DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

Sportovní ředitel mistrovského Mercedesu Toto Wolff přiznal, že Mercedes při vývoji pohonné jednotky pro rok 2019 neplní ambiciózní cíle, které si stanovili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj nové pohonné jednotky Mercedesu neprobíhá podle plánu, přiznává Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 10.12.2018 10:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 09.12.2018 10:32
Nezlobte se na mě, ale mě tohle připadá každý rok… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2018 12:14
Jaké koleje máš na mysli? Rok 2014 a 2015, kde… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 07.12.2018 12:54
Bavím se pouze o motorech a Renaultu chybělo v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    18
                    Bavíme se o výkonech motorů v závodě a kvalifikaci a ty začneš řešit ráfky. Já to nejdudělám.... 10

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jirka_1

                      Jirka_1

                      217.30.64.XXX
                      Všechno souvisí se vším a mít výkon ještě neznamená, že budu nejrychlejší. A sám Mercedes přiznal, že jeho největším problémem je práce s pneumatikami, udržet je ve správném teplotním okně. Lidi od Mercedesu mohou říkat, co chtějí, protože sami neví, v čem je skutečně Ferrari silné a v čem ne.

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Nebuď natvrdlej, tohle nerozporuji. To je ale uplně jiné debata.
                        Debata byla pouze o motorech a jejich maximalních výkonech v kvalifikaci a v závodech. Nic jiného se neřeší.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Cooper

                          Cooper

                          188.120.212.XXX
                          takže když někdo od mercedesu řekne že Ferrari má nejsilnější kvalifikační mod je to pravda? já od Ferrari nic takového nečetl a co říká mercedes beru s rezervou, když měli sekundu náskok Toto se taky pořád strachoval že je někdo porazí :) dle mě meli možná silněší motor v určitý části sezony v jiný zas mercedes... ale říct že má Ferrari silnější motor než mercedes je celkem odvážný tvrzení.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • GRAHAM

                            GRAHAM

                            77.236.208.XXX
                            To že jsi to nečetl, není směroplatné. Vyšlo to knižně a z více stran, že Ferrari má cca o 10 koní silnější motor v kvalifikaci, V race módu je na tom zase o kapku lépe Mercedes. Protože Ferrari musí tlumit o kapku více. Psalo se o tom a ne málo. Na druhou stranu, 10 koní není defacto nic....

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama