DISKUZE K ČLÁNKU Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 07.01.2019 10:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 07:54
Trochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:10
Teď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:50
Pěkné PR, v zimně jsou všichni mistři.... uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Už vidím jak by RB vydržel z Hondou 4 roky testovat a čekat až to bude fungovat. To by nevydržel z těch lepších týmů nikdo. F1 funguje kapku jinak, tam je rychlost vývoje a funkčnost důležitá.Vztah nefungoval, tak odešli . Dá se to pochopit i akceptovat, když vše vezmeš v čase jak se vše vyvíjelo.To že na tom teď RB vydělá, je možné, rozhodně ale ne jisté. Vše se uvidí....život jde dál.

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Nechci moc rýpat, ale RB vydržel 5 let testovat a čekat, až to bude fungovat. 12

              + 1 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              90.177.218.XXX
              Tak ono napsat ze McLaren mel trpelivost 4 roky s Hondou testovat neni uplne pravdiva...
              Letosni rok ukazal ze McLaren mel na vysledcich spojenectvi McLaren - Honda svuj vyznamny podil.
              Ze jsi to nechtel uznat (ze McLaren hazi vinu na Hondu nepravem) pred letosni sezonou chapu...ale i ted?
              Ze Redbull umi postavit spickove sasi myslim nikdo nepochybuje.
              Takze nam nezbyva nez pockat.
              Podle me neni spickovy motor sam o sobe zarukou ze tym bude vitezit...technici ho musi zastavet do spickoveho sasi a cely monopost musi pracovat jako celek.
              V tom je pricina vitezne serie Mercedesu.
              Zapomnel jsem dodat ze k spickovemu monopostu patri i spickovy pilot...ten pak jako letos Hamilton je schopen zasadne ovlivnit sampionat pri technicke vyrovnanosti.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            Zkus se na to podívat z jiné optiky. Kdyby takové problémy měl s motorem RB, tak by tady již Honda nebyla.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Trochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB rozhodne neodesel jen proto, ze ho Renault nepřesvědčil, ono mu nic jiného nezbylo. Renault jasně řekl, ze na konci sezóny 2018 s RB končí a navíc RB byl dotlacen k rozhodnutí dříve, než sám chtěl. Dle vašeho podání to vypadá, ze Renault prosil na kolenou, aby u něj RB zůstal a ten s opovržením konstatoval: “Nie, rsdšej Hondu”... takto to opravdu nebylo. Byl to správný rozvod nefunkčního vztahu a myslím, ze nakonec velmi dobre zvladnuty. Co se navyšování výkonu tyče, čte se to hezky, ale jsem nohama na zemi. Staci, když M a F dozenou v race módu a v kvalde je stáhnou na Max 20 ps. Samozřejmě při stejně dobre spolehlivosti jakou má M a F, což již není takový problem, pze kromě RB, který používal PJ R na max a maximálně ho ždímat, měl tovární tým a McLaren defakto stejnou spolehlivost jako Ferrari a Mercedes. Každopádně PJ je až 2.-3. faktor. Hlavní faktor výkonnosti bude sasi a doufám, ze se Renaultu i McLarenu povede.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      88.146.233.XXX
      Ten vztah mezi RBR a Renaultem byl napjatý už mnoho let - a vpodstatě už před lety skončil, jen se pak RBR musel prostřednictvím "Tág hujerů" vrátit, protože mu nic jiného nezbylo.
      Věřím, že pro Renault je ukončení spolupráce jen dobře - lidé od RBR na ně kydali špínu i v době, kdy společně vyhrávali tituly.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Je to přesně tak jak píšeš. Hondaři brzy poznají, co je trio Marko, Horner, Vestappen zač.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      46.135.31.XXX
      No nevim jestli byl RB do neceho dotlacen...To Renault posouval sva ultimata vuci RB. Pres vsechny ty spory si myslim ze Renault chtěl s RB pokračovat..V Renaultu do toho davaji nejmene penez a ted přišli o top team kteremu dodavali, za asi nejaky slusny peniz a i marketingove to je pro ne nevyhodne..Vsichni vedeli ze RB zajíždí dobre vysledky i s jejich motorem, takze i to byla slusna reklama a i Tag jim platil aby ten motor mohl nést jejich nazev. Ted jestli jim bude RB davat naloz s Hondou, tak pri kazde prilezitosti si do nich kopnou a reputace pujde dolu. Ale ja spis doufam ze Renault udela konecne poradny pokrok z tou pohonnou jednotkou a hodne se přiblíží M a F... A koncne Renault i McLaren se znatelne vykonnosti oddeli od zbylich tymu a budou tesne za top3... Ale porad si myslim ze mel McLaren vydrzet s Hondou....A RB ted slizne smetanu.... Ale to ukáže cas...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      ADI bylo to "kapku" jinak, koukni na zahranični servery, je to tam zcela přesně popsáno.

      Zjednodušeně řečeno, rozhodla "podobná" výkonost Hondy, ochota Hondy dávat mnohem více peněz do vývoje motoru, to jest stejné možnosti investic do motoru jako jsou u Ferrari a Mercedesu, to dlouhodobě rozhoduje a v neposlední řadě rohodly i peníze , které na tom RB zároveň vydělá, respektice je nemusí utratit.
      Dietrich Mateschitz nevlastní RB sám, ač tedy rozhoduje. Peníze byly hodně velkým lákadlem, když motor je +-"stejný" a teoretická vyšší vykonost (tovární tým) do budoucna to jen vylepšila a proto padlo toto v zásadě loigické rozhodnutí. Zda z toho budou těžit, nebo budou podobně uvidíme.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Souhlasím, že finance od Hondy byly hlavní motivací. Dali přednost riziku před jistotou boje o pódia. Navíc si moc dobře uvědomují, že je velmi komplikované mít ambice na titul s motorem továrního týmu. Já si myslím, že přechod na Hondu byla logická volba nehledě na to, že zatím Honda nic neukázala a to ani ve skvělém šasi Mclarenu 2017, či 2015. Dále bych chtěl upozornit, že v F1 neexistuje a nikdy neexistovala přímá úměra, že množství peněz = výkonnost týmu.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        90.177.218.XXX
        Mateschic vlastni Redbull...a proto rozhoduje.

        Faktem je ze ma sponzory kteri se na rozpoctu vyznamne podileji...ovsem takhle to maji i vsichni ostatni.

        Ale jinak mas pravdu...spojenectvi s Renaultem uz byl v poslednich letech jen vynuceny vztah. A krome Hondy zadny jiny strategicky partner v F1 neni. A Honda se nabidla jen diky rozhodnuti McLarenu.

        Uvidime co to prinese...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Počkej, varianta že zůstane RB u Renaultu tam byla taky. Škádlení a oboustranná ultimáta neřešte. To bylo o egu a ne o rozhodnutí kam RB půjde. Obě strany trojčily, hlavně přes noviny.
        RB chtěl více čekat, protože jasno s Hondou neměl a chtěl se opravdu rozhodnout dle výkonosti, pokud by ji Honda neměla. V některých ohledech šli do rizika, jak výkonu, tak spolehlivosti. Jak to dopadne se uvidí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        83.240.61.XXX
        Jurge nenapsal, jsem, že Renault odkopl RB.
        Re 1: Renault nečekal, nabídnul 4 týdny navíc pro rozhodnutí, RB chtěl 3 měsíce navíc. Za 6 týdnů to musel RB rozseknout a rozsekl a Horner říkal, že to museli říct, protože na ně Renault tlačil.
        Re 2 To je úplně logické, jestliže mám ambice vyhrávat závody a tituly, nesmím dodávat RB, který mělo vypiplaný šasi a cca 10 let náskok v budování struktury.
        Re 3 Stále dokola opakovaná blbost, že do toho nechce Renault sypat... Kdyby do toho nechtěl Renault sypat, tak nekoupí Lotus a je dále v tovární pozici vůči RB. Kdy mu motory platilo Infiniti, což je (jak dobře víš) automobilka vlastněná Nissanem tedy součástí aliance Renault- Nissan - Mitsubishi.

        Já bych tě naopak chtěl požádat zda bys mě mohl seriózně odpovědět, proč rozšiřuješ lež, že FI + RP by součtem bodů byla 4. v PK 2018? To ti dělá dobře, nebo neumíš počty prvního stupně ZŠ?

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama