DISKUZE K ČLÁNKU "Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz
Carlos Sainz uznává, že za nedostatek pokroku Renaultu ve srovnání s ostatními týmy Formule 1 může zejména pohonná jednotka. Nečekali tak velký pokrok v průběhu sezóny, jaký předvedli Ferrari a Mercedes.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasoval 1 člověk)
10.10.2018 10:38
Věčně kontrolují konkurenci a pak jim nezbývá čas… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel003302
20:44 10.10.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
20:31 10.10.2018 46.47.176.XXX
Je těžké soudit. Pokud je palivo tak rozdílné, tak je třeba k němu správně přizpůsobit mapování chodu motoru a to už je tak složitá procedůra, že my laici jsme schopní určit pouze to, že změna funguje či nikoliv. A to pouze podle podle výsledků na trati, nikoliv podle reálného stavu.
GRAHAM
20:15 10.10.2018 77.236.218.XXX
Jinak prej v Austinu to Honda pustí konečně naplno. Doma se prej nechtěli riskovat ostudu.
Tak jsem zvědav.
Jen mě přijde zvlaštní, že Honda na přiští rok chystá zhola jinej motor, prý předělávají zase "něco". Kontinuita nebude......esli jsem teda ten článek blbě nepochopil.
Tak jsem zvědav.
Jen mě přijde zvlaštní, že Honda na přiští rok chystá zhola jinej motor, prý předělávají zase "něco". Kontinuita nebude......esli jsem teda ten článek blbě nepochopil.
GRAHAM
20:10 10.10.2018 77.236.218.XXX
To bylo ale u druhé specifikace. A taky to tak bylo, díky palivu RB ztrácel. Pak dostal nové palivo a dorovnal.
Třetí specifikace je jiná a asi to s palivem nefunguje, nesedí.....a vědí to, že to nevydrží to co je potřeba.
Jestli má RB palivo lepší, či šetrnější nevím, ale nemyslím si to. I tak CA tvrdil, že ta jednotka u RB není 100 %.
Třetí specifikace je jiná a asi to s palivem nefunguje, nesedí.....a vědí to, že to nevydrží to co je potřeba.
Jestli má RB palivo lepší, či šetrnější nevím, ale nemyslím si to. I tak CA tvrdil, že ta jednotka u RB není 100 %.
Ferda
19:23 10.10.2018 46.47.176.XXX
Aby jsme nepomlouvali pouze Renault.
Ferrari sice bylo dlouho výkonnostně na čele, ale s letní pauzou asi dali přednost vozu pro příští rok a .......
Haas si drží své a vývoj příštího vozu ponechává na Ferrari co jim pustí.
Sauber. Dost podobné s Haasem a nejspíše investuje do svého zázemí. Určitě se těší na Kimiho.
RB. Tady ještě nějaký vývoj ještě šlape, ale cíl už není letošek, ale přestup na Hondu.
Williams je trochu záhadou. Drobný pokrok je znát, ale než vývoj současného vozu vidím spíše laděním současného a zvyku jezdců na současný vůz.
McLaren od Španělska nic a jestli je mouchy nepřisejou, tak snad na svém šasi něco rozumného pro příští rok vymyslí. Jen je třeba si uvědomit, že přechod na Renault byl nultý bod.
Toro Tosso. Letos prý na svém šasi prý neudělali téměř nic a vše ponechávali pouze na vylepšeních Hondy.
FI. Taky hodně těží z motoru Mercedes, ale na aeru dokážou vytvořit z houna bič. Jestli se jejích kostrukční tým nerozpadne, tak by stále měli patřit k tomu nejlepšímu co střed pole nabízí. Jen mladý Stroll moc jistoty nepřidává.
Pouze Mergl šlape dál, ale když jsou prachy a zdraví tak jde všechno. Lauda chybí.
Ferrari sice bylo dlouho výkonnostně na čele, ale s letní pauzou asi dali přednost vozu pro příští rok a .......
Haas si drží své a vývoj příštího vozu ponechává na Ferrari co jim pustí.
Sauber. Dost podobné s Haasem a nejspíše investuje do svého zázemí. Určitě se těší na Kimiho.
RB. Tady ještě nějaký vývoj ještě šlape, ale cíl už není letošek, ale přestup na Hondu.
Williams je trochu záhadou. Drobný pokrok je znát, ale než vývoj současného vozu vidím spíše laděním současného a zvyku jezdců na současný vůz.
McLaren od Španělska nic a jestli je mouchy nepřisejou, tak snad na svém šasi něco rozumného pro příští rok vymyslí. Jen je třeba si uvědomit, že přechod na Renault byl nultý bod.
Toro Tosso. Letos prý na svém šasi prý neudělali téměř nic a vše ponechávali pouze na vylepšeních Hondy.
FI. Taky hodně těží z motoru Mercedes, ale na aeru dokážou vytvořit z houna bič. Jestli se jejích kostrukční tým nerozpadne, tak by stále měli patřit k tomu nejlepšímu co střed pole nabízí. Jen mladý Stroll moc jistoty nepřidává.
Pouze Mergl šlape dál, ale když jsou prachy a zdraví tak jde všechno. Lauda chybí.
airwar1939
18:40 10.10.2018 176.74.141.XXX
Jak ej na tom v současnosti McLaren asi neví nikdo, mě z toho co vidím a co tuším z toho vyychází že po cca. Rakousku se začali soustředit na vývoj zcela nového šasi na příští rok. Přechon na motor Renault jim jasně ukázal, že jejich šasi není tak skvělé, jak si mysleli, a vzhledem k omezenému rozpočtu si těžko mohou dovolit stavět B-specifikaci letos a zároveň nový vůz na příští rok. Ale je to jen můj názor, jaká je pravda se těžko dovíme.
airwar1939
18:35 10.10.2018 176.74.141.XXX
Do odchodu týmu Mercedesu z F1, či do krachu Williamsu, McLaren s motory Renault moc počítat nemůže.
airwar1939
18:26 10.10.2018 176.74.141.XXX
Asi se koukám na jinou Formuli 1, ale podle mě motor Renault sice pořád dost ztrácí v kvalifikačním režimu, ale v závodním už je velmi blízko, jinak by nedokázel RB pravidelně bojovat s M a F. A to že Renault jezdí v posledních závodech 1,5-2 selkundy na kolo za RB, fakt nejde svádět na motor. Ano motor potřebuje vylepšit, ale šasi je zatím limituje podstatně více. Průšvih ej že po odchodu RB k Hondě jim ubude kvalitní srovnání, za co může šasi a za co motor.
uzivatel003302
13:13 10.10.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel003302
12:39 10.10.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
12:38 10.10.2018 185.149.130.XXX
Renault má dohánět 1,17s na kolo jen na RB. Má zdroje (lidi, motor si dělá sám na své auto), vyšší rozpočet a asi lepší piloty. A nevěří kromě tebe nikdo, že tu ztrátu přes zimu doženou.
Mclaren má dohánět 1,85s. Musím to víc rozvádět???
Mclaren má dohánět 1,85s. Musím to víc rozvádět???
uzivatel003302
12:32 10.10.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek