DISKUZE K ČLÁNKU "Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Renault bude Danielovi Ricciardovi v následujících dvou sezónách platit 35 milionů dolarů ročně, čímž se Australan řadí mezi nejlépe placené jezdce. Ten před příchodem z Red Bullu věří, že francouzský tým bude do 12 měsíců patřit mezi špičku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ricciardo je drahý, ale stojí za to," tvrdí Renault. Budou spolu v roce 2020 bojovat o titul?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 20.09.2018 07:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 19.09.2018 08:22
Ricci to nakonec asi celkem vyhrál. Takový plat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Já si myslím, že taky Renaultu je schopný říct, jak má vypadat a co a jak je v útrobách toho (prý) nejlepšího šasi v poli, které ho zatím docela válcuje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    109.105.39.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Verstappena si RedBull také pořádně zaplatil. Když chceš mít kvalitu musíš za ni zacálovat, to myslím je logický. Renault by akorát měl také pumpovat více peněz do vývoje. Podle mě to dnes jinak nejde, pumpovat a pumpovat dokud tam nejsi. Možná už ale bude Renault cílit na změny a rozpočtový strop, Ricci si třeba ten rok navíc ještě bude muset počkat. Já to teda očekávám.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ano na Rozpočtový strop není dobré zapomínat, pokud ho majitelé prosadí, bude mít současné počíní Renaultu logiku.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jurgenbe, odkdy peníze zrychlují vývoj? 18 Nejdříve musiš mít organizaci....a tu postupně budují.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Kde si načerpal tu hloupost, ze nemají dostatek peněz na vývoj? Vis, tak jako každý nový tým musí Renault nejdříve vybudovat dostatečně široké zázemí, aby poté mohl pumpovat více peněz. Dá se to samozřejmě dělat i ve stylu Toyoty, která roky pumpovla peníze do infrastruktury a zázemí a poté vstoupila do F1 a celkem rychle začala pumpovat více a více, aby to po 7mi letech dotahla max tam, kam Renault za 3 roky. Jen slepý nevidí (ale ty navíc nechces vidět), kdo se tady meziročně nejvíce zlepšuje, kdo nabírá nejvíce lidi, kdo se špici přibližuje rok co rok.... je to samozřejmě Renault. Podívej se laskavě, kde byl Mercedes ve své 3. sezóně, kde byl RB ve své 3. sezóně. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    No konečně přišel někdo s realistickým očekáváním.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Musím říct, že jsem na Ricciho v nové roli velmi zvědavý. Ono s takovým platem vzroste patřičně i tlak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    85.207.74.XXX
    Výkonnostní dvojka... Podle bodů možná, ale...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Aby mohli jezdci s Renaultem v roce 2020 zaútočit na Mercedes či Ferrari, che to mimo jezdců také napumpovat více peněz do vývoje. Dle toho jak se letošní ztráta u Renaultu vyvíjí to zatím nevypadá s jejich plány uplně nadějně [odkaz na stránku] , pro mě též trochu letošní zklamání.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tohle srovnání nelze brát vzhledem k rozdílnému postavení týmů v šampionátu úplně vážně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je to ukázka sezonního vývoje, a nemyslím si že by Renault na letošek kašlal a Mercedes by zase kašlal na budoucí rok. Myslím si že Renault potřebuje více investovat aby to bylo více vidět.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Mercedes a Ferrari mají dost prostředků a lidí na souběžný vývoj letošní i příští specifikace, Renault se musí rozhodnout, co je pro něj přednější.

          Mercedes a Ferrari mají více prostředků a oba bojují o titul, tudíž logicky maximálně tlačí na sezónní vývoj, Renault je v pozici 4-5 týmu šampionátu, i kdyby do vývoje letos nalil 100 milionů, tak ho to nikam moc neposune, a protože má méně prostředků, tak je logicky přesune do vývoje na další rok.

          Více peněz do vývoje dává smysl pouze tehdy když máš lidi kteří je jsou schopni efektivně využít a ty dle mě má v současnosti pouze M a F, a možná i RedBull.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To já přece vím, ale Renault stále vyvíjí i na letošek a přináší novinky, a nemyslím si že Mercedes či Ferrari tak moc s jejich rozpočty zanedbávají vývoj i na příští rok, proto mám obavy z toho aby došlo k přiblížení které by jim umožnilo v roce 2020 na Mercedes zaútočit. Kdyby letošní vývoj vypadal příznivěji věřil bych jim více.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              F a M jsou jediné dva týmy v současnosti co jsou schopny plnohodnotně jet dva vývojové projekty vedle sebe (letošní a příští model), i RB s tím má problémy. Renault má lidi stěží na jeden projekt, a to lidi jen lehce nadprůměrné... i kdyby Renault dorovnal rozpočty F a M, nemá ti lidi co mu namalují stejně dobré auto jako má F a M.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Jistě struktůru mají zatím menší a vždycky budou. Myslím že Renault to časuje, jinak to nejde a ještě když "kulhá" motor. Teď se mění aero, tak je šance něco dohnat.
                Problémem ale vždy je, že nelze odhadnout, co udělá konkurence a jak bude dobrá. Pak přichází vystřízlivění.... 04

                Věřím že už někdo zabere a přijde s nějakou vychytávkou, která konkurenci vyvede z míry. Jsem si jist že některé věci, které už jsou hotové a funkční se časují. Vylézat s něčím, co je hodně dobré, ale vyruší to slabej kvalifikační výkon, nemá smysl. Nápověda soupeřům aby to "skopčily" by nebyla logická. Vše má svůj čas. Ač nejsem fanda Renaultu, tak jim v tomhle docela i věřím.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Já bych byl opatrný, s tím vývojem. Oni týmy dost často lžou, kvůli konkurenci i kvůli fanouškům.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama