DISKUZE K ČLÁNKU

"Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média

Bývalý pilot Formule 1 Alex Zanardi se vyjádřil k současnému vývoji šampionátu 2018. Podle něj má Sebastian Vettel po Velké ceně Singapuru prakticky po titulu, zatímco Lewis Hamilton dominuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Hamilton dominuje, Vettel má po titulu," domnívá se Zanardi a italská média

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 129, poslední 24.09.2018 14:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 19.09.2018 11:21
Ne, po tom jak chybuje tak Vettela se nejde moc… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 19.09.2018 12:55
"považuji spíše za úspěch Seba že s Lewis… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 20.09.2018 23:38
V tom posuzování Vettela a Alonsa nelze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Koukám Marciello Vettelovi nějaký náklad ještě přidal, že prý na špičkové jezdce Vettel nemá a nikdy neměl(nebudeme jmenovat ať to nezhoršíme) a připomíná rok 2014. Takže Davide, co rád nosíš podobné info, co si o tom myslíš? 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.230.XXX
      Pokud Charles Seba porazí, bude to dobře, protože (v případě že Ferrari udrží laťku z letošního roku) pak s velkou pravděpodobností bude v boji o titul. Pokud ne, potvrdí Seb své kvality a zvýší si sebevědomí. Z mého pohledu je to win win situace, právě proto jsem moc rád že Leclerc přichází.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já také Leclerca vítám, a čekám třenice a boje o pozice! Opravdu bych si přál aby Leclerc tu rychlost ve Ferrari potvrdil, a pak když porazej Mercedes v PK, můžem čekat že Mercedes bude s místem Bottase pod obrovským tlakem 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.154.XXX
    V tom posuzování Vettela a Alonsa nelze přihlédnout jen k jejich čistému jezdeckému výkonu na trati. Špičkového jezdce dělá totiž mnohem více faktorů. Ano, v identickém autě by Alonso dost možná Vettela porážel. Jenže když se podíváme na jejich kariéry, tak týmy do kterých přišel Seb výkonostně rostly, zatímco týmy do kterých přišel Fernando šly přesně opačným směrem. Náhoda? Já si to nemyslím. Takže ano, zopakuji kacířskou myšlenku že Alonso by v letošním ferrari Hamiltonovi zatápěl asi více, ale na druhou stranu na místě Vettela by to perfektní letošní ferrari dost možná vůbec neměl, tak jako ho neměl v letech 2011 až 2014.
    Niki Lauda vzpomínal jak jezdil v Marchu s Ronniem Petersonem. Lauda byl elév, Ronnie vicemistr světa a dle mnohých nejrychlejší jezdec tehdejší F1. Testovali nový March 721X. Peterson řekl že je to špičkové auto, pak do toho sedl Lauda a prohlásil že je to nedotáčivý křáp. Teprve v půli sezóny po mizerných výsledcích i Peterson připustil že auto je naprd. Narozdíl od Laudy ovšem nedokázal dát týmu okamžitou zpětnou vazbu, přestože to byl jinak bez debat jeden z nejrychlejších jezdců všech dob. A pak si člověk vzpomene na letošní Austrálii a triumfální "now we can fight" a řekne si jestli náhodou Ronnie a Fernando nemají (krom fenomenální rychlosti) něco společného 03

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      Áá, na scénu přichází ona slavná zpětná vazba, kterou nikdo z nás nemůže posoudit, ale dobře se na jejím základě shazuje pilot a to především Alonso, kterému lze na trati málo co vytknout. 11
      Achjo.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.152.XXX
        Nemám pocit že bych Alonsa shazoval.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • spinelesssheep

          spinelesssheep

          85.70.184.XXX
          Né né, samozřejmě, že jsi ho neshodil, jen si napsal, že vlastně všechny týmy svou přítomností a zpětnou vazbou (bůh ví, co se za ní vše skrývá) táhl dolů, to je pocta přímo. 11

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ne pouze napsal, že týmy do kterých Alonso přestoupil šli dolů, a týmy do kterých přestoupil Vettel šli nahoru, což je pravda. Proč to tak bylo se můžeme domýšlet.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • spinelesssheep

              spinelesssheep

              85.70.184.XXX
              Aha, tak já si myslím, že Alonso u Renaultu začínal s daleko slabším vozem než se kterým skončil a vyhrál dva tituly. Pravda to tedy není.
              A co Vettel v Red Bullu 2014? Svou skvělou zpětnou vazbou zařídil aby se z dominantního vozu stal průměrný a ještě ke všemu takový, který mu nebude sedět a dostane nařezáno od Ricciho?

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                To už je příliš konkrétní 11

                Ono když už jsi zmínil RedBull, tak kdyby je nezastavila tato éra motorů, možná by tituly RedBull s výkyvy sbíral dodnes 16 Zdá se že to šasi Adrian opravdu umí.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Znáš tvrzení že výjimka potvrzuje pravidlo? alonso a Renault v době jeho dvou titulů je velice specifická situace, protože tým by ljednak postaven podle Alonsa a vedl ho jeho manager, a jednak tím, že v době kdy vyhrál, bylo díky změně pravidel o pneu odstaveno Ferrari, a Renault měl ještě pololegální hmotové tlumiče... jakmile byly hmotové tlumiče zakázány, vrátil se Renault výkonnostně do hlouby startovního pole.

                To jak je Alonso skvělý týmový hráč, měl dle mě prokázat v McLarenu, kde si při první štaci za pár měsíců obrátil tým proti sobě, a u Ferrari, kde k tomu potřeboval pár let. To jak nefungoval McLaren při jeho druhé štaci netřeba připomínat.

                Stejně jako Mansell_fan si myslím, že pokud by Alonso zůstal u Ferrari i po roce 2014 do dneška, tak by Ferrari tak dobře nefungovalo.

                A pokud jde o RB v roce 2014, tak to beru že si děláš srandu?! Pokud mě paměť neklame, skončil RB v roce 2014 jako druhý tým v poli, tedy rozhodně nezapadl do průměru, a šasi rozhodně nebylo to, co by ho sráželo.

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  85.70.164.XXX
                  Ale no tak, Renault není žádná specifická záležitost, zvládli dobře napředovat a dokázali chytit příležitost za pačesy. A tlumiče byla prostě vychytávka, a než se zakázaly byly zcela legální, to pak můžeš označit za specifickou záležitost skoro všechno 11 Jinak i po tom co to zakázali rozhodně nespadli do hlouby pole! Něco pochopitelně ztratili, ale Alonso i tak měl velmi dobré výsledky. Není tam podle mě co znevažovat.

                  Co se týče RedBullu, v roce 2014 se plně projevil vliv nových motorů a Mercedes přišel s neskutečným dělem. Tohle je právě ukázka kdy něco svalovat na jezdce je nesmysl. To spíše třeba rok 2009 u Ferrari byl opravdu nedobrý, přesto si nemyslím že to byla chyba jezdců. Nebo tahle druhá éra McLarenu, to s čím přišla Honda se nedá zapomenout 03

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • spinelesssheep

                  spinelesssheep

                  85.70.184.XXX
                  12 To je teda borec Alonso, když rozkládal po dobu 5 let soustavně Ferrari a zvládl s ním bojovat dvakrát do posledního závodu :DD To mě tak pobavilo, že ti i odpustím, že do zpětné vazby mícháš zcela úplně jiné záležitosti. 11

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Možná by neměl tak dobré auto, možná by ho měl i lepší, sám si myslím že především na motoru se tam neskutečně máklo a hodně se do něj investovalo, to v dnešní éře vypadá na nutnost v úspěchu, a to podle mě jezdec moc nemá šanci ovlivnit. Ono hned v roce 2015 nepřišel Vettel do špatného auta, tam se na tom motoru dobře máklo v tom prvním roce. Ferrari investovalo obrovské peníze, dle posledních zpráv investují i o dost více než Mercedes. Mají nový aerotunel a nějaký moderní simulátor po vzoru RedBullu, to se musí ve vývoji projevit. A přijít s vychytávkama není o jezdci, foukačky, ohebná křídla, diffuzor, tlumiče atd atd, to není o jezdci a při tom to dělá takový rozdíl.

                Jinak ale Mansell_fan dobře podotkl že si nejspíše myslí že v identickém voze by Alonso Vettela porážel. Opravdu málo kdo si myslí že by s letošním Ferrari Alonso neuspěl 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A to jsem zvědav ještě jak na Vettela zapůsobí faktor Leclerc. Ze začátku Leclerc možná stačit nebude, ale podle mě to brzy srovná a nesmíří se s rolí pomocníka, on tam Leclerc jde spíše jako budoucí lídr týmu, a bude na něm kdy to dokáže ukázat. Jako já bych Leclerca nepodceňoval, sám se na něj hodně těším a takový Ricciardo taky nebyl ani z daleka favorit v RedBullu, a jak to dopadlo.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • spinelesssheep

      spinelesssheep

      85.70.184.XXX
      No akorát já si pořád říkám, jak moc může momentálně klamat faktor Ericsson.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Samo může, ale ostatní nedokázali mít takovou nadvládu nad ním jako on. Mě oslovil.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.245.XXX
          Poslední nadvládu v F2 jako on měl Stoffel, který je favoritem na místo ve Ferrari - testovací pilot 14 jen je smutné, že kdyby v tom Ferrari seděl Alonso, tak ferrari vede oba šampionáty 04

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    V roce 2012 jsem nechodil na žádné diskuze sledoval jsem F1 pouze v televizi a občas si něco přečetl. V té době snad neexistoval nikdo z řad F1 kdo by tvrdil, že má Alonso srovnatelný vůz s Vettelem, v té době a při posledním závodě se našel málokterý odborník, který by přál titul více Alonsovi, v té době se i šéfové týmů shodli na tom, že byl Alonso nejlepší...i Schumacher to tvrdil.
    No nevím jaký názor jste na to tady měli někteří v roce 2012, ale vsadil bych boty, že u někoho by se dala vysledovat závislost vzrůstající kvality Alonsova monopostu, resp. jeho rychlosti na uplynulém čase od r. 2012. Možná za pár let budou tací, kteří dokonce budou tvrdit, že měl Alonso lepší a rychlejší vůz. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Cesta Maxe Verstappena s Red Bullem RB7 Spojenými státy americkými

VIDEO: Hory v Coloradu, jemný písek v Miami - po USA se s vozem F1 prohání Verstappen

Stoffel Vandoorne v F1 po sezóně 2018 skončí

Vandoorne bude příští rok závodit v elektrických formulích po boku šampiona DTM

Fernando Alonso v kokpitu vozu americké série Indycar

Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

George Russell vyhrál závod v Rusku

Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Max Verstappen před Kimim Räikkönenem

Räikkönen se Verstappena i přes jejich kolizi v Japonsku zastává

Max Verstappen s Red Bullem RB14

U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Carlos Sainz s Renaultem RS18

"Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Lewis Hamilton před Sebastianem Vettelem v Belgii

Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

Sebastian Vettel si podává ruce s Lewisem Hamiltonem

Hamilton se zastává Vettela a Ferrari, požaduje po médiích více respektu

Fernando Alonso skončil v Japonsku daleko za body

Trest pro Alonsa ano, pro Magnussena ne. FIA vysvětluje rozhodování svých komisařů +VIDEO

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama