DISKUZE K ČLÁNKU "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Mercedes to podle jezdce Sebastiana Vettela často v hodnocení konkurenceschopnosti Ferrari přehání. Posledních pár závodů měl německý tým jasně navrch.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mercedes to v hodnocení rychlosti Ferrari přehání," tvrdí Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 05.10.2018 19:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovalo 7 lidí) 03.10.2018 13:53
Asi tady docela chybí článek o tom, kam se… »
» airwar1939 (Hlasovalo 6 lidí) 03.10.2018 15:07
Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 03.10.2018 15:58
Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jiras

    jiras

    37.48.48.XXX
    Ferrari by se mělo zamyslet, jestli má smysl nechat si dál Vettela. Pro další sezónu asi ano, už je pozdě, ale on nedokázal nic vytěžit ani v době, kdy mělo auto navrch a různými hrubými chybami se o spoustu bodů navíc připravil. Co víc by ještě chtěl, zase nějakou superberličku jako byly foukané nebo dvojité difuzory, kdy to bylo o parník?

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak Vettel krom jedné sezony s Ricim vždy svého týmového kolegu porazil, i letos dává Kimimu celkem nářez. Byly nepochybně závody kdy bylo Ferrari rychlejší, ale kolik dělá na rychlosti vozu jezdec se nedá změřit.

      Každopádně, pokud né Seb tak kdo tedy? Lewis je do roku 2020 Mercedesu, Riciardo Renaultu. Nikoho dalšího, kdo by byl vyjímečně rychlej a měl to v hlavě srovnáné na boj o titul nevidím.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiras

        jiras

        37.48.48.XXX
        Porazit současného Kimiho, buďme upřímní, není nějaké měřítko. Stejně jako jím nebyl třeba Weber. Ale počet chyb je šílený. Loni několik psychických kolapsů, letos kolize a zahozené body, to nemá smysl. Uvidíme, jak Leclerc v roce 2019, pak je možno klidně někoho přetáhnout smlouva nesmlouva, Rici by klidně jít mohl.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No on KR ztrácel na Alonsa více než ztrácí Vandoorne. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Těžko říct kdo je a kdo není měřítko, vynášený Alonso měl problémy jak s nováčkem Lewisem, tak i s veteránem Butonem. Ale zjevně se shodujeme, že pokud jde o boj titul, tak těch jezdců v poli moc není. Natož volných.

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Slaby.odvarek

      Slaby.odvarek

      185.73.109.XXX
      Ono není chyba jako chyba. Největší chyba byla Německo a Monza. Že Baku nebo Francie nevyšla to by se dalo i pochopit možná chtěl moc dopředu, nevím tohle se dá v zápalu boje i pochopit. Kdysi ještě před x lety to bylo normální a nikdo se nad tím nezamýšlel buď nudné kroužení nebo aspoň pokus o závodění. Asi na to koukám jinak. Ale Německo a Monza tam uz měl jet jak profesor, v Monze měl i zasahnout tým a ne to nechat dojit tak daleko. Já vím po bitvě je každý general. Lidé dělají chyby kdo by je nedělal, ale těch preslapu za x let u Ferrari je dost. Něco se pochopit dá něco nedá. Monza a Německo se pochopit ani omluvit nedají.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.109.XXX
    Furt si myslím že tam Alo měl zůstat a *** se do Mekace. Škoda.
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.109.XXX
    A ono je vcelku jedno jestli Ferrari ztratilo rychlost nebo ne. Ty chyby mezi sedackou a volantem a na boxove zdi stejnak rozhodly. Takže tak

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.109.XXX
    No dru­hý sen­zor ba­te­rie se už ře­šil ko­lem Mo­na­ka. Ale spíš bych ztrá­tu vi­děl v "ital­ském bor­de­lu " de­mo­ti­va­nos­ti, též vy­lep­še­ní ai­ra u Mer­glu. Kaž­dý po­zor­ný si mu­sel ted v rus­ku všim­nout men­ších kří­del u Mer­glu a rad­lic u Ita­lu. Kon­spi­ra­ci bych za tím ne­hle­dal Mer­ce­des se po let­ní pře­stáv­ce zved­nul a Ferra­ri us­lo. Ale to je pra­vi­del­ná pís­nič­ka. Též ni­kdo v po­taz ne­be­re pneu. Že v Sochi bylo docela "chladno" to též Ferrari nesvědčí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Asi tady docela chybí článek o tom, kam se záhadně ztratila rychlost Ferrari po té, co jsou pod kontrolou jejich dvě baterie. Myslím si, že to by klidně mohl být hlavní důvod proč se Ferrari na Mercedes najednou nechytá.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Není tomu tak. Jejich systém je hodně chytře udělaný a nelze prokázat cokoli nelegálního. A to i přesto, že jedna stáj má docela dobrého "žolíka" ve svých řadách, který má velice dobré povědomí o tom, jak celý systém funguje.
      Problém je v tom, že celý jejich systému funguje podobně, jako flexibilní křídlo RB kdysi.
      Mercedes je teď v popředí proto, že už konečně doladit domácí úkoly na motoru, které se objevily po závodu v Austrálii. Tím se jim PJ srazila o cca 0,5s-0,7s v kvaldě a o 0,3s v závodě. K tomu Lewis v jeho zabijácké formě a aero oddělení Medvědů také nespí. U Ferrari podle mě s aero trochu zaspali, což má na celé situaci také velký podíl. 04

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • spinelesssheep

        spinelesssheep

        85.70.184.XXX
        No nerad bych se chytal nějakých konspiračních teorií, ale tohle dle mého názoru slušně zavání. Těžké to je prokázat, když po nasazení senzoru možná museli ten zázračný příděl energie utnout. :D
        Ale zase máš pravdu, že Mercedes měl super rychlost v Austrálii, která se pak taky vytratila a to nejspíš v závislosti na problémech spojených se spolehlivostí. Nakonec bych se přikláněl ke kombinaci všeho - Mercedes bezesporu odvádí opět užasnou práci a tak trochu se asi dalo se čekat, že Německá mašinérie nakonec udolá Italskou siestu. 12

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak Mercedes spaloval olej....proto pak zpomalil.Nešel do rizika...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Asi proto že k žádné záhadné ztrátě rychlosti nedošlo, pokud člověk sleduje situaci jen trochu pečlivě, neušlo mu, že ve skutečnosti se náskok Ferrari, ale i postavení jeho zákaznických týmů v poslední době mírně zvětšil jak na Renault, tak i na FI. A to podle mě dokazuje, že motor Ferrari proti motoru Mercedes či Renault nic neztratil. Jediný kdo z týmů používajích Renault či Mercedes šel evidentně nahoru je Mercedes, a tam bych to přičetl zvládnutí managmentu pneumatik a vylepšení vozu.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ztráta rychlosti u Ferrari je potvrzena i měřením GPS. Jde vidět že ten boost na rovinkách je opravdu fuč. Vůči Mercedesu si určitě pohoršili, ale jde vidět že i vůči RedBullu či FI. Tuším že budou mít co dělat s RedBullem v těch zbylých závodech, sám jsem na to zvědav jak moc se to potvrdí. Mercedes na to určitě šlape co to jde, ale nemám důvody po tom co bylo zveřejněno myslet si že to je jen tím.

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • johnny83

          johnny83

          89.177.87.XXX
          Je to na prd no když jim zakázali chladit kameru a ta se v závodě evidentně přehřívá... 12 a taky spojnice mezi volantem a pedálama má nějak víc defektů u vozu č.5 než u vozu č.44 12

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          A co tak asi změříš pomocí GPS na rozdílných okruzích při rozdílném nastavení. Ferrari, Sauber a Haas v posledních závodech rychlostně získali na svou konkurenci, a to jak na týmy Mercedesu, tak i týmy Renaultu. Jedinej vyjímka je tovární tým Mercedesu (a RB se specifikací C v Monze)... tolik čísla z kvalifikací od VC Belgie.

          A pak zde máme maximální rychlosti, mezi prvními sedmi vozy v Rusku pokud jde o top spead bylo pět vozů s motory Ferrari. a kdo se díval na závod, tak viděl, že to rozhodně nebylo na úkor výkonnosti v zatáčkách.

          PS: a co bylo zveřejněno, tedy kromě informací typu jedna paní .....

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            V Belgii byla mokrá kvalifikace, tam toho opravdu moc nepoznáš, mokré kvalifikace pro porovnání nebrat. Když se kouknu na Singapur a Rusko tak FI je k Ferrari o dost blíže než dříve, Itálie, Německo, Británie, Rakousko, Francie, Kanda, všude byly dál než v posledních 2 závodech.

            Ferrari právě ztratilo i v zatáčkách, protože museli snížit přítlak aby kompenzovali méně výkonu, taková je teorie proč se snížila rychlost v zatáčkách.

            Já si poklesu rychlosti všiml už dříve, ještě před článkem, a psal jsem tu teorii jestli jim něco nebylo zakázáno s tou elektrikou, ani jsem netušil jak blízko jsem možná byl.

            Jen pro zajímavost - mrknul jsem od té Kanady jak se vyvíjela ztráta v procentech FI na Ferrari, je vynecháno Maďarsko a Belgie pro déšť v kvalifikaci, zde jsou výsledky.
            1,83
            1,81
            2,11
            2,17
            2,16
            2,45
            1,38
            1,57
            ..... poslední 2 závody velice zajímavé.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • shazec

              shazec

              89.203.142.XXX
              Je dost možný, že nějak obcházeli pravidla a tím druhým senzorem jim to FIA natrhla. Japonsko by ale mělo Ferrari sedět, tak uvidíme jestli se to potvrdí nebo to bylo jen okruhy.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama