DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vnímá Brazílii jako svou poslední šanci na body v F1

Dvojnásobný mistr světa Formule 1 Fernando Alonso se domnívá, že víkendová Velká cena Brazílie pro něj bude zřejmě představovat poslední skutečnou šanci na zisk bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso vnímá Brazílii jako svou poslední šanci na body v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 09.11.2018 10:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 09.11.2018 08:48
Já jo 20 Stal se pro mě příliš silným poutačem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
Pneumatiky 12 Nováčci si zajezdí a přestupující poznají auto pro své postřehy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslel jsem si to.....Pirelli může porovnávat, při jiném aeru, by to nebylo možné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Aha, je to trochu jinak, už jsem asi našel kde je zakopaný pes a vlastně jsem měl pravdu z jiného důvodu. Nejedná se totiž o klasický test pro týmy ale o testy pro pneumatiky Pirelli. Proto musejí auta splňovat letošní pravidla.

"Půjde totiž o testy zaměřené na pneumatiky. Nemůžeme to udělat(nasadit nová křídla), protože by jsme museli nasadit křídlo které by bylo s ohledem na současná pravidla příliš široké," řekl technický ředitel Renaultu Nick Chester.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Což samozřejmě nebude ta překážka, během testů můžeš z pravidla testovat co chceš a taky se to během minulých let dělo... Pokud jim to nebude umožněno testovat, tak to bude z jiného důvodu, že nesplňují let. kritéria...

Např:
https://www.motorsport.com/us/f1/photos/valtteri-bottas-williams-fw38-with-a-rear-wing-attachment-9921459/23019765/

Aby simulovali širší zadní křídlo v příští sezóně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A které?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Úplně jsem to nestudoval a možná se pletu, ale ty nová křídla podle mě testovat nemohou neboť nesplňují letošní kritéria. Ty nová křídla jsou delší asi o 20cm. Musejí testovat jiné věci.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
O tom radši nepřemýšlím 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
V Abú Zabí budou po sezóně testy. Prý se nebudou moci testovat ty nové přední křídla, když tak mne opravte, pokud je to jinak. Je to poněkud zvláštní. K čemu pak ty testy jsou???

Dále by mne zajímalo, zda se CA někde či někdo někdo z Renaultu nezmínil, zda nebudou testovat nový motor pro sezónu 2019.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A co teď když "tušíš" jak na tom je? Dost na *píp* co 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Taky jsem brečel v roce 2006....a né jednou 09

V roce 2012 už méně 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Indy500 je dost o náhodě, ale bylo by fajn kdyby se mu to povedlo co nejdříve, pak bych ještě nějakou šanci na návrat do F1 viděl. Vozy F1 mu podle mě velmi sedí a když by po trojkuruně měl ještě velký hlad po závodění, možné to je. Hlavně ve zdraví.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já jo 20 Stal se pro mě příliš silným poutačem k F1.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Konec se blíží, budeme plakat? 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
na rozloučenou bych mu přál i bednu 01
ale to je při dnešním rozložení sil zcela nereálné. takže alespoň ty body. tam jakási reálná šance je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama