DISKUZE K ČLÁNKU "Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Carlos Sainz uznává, že za nedostatek pokroku Renaultu ve srovnání s ostatními týmy Formule 1 může zejména pohonná jednotka. Nečekali tak velký pokrok v průběhu sezóny, jaký předvedli Ferrari a Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 13.10.2018 13:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 10.10.2018 10:28
No Renault má hodně práce před sebou. Hlavně ty… »
» daaviid23 (Hlasoval 1 člověk) 10.10.2018 10:38
Věčně kontrolují konkurenci a pak jim nezbývá čas… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 10.10.2018 10:48
Pro mne jeden z nejméně sympatických týmů pole ..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.24.XXX
    Abiteboul musí mít radost, odpadne mu věčný vymlouvání na otázku, jak je možný, že se stejným motorem rb dokáže udolat mercedes a oni se nedostanou ani z q1

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jinak prej v Austinu to Honda pustí konečně naplno. Doma se prej nechtěli riskovat ostudu.
    Tak jsem zvědav.
    Jen mě přijde zvlaštní, že Honda na přiští rok chystá zhola jinej motor, prý předělávají zase "něco". Kontinuita nebude......esli jsem teda ten článek blbě nepochopil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Aby jsme nepomlouvali pouze Renault.
    Ferrari sice bylo dlouho výkonnostně na čele, ale s letní pauzou asi dali přednost vozu pro příští rok a .......
    Haas si drží své a vývoj příštího vozu ponechává na Ferrari co jim pustí.
    Sauber. Dost podobné s Haasem a nejspíše investuje do svého zázemí. Určitě se těší na Kimiho.
    RB. Tady ještě nějaký vývoj ještě šlape, ale cíl už není letošek, ale přestup na Hondu.
    Williams je trochu záhadou. Drobný pokrok je znát, ale než vývoj současného vozu vidím spíše laděním současného a zvyku jezdců na současný vůz.
    McLaren od Španělska nic a jestli je mouchy nepřisejou, tak snad na svém šasi něco rozumného pro příští rok vymyslí. Jen je třeba si uvědomit, že přechod na Renault byl nultý bod.
    Toro Tosso. Letos prý na svém šasi prý neudělali téměř nic a vše ponechávali pouze na vylepšeních Hondy.
    FI. Taky hodně těží z motoru Mercedes, ale na aeru dokážou vytvořit z houna bič. Jestli se jejích kostrukční tým nerozpadne, tak by stále měli patřit k tomu nejlepšímu co střed pole nabízí. Jen mladý Stroll moc jistoty nepřidává.

    Pouze Mergl šlape dál, ale když jsou prachy a zdraví tak jde všechno. Lauda chybí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Asi se koukám na jinou Formuli 1, ale podle mě motor Renault sice pořád dost ztrácí v kvalifikačním režimu, ale v závodním už je velmi blízko, jinak by nedokázel RB pravidelně bojovat s M a F. A to že Renault jezdí v posledních závodech 1,5-2 selkundy na kolo za RB, fakt nejde svádět na motor. Ano motor potřebuje vylepšit, ale šasi je zatím limituje podstatně více. Průšvih ej že po odchodu RB k Hondě jim ubude kvalitní srovnání, za co může šasi a za co motor.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      85.70.190.XXX
      Bylo by zajímavé vidět v RB různé výrobce motoru a vidět jak je na tom skutečně šasí RB.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Zdá se, že Sainz je první z McLarenu který si na motor od Renaultu ztěžuje.
    Zajímavé je jak Sainz zmínil palivo. Má ho snad Red Bull lepší?
    A to ještě nedávno Cyril hlásal, že RB dělá velkou chybu, když nebere stejné palivo jako Renault.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To bylo ale u druhé specifikace. A taky to tak bylo, díky palivu RB ztrácel. Pak dostal nové palivo a dorovnal.

      Třetí specifikace je jiná a asi to s palivem nefunguje, nesedí.....a vědí to, že to nevydrží to co je potřeba.
      Jestli má RB palivo lepší, či šetrnější nevím, ale nemyslím si to. I tak CA tvrdil, že ta jednotka u RB není 100 %.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Je těžké soudit. Pokud je palivo tak rozdílné, tak je třeba k němu správně přizpůsobit mapování chodu motoru a to už je tak složitá procedůra, že my laici jsme schopní určit pouze to, že změna funguje či nikoliv. A to pouze podle podle výsledků na trati, nikoliv podle reálného stavu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Není to dobrý, to se musí přiznat. Asi už taky dlouho makají hlavně na roku 2019, snad i ohledně motoru, protože letos ten pokrok opravdu vzhledem ke konkurenci nebyl dost dobrý. Hlavně v kvalifikačním srovnání.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Má kliku, že odchází. Takhle hejtovat dodavatele motoru... 12
    Jen aby se mu příští rok nekouřilo často z motoru, jako Red Bullu. 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Kdy ze se kourilo z RB chybou motoru naposledy?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        46.135.92.XXX
        Jsem jen na mobilu, ale nebylo to minulou kvaldu? Letos několikrát?
        Ale já nepsal nic o současnosti. Těch poruch RB byly desitky. A nejen RB. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Samozřejmě se me to jako fandovi Renaultu nečte dobre, ale je nutné uznat, ze ve 2. Pol. Sezóny je vývoj motoru a i vývoj sasi špatný. Je neakceptovatelné, aby FI jezdila o 0,5 až 1s rychleji než Renault, když začátkem sezóny to bylo opačné. Tedy porovnání těchto dvou týmu: vývoj FI je min o 1,5s rychlejší za 6 měsíců. Určitě pomohla poslední spec. PJ Mercedes, ale neni to jen zdaleka o motoru, i na sasi FI odvádí lepší práci a to o dost... :-/

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    A nevíte jak je to s McLarenem?
    Jsou takto v háji protože se vykašlali na tuto sezonu a makají na tu příští, nebo jsou opravdu ztracení a pravděpodobně to moc nespraví ani v příštím roce?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Již po první třetině sezóny úplně rezignovali na vývoj sasi. Podle me příští rok ukážou úplně jinou formu než letos.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Renault má dohánět 1,17s na kolo jen na RB. Má zdroje (lidi, motor si dělá sám na své auto), vyšší rozpočet a asi lepší piloty. A nevěří kromě tebe nikdo, že tu ztrátu přes zimu doženou.
        Mclaren má dohánět 1,85s. Musím to víc rozvádět??? 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Jak ej na tom v současnosti McLaren asi neví nikdo, mě z toho co vidím a co tuším z toho vyychází že po cca. Rakousku se začali soustředit na vývoj zcela nového šasi na příští rok. Přechon na motor Renault jim jasně ukázal, že jejich šasi není tak skvělé, jak si mysleli, a vzhledem k omezenému rozpočtu si těžko mohou dovolit stavět B-specifikaci letos a zároveň nový vůz na příští rok. Ale je to jen můj názor, jaká je pravda se těžko dovíme.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama