DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší

INTERLAGOS - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých rychlostí a časů v jednotlivých sektorech okruhu dosahovali piloti v kvalifikaci a jaké strategie můžeme očekávat ve Velké ceně Brazílie?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton překonal brazilský rekord, Alonso na rovinkách nejpomalejší

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 11.11.2018 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 11.11.2018 11:56
McLaren a Williams to už je letos kapitola sama… »
» Petr Hloušek (Hlasovali 2 lidé) 11.11.2018 15:43
naopak TR se dostalo do Q3, takže 01 »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 11.11.2018 09:11
Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    McLaren a Williams to už je letos kapitola sama pro sebe 17 Jinak Honda na to že zlepšení má být hlavně v kvalifikaci taky nic přesvědčivého, v závodě asi budou mít co dělat, pokud teda nezaprší. A docela mi přijde že FI trochu polevila, protože po tom co nastoupili jako nový tým tak ten rozjezd byl parádní, tady bych od nich čekal víc. Ferrari a jejich motory super, co na to říci, Ferrari tu je favorit a jejich zákazníci též co by nej ze zbytku světa.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Náskok PJ F a M je v kvalifikačním módu neuvěřitelný. A to mají PJ již dost nalitano. I když Gasly zajel dobre, tak v porovnání času a hlavně TOP speed opravdu nevidím, ze by měla H na R 30 ps jak par lidi tvrdí. Každopádně tovární Renault zajel po delší době špatnou kvalifikaci a body budou dnes těžký úkol. Na vítězství v zavode tipuji Vettela.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Těžko říci jak to s tím výkonem Hondy je. Klidně to tak být i může...hodně dělá šasko, myslím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já to nevím. Gasly dal Alonsovi skoro sekundu. To je ti málo?
      A top speed? Loni byla u Mclarenu vinou motoru. Letos ne?

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Kolik dal Gasly Alonsovi, není podstatné. Nevíme kolik z toho dělá motor. TR vyvíjí...
        Topspeed je taky občas zavádějící veličina.
        Ber v potaz a nemyslím to jako výmluvu, že Mclaren zvolil bohužel hodně špatně převody. To tam taky hraje roli. A nejde to opravit.... jasně jejich chyba,

        Jinak Mike, Honda měla problém historicky na rovinkách hlavně proto, že ERS nebylo schopné dodávat výkon po celou dobu jízy na rovince, najednou z ničeho nic chybělo desitky koní.

        Nakonec koukni jak na tom byl Mclaren touhle dobou loni. A to Honda prostě nějaký ten deficit měla. Takže to šásko určitě špatné nebylo.....letos špatné bohužel je.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ok, rozdělme to na 2 části:
          časy: Nevíš u STR, kolik z toho dělá motor, ale u loňského Mclarenu děláš závěr jen o motoru. Ano, STR přivezlo po dlouhé době nějakou novinku. Ale nepřipadá mi, že jejich šasi je nějak nadprůměrné. Na technických okruzích byli v Singapuru 13. a 17., Mexiku 10. a 14., na motorových v Japonsku 11. a 13. a USA 9. a 12. Žádný výrazný rozdíl, svědčící o kvalitách šasi nějak nevidím. Ani v kvaldách žádný velký rozdíl, spíš naopak. Ztráta v Singapuru 3,676s je u nich rekordní. Na okruhu, kde by s kvalitním šasi měli excelovat, byli nejhorší. Když tedy není moc dobré šasi a piloti stejní, asi za pokrok může motor.
          Stejně u Mclarenu loni. Na technických tratích byl sice o fous lepší, ale rozdíl je minimální. RB předvádí rozdíly mnohem větší. Nepochybuju, že loňské šasi bylo lepší, než to letošní, ale je velká otázka, kolik z neúspěchu jejich šasi házeli na Hondu. Ty výsledky na žádný technický zázrak neukazují.
          top speed: Opět u STR to máš za zavádějící veličinu, u loňského Mclarenu máš jasno. Ano, s ERS měli problémy, ale postupem času je řešili. Na koci sezony už Mclaren na top speed nejhorší nebýval. A to nikdo nepochybuje, že v té době Honda byla určitě nejslabší jednotkou. Ale asi ne o tolik, jako se mezi Mclarenfans psalo. Rozhodně se ale přikláním k názoru, že je to zavádějící veličina, která nevípovídá téměř o ničem. Bohužel loni touto dobou tento názor nebyl nějak v kurzu. Časy se mění. 03

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Víš, on Topspeed je fakt zavádějící, dle mne, netvrdím však že na všech tratích. Kolikrát ho i loni měl Mclaren podobný, jako třeba Mercedes. což je pak jasné, že je něco "jinak".
            Vždy je to o nastavení, aby jsi s daným monopstem zajel co nejrychlejší kolo, to je co se počítá, ohledně kvalifikace.

            Loni Honda ztrácela na Mercedes v kvalifikaci mazec, to je snad průkazný fakt. Do debaty o tom kolik spotřebovali motorů a jak vše bylo nefunkční se nebudeme pouštět. Kolik dělala Honda a kolik šásko Mclarenu nevím, ono není zase tak podstatné, když motory fungovali jak (ne) fungovali, to se i blbě vyvíjí, posunuje.
            Že i Mclaren udělal nějaké chyby je nasnadě, ale Honda přišla s produktem, který po 4 roky neměl v F1 vůbec být, to je holý fakt, čtyři roky velké ostudy. Snad ten pátý rok už bude v pohodě, F1 to potřebuje.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama