DISKUZE K ČLÁNKU "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli

Podle šéfa Ferrari Maurizia Arrivabeneho by bylo špatné, kdyby vedení Formule 1 zahodilo zkušenosti Pirelli a rozhodlo se pro jiného dodavatele pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Vyhodit všechno z okna by bylo špatné." Ferrari chce, aby F1 prodloužila smlouvu s Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 07.11.2018 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 11:51
No řekněme si upřimně, plakal by někdo pro… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 12:14
Proč nikdo nechce válku pneumatik? 18 »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 06.11.2018 13:00
To v F1 nikdy nebyl problém. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Kapku se zapomělo i na to, že kdyby týmy neměli mapu jak ty pneumatiky fungují na daném okruhu, tak by to mohlo být taky zajímavější.

    Tři treningy + kvalda bych jim dal na nějakých gumách a na závod by byli úplně jiné.
    Tzv panenské....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Jakej smysl by pak měly tréninky?

      A ještě si mě neodpověděl, proč nemám chtít válku výrobců pneumatik 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        No kvůli kvalifikaci ne.... 18 A nastavení monopostu na daný okruh.

        Příště bych prosil lehčí otázku. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Válka výrobců pneumatik stojí "zbytečné" peníze .......a když jedna strana má horší pneumatiky, nemá šanci. Pneumatiky dělají strašně moc.... tam jde zrychlit 3 vteřiny na kolo co by dup. Když to přeženu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Je fakt, že prohrávající strana by začala brečet jako při válce Bridgestone vs. Michelin 18
          Peníze nehrajou roli podle mě.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ale hrajou ty trumepeto....musíš zapojit ale hlavu. Buď se ty peníze utratí a nebo zůstanou. Jinými slovy Liberty jich nebude muset tolik týmům dávat. Na to se teď v pravidlech hodně bude hrát.
            To že týmy utratí (některé) více než vydělají je věc druhá. Ono taky budou stropy....a zase to bude v módu, aby Liberty vydělala více.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tolik let pachtění v F1 po více zastávkách a výsledkem je jedna pro ty co celý závod šetří a dvě pro ty co je nezvládnou tak šetřit, to je jednoduše v F1 hovadina která mě strašně vadí. Raději bych více kvalitních trvanlivých pneumatik s určeným různým maximálním počtem odjetých kol na stint pro různé sady v závodě s cílem měnit pneu minimálně 2x, a tam už bych si i konkurenci na poli pneumatik dokázal představit. F1 se musí zbavit tohoto neskutečného manažmentu pneumatik, je to proti F1 šetřit místo útočit a bojovat kolo na kolo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Chtělo by to zase soutěž mezi výrobci. Ať si Ferko klidně dál nechá Pirelli. Ale ty hadry ničí ducha závodění.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Možná by pomohl další výrobce....ale to by musel, každej tým použivat oba dva. Jeden monopost Hankok a druhej Pirelli.
      Válku pneumatik jak byla dříve, nikdo nechce....

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No zajímavej nápad. Ale vem si, kolik bylo letos řečí o týmové režii u Ferrari. To měli technické problémy oba, hlášky v radiu slyšeli oba a oba měli podobný počet dojetí před tím druhým.
        A teď si představ situaci, že by Kimi dostal jiné gumy. Dokážeš si vůbec představit to množství exkrementů, na adresu Ferrari? 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Proč nikdo nechce válku pneumatik? 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          193.165.236.XXX
          Protože peníze?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            To v F1 nikdy nebyl problém.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              193.165.236.XXX
              Sledujeme vůbec stejnej sport? Většina kroků v oblasti pravidel se snaží zamezit tomu, aby víc peněz znamenalo automaticky lepší výsledek. Když si např. F a M nechají udělat pneu "na míru", akorát dojedou konec pole o 10-15 kol dřív...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            K jednomu dodavateli se nepřešlo proto, že žádný jiný do toho nechtěl vrážet peníze. Ale kvůli fiasku v Indy. Pro diváky bude jistě atraktivnější, když v tom bude další soutěž. Atraktivnější pro divály by mělo znamenat více peněz pro F1.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              193.165.236.XXX
              No, atraktivní - 2 továrny si "rozeberou" 2 výrobce pneumatik a jsme zhruba tam kde teď, jen se budou "šít" produkty na míru pro finančně nejsilnější týmy (Redbull si bude stěžovat a Renault to v F1 rovnou zabalí). Veškerá atraktivita bude v tom, jestli někdo náhodou něco nezvorá, což se s dnešníma technologiema stává spíš výjimečně...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Při dnešním omezeném testování a pravidlech o výběru gum se toho nebojím.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • virtual

                  virtual

                  193.165.236.XXX
                  Ty ne, někdo jiný asi ano... Buď to nebude "válka pneumatik", nebo nezabráníš tomu, aby nejsilnější tým řekl dodavateli my to chceme takto, ostatní týmy pak dostanou to, co primárně vyhovuje velkému týmu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama