DISKUZE K ČLÁNKU "Sezóna 2018 byla rozhodně tou nejtěžší v mé kariéře" říká Vettel

Sebastian Vettel uvedl, že letošní sezónu považuje za tu nejtěžší ve své profesionální kariéře. I když v ní vedl, tak se nakonec bude muset spokojit s druhým místem za Lewisem Hamiltonem, jenž si v Mexiku předčasně zajistil již pátý titul mistra světa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Sezóna 2018 byla rozhodně tou nejtěžší v mé kariéře" říká Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 01.11.2018 18:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 31.10.2018 16:32
Jasný, nemůže být za něco na sebe tak tvrdý,… »
» Limbi (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2018 08:28
Chápu, že to pro něj bylo nejtěžší. Letos měl… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 31.10.2018 08:52
Příští rok to bude klíčová sezóna pro další… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hurthys

    hurthys

    212.24.155.XXX
    Marná sláva, Sebe. Zatímco Ham si tvrdou školou i hořkým zklamáním prošel hned ve své první sezóně, Vettel měl většinu své kariéry jak na drátkách. V dominantní autě vyhraje titul kdekdo, pravá výzva přijde v sezónách jako je tato a vypadá to, že to Seb psychicky vůbec nedává. Přeju mu ať nabere sílu a trochu tomu Hamovi ještě zatopí 01 Formuli 1 jednoho muže asi nikdo vidět nechceme

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    Mobil1

    89.24.52.XXX
    Seb rozhodně není můj nejoblíbenější jezdec, ale musím uznat, že porážku zvládl s grácií a sportovně. Tak to má být a v mých očích si tím hodně polepšil.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    No teda řekněme si upřimně, že Seb balancuje dost po hraně.

    Nicméně pořád jsme tým a věříme, že příští rok už to výjde 14

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jak moc vůbec věříš příští rok RedBullu s Maxem. Jistá naděje tam je co? Jeho druhá polovina sezony vypadá hodně dobře.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Říkám už nějakou dobu, že Max je ten lepší od RB. Může být velkým soupeřem v boji o titul. Asi bude pořád náchylnější k chybám, ale rychlostně patří k nejužší špičce.
        Otázka je spíš co Honda 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    nemám rád kdyby, ale tak nějak si myslim, že kdyby v letošnim Ferrku seděl Alonso, tak ten titul dá, nebo se o něj minimálně ještě bojuje. zřejmě jedinej jezdec v poli, kterej se kvalitama Hamovi vyrovná po všech stránkách, možná ještě Ricci z první půlky sezóny a pomalu tam směřuje Max. Seb si myslim na týhle úrovni prostě není...

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      193.165.237.XXX
      Letos měl VET formu mizernou, na druhou stranu čtyři tituly nenašel v krabici konflejků... Souhlasím, že ALO měl o řád horší techniku na výsledek podobný tomu letošnímu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Fascinuje mě, jak ty motory Ferrari držej. 11 Včetně zákaznickejch....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to tak, to je další věc která se Ferrari hodně povedla, vynikající spolehlivost. Hamilton myslím měl s Bottasem jedno technické selhání v závodě, Vettel žádné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • virtual

      virtual

      193.165.237.XXX
      Trefná poznámka! 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    To víš že jo Sebe, tvé chyby nebyly tak významné, nesmíš být na sebe tak tvrdý, to je normální závodění. Co je na tom že se ztracené body po tvých chybách postaraly o hlavní rozdíl 11

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Harry

      Harry

      90.180.175.XXX
      Možná by bylo dobrý přečíst si článek ještě jednou a pak teprve komentovat.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Udělej to a pak mi řekni jestli Vettel nemá své chyby za tak významné a zda k sobě nesmí být moc tvrdý 03

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Fakt si to přečti ještě alespoň dvakrát.

          "Nemůžu být k sobě příliš tvrdý kvůli tomu, co se přihodilo v Německu, protože jsem letos udělal mnohem větší chyby, ale tato byla očividně nejdražší."

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jasný, nemůže být za něco na sebe tak tvrdý, protože udělal ještě něco horšího, ale ani to dohromady není tak významné, jako že Ferrari nedokázalo asi po 3 závody mít auto na vítězství. Podle mě si alibisticky lže do kapsy, jeho chyb bylo strašně moc, byly v šampionátu rozhodující, a to je hlavní důvod jejich prohry. Jeho uvědomění si vlastních chyb je klasicky upozaděno za něco horšího, za auto, jeho chyby jen nepomohly. Tak mu to baštěte, já, nejen já, mám za to že letos to auto na vítězství mělo, a od Vettela jsem byl o tom slovy přesvědčován velmi často, závody jsem viděl, a co sleduji tak můj názor rozhodně není ojedinělý ani u lidí přímo z F1, spíše je většinový.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • B2SoS

              B2SoS

              85.207.74.XXX
              Mělo na vítězství v mnoha závodech, ale na šampionát ne. Tak dominantní jako mergl několika posledních sezón to ještě není.

              Ohánět se "spíše většinovým" názorem, to je vtipný. Jaká ta většina je, to v hned několika ohledech spolehlivě popisuje Gaussova křivka.

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Stačí se na to mrknout i jednoduše z pohledu matematiky, o kolik se připravil Vettel bodů a kolik jich předal Hamiltonovi si může každý spočítat sám, i konzervativní člověk musí dojít k závěru že by se minimálně bojovalo až do konce. Kde Hamilton dokázal vytěžit maximum tak Vettel to maximum zahodil, a podstoupené riziko do toho tahat nemusíme, protože to riziko kdy nemusel na sebe Vettel hodil dobrovolně, a pod tlak se dostal také sám.

                + 4 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • B2SoS

                  B2SoS

                  85.207.74.XXX
                  Matematika, i ta jednoduchá, potřebuje výchozí data. Ale stavíš na něčem, co nejsou data, ale subjektivní pocity, ať už jednotlivce, nebo většiny.
                  Podle mě, například, se Seb skutečně dostal pod tlak, ale na jeho počátku byla jen smůla. Sám sebe? Tak bych to neřekl. Spíš dokonce tomu, jaký tlak zvenčí byl, odolával dobře.
                  BTW, mým favoritem je někdo jiný.

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Chyby kdy ztratíš pozice jsou dostatečným identifikátorem k datům, to jako nepoznáš kdy to zvoral a připravil se o lepší výsledek? Jistě, když vynecháš něčí chybu je to o kdyby a vstupuje do toho subjektivní vnímání jak by závod probíhal, proto jsem ale psal že i konzervativní člověk by došel k závěru že by se bez těchto chyb bojovalo minimálně až do konce. Chtělo to těžit maximum, ne vyhrávat za každou cenu nebo v prvním kole a tím sekat chyby. Všiml jsi si nějakých chyb které ho připravili o lepší výsledek? A Hamiltona? Ten rozdíl je přece hodně patrný.

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Asi to neuslyšíš rád ale Vettel ve Ferrari alonsovatí. Napadlo mě to o víkendu po kvaldě, kdy Vettel vypustil něco ve smyslu, že doufá že se RB vyřadí sám. Teď tohle prohlášení ve stylu já nic, já muzikant a za všechno může tým.
      Alonso jak vyšitej 18 13

      Ale moc vtipné to vlastně není10

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama