DISKUZE K ČLÁNKU "Stále mám šanci na titul," tvrdí Vettel po propočtu bodů

Sebastian Vettel v sobě stále živí naději na pátý mistrovský titul, i když jeho reálné šance po víkendu v Rusku hodně povadly. Opět totiž vyhrál jeho největší soupeře Lewis Hamilton, jenž své vedení v šampionátu navýšil na 50 bodů. Do konce přitom zbývá už jen pět velkých cen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Stále mám šanci na titul," tvrdí Vettel po propočtu bodů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 06.10.2018 19:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2018 10:24
Co má říkat, dokud je matematická šance nelze to… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2018 18:18
Ve světle "brutální" týmové režie… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2018 10:50
Minulý rok jsi se mu smál když motivoval až do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.230.XXX
    Ve světle "brutální" týmové režie Mercedesu musím dát zapravdu tomu co minulý týden napsal Christian Danner. Ferrari naprosto nezvládlo letošní kooperaci Raikkonena a Vettela. Po loňské kritice která následovala po Monaku a Maďarsku se to letos pokusili řešit férověji a paradoxně to je totální katastrofa. V Německu nebyli schopní na rovinu a okamžitě Kimimu říct ať Seba pustí, že jede jinou strategii. Mercedes s tím problém neměl a na konci Bottasovi jasně přikázal neútočit na Hamiltona. Na Monze nechají muže který reálně bojuje o titul ať rozráží v kvaldě vzduch kolegovi který není v boji o šampionát ani náhodou. Na startu s Vettelem pak bojují jako Senna s Prostem. Proč? Wolff řekl že radši bude zlý než idiot. Ferrari zlé nebylo a tak budou za idioty 05
    Teď v Rusku bylo smutné pozorovat jak Vettel zuby nehty drží oba mercedesy, zatímco Kimi se vozí daleko vzadu naprosto nepoužitelný pro nějaké strategické hrátky, které mohly přijít kdyby držel Sebovo tempo.
    No ale tím kdo nejvíc chtěl Raikkonena vedle sebe další a další roky byl Vettel, tak se mu to holt vrátilo.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Brutální týmová režie Mercedesu??? A to jako kdy? V závěrečných částech každých ročníků šampionátu se jede na lídra. A to u všech týmů. Proto mne nepřekvapuje, když Mercedes mající v boji o titul Hamiltona zvolí také tento způsob boje. Podle mne mnohem brutálnější forma týmové režie je, když ji tým používá od začátku sezóny.
      Po loňském Monaku jsem tu psal, že se také může stát, že až bude Seb potřebovat pomoc Kimiho, tak ten mu ji nebude schopen (ochoten) poskytnout. Ono je to závodění také o jakémsi férovém přístupu k oběma pilotům v rámci týmu. Což u Ferrari nikdy moc nehrozilo.
      Pro mne Nico Rosberg není a nikdy nebyl TOP pilot. A přesto s Mercedesem získal titul. Jednoduše proto, že Mergl je k oběma svým pilotům férovější. A minimálně v první půlce sezóny nejede na jedničku a dvojku, ale snaží se maximalizovat týmové body. A když má najednou "rychlejší" pilot více problémů (kolize, poruchy), mají okamžitě k dispozici druhého svého "lídra" a bojují o titul ve dvou šampionátech i dál.
      Toto se u Ferrari nevidí. Ti jedou stále od začátku na jediného pilota a ten druhý se může cítit podváděn a ztrácet motivaci. Ono je z pohledu závodníka jedno, zda se od začátku vozí s odstupem daleko vzadu, či zda je použit a pak týmem daleko do zadu "strategicky" poslán. Pak jednoduše v rozhodujících chvílích, chybí na pozicích, na kterých je ho třeba, aby pomohl v boji o titul. Holt, s čím kdo zachází, s tím také schází.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.235.XXX
        Brutální jsem dal do uvozovek jako parafrázi vyjádření Tota Wolffa z Rakouska. Na TR má samozřejmě Mercedes plné právo. Stejně tak jako na ni má nárok Ferrari a kdokoliv jiný. Dle mého názoru měl být Kimi už loni zcela transparentně vyhlášen týmovou dvojkou a jakékoliv pochyby kolem Monaka a Maďarska by byly zbytečné. Ferrari to neudělalo, neudělalo to ani letos a výsledek vidíme.
        Ale už je to jedno, přichází Leclerc a ten to tam provětrá. Doufám 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          OK. S tím, co jsi napsal problém nemám. Až na poslední dvě věty.
          Co chceš od Leclerca provětrávat? To si jako myslíš, že se Ferrarácká strategie bude zásadně měnit? Že najednou pojedou na Leclerca? Nebo, že oba své piloty najednou nechají mezi sebou závodit?
          Jsi opravdu přesvědčen, že kdyby Ferrari veřejně prohlásilo Kimiho dvojkou, tak by šampionát skončil jinak loni i letos?
          Ono by bylo myslím upřímnější přiznat si, že to letos opět (pokolikáté již?) Vettel podělal. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.139.XXX
            Já myslím že Marchionne Leclerca nepodepsal jako dvojku, ale právě proto aby Sebovi přišla zdravá konkurence. Důvěra ve Vettela už v Maranellu určitě není taková (a oprávněně!) jako byla v posledních třech letech kdy si určoval kdo s ním bude v týmu. Je samozřejmě otázkou zda podobný přístup k Leclercovi budou mít i Marchionneho nástupci ve vedení Ferrari, ale nedat mu volnost by byla věčná škoda.
            Jinak je to samozřejmě taková ta hra na kdyby, ale přijde mi že kdyby byl Kimi jasná a týmem určená dvojka, tak minimálně letošní závody v Německu a Itálii by pro Vettela mohly dopadnout mnohem mnohem lépe.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              No, uvidíme příští rok. Každopádně Ricciardo v minulosti ukázal, že takových pilotů, jako je Vettel, je ve startovním poli mnohem víc, než si kodkoliv z nás připouští. Jenom nemají štěstí na TOP techniku.
              Co se týče Kimiho. Tak podle mne je těžké určit ho za jasnou dvojku, když ten rozdíl mezi Sebem a Kimim, zas není tak veliký. Spíše bych řekl, že u Ferrari Kimiho na dvojku pasovali "tajně" a svými strategiemi ho využívali, až zneužívali. Kimi sice nepolitikaří, ale zároveň není idiot. A tak si myslím, že to stratégům od Ferrari prohlédl. Proto se také ptal, co po něm stratégové chtějí. A v Itálii předvedl, že na svého týmového kolegu má. Ono se to pokrytectví stratégům u Ferrari vrací.
              Já celkem chápu, co chceš říci, ale přesto si nemyslím, že tyto dva závody zásadně ovlivnily boj o titul.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mansell_fan

                Mansell_fan

                213.220.223.XXX
                S tím naprosto souhlasím. Ferrari zvolilo v případě Kimiho strategii ani ryba ani rak a ta se ukázala jako nejhorší varianta. Buď měl být transparentní dvojka, nebo měl mít stejné šance jako Vettel za jakýchkoliv okolností. No ale po bitvě je každý generál :) Nicméně snad se z toho poučí v případě Leclerca a neudělají stejnou chybu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Dave K.

    Dave K.

    109.81.209.XXX
    Tak to uz je vetsi sance ze ten titul letos vyhraju ja... 12 jako sorry ale its over,Vettel sice udelal dost chyb ,ale ztrata titulu jde myslim plne na hlavu Ferrari ktery z nejakyho duvodu vzdycky skonci druhy,v roce 2016 je ke konci vykonem predbehnul i Red Bull,vloni je od poloviny sezony Mercedes naprosto deklasoval,a letos to taky od Belgie vypada vseliak,sem hodne zvedavej na vykon Red Bullu v Suzuce...nakonec muze Seba jeste dost potrapit i Verstappen...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Jasně - stát se může všechno, ale nezapomeň, Sebe, že bojuješ i proti jiným jezdcům, než Lewis a i ti můžou brát Tvoje body. Výpadek v technice? I tam věřím víc Mercedesu.
    Nejhorší je, že na Mergl nestačí ani v rychlosti v kvaldě, aby mohli zkusit aspoň kontrolovat tempo. Ani týmový kolega nestačí (vlastně na nikoho, aby Vettelovi pomohl), takže nevím, ale vidím to černě.
    Snad by bylo lepší nasadit nějaké vývojové novinky na příští rok a otestovat je i za cenu většího risku. Myslím, že to stejné udělá i konkurence...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Co má říkat, dokud je matematická šance nelze to zabalit, a i potom přijdou motivační řeči o příštím roku atd atd. Je to již jen takové zoufalé udržení motivace, nálady, a neděje, ale jde to samo z tuha, protože ztráta narůstá a pravděpodobnost již hodně klesá. Těch chyb se stalo mnoho a navíc forma Ferrari zdá se poklesla, nebo Mercedesu vzrostla, nevím přesně, prostě teď nevidím že by měli navrch, spíše až obráceně, to je na tom pro naději asi nejvíce negativní. Kdyby měl auto proti hlavnímu rivalovi právě jako třeba v tom roce 2012, kde v posledních 6 závodech měl markantní výhodu, tak snad, ale on teď tu výhodu jednoduše nemá.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama