DISKUZE K ČLÁNKU Co zaznělo ve Vettelově rádiu během kvalifikace?

Riskantní strategie v kvalifikačním klání by možná Vettelovi přinesla výhodu startu na tvrdší směsi italského dodavatele pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co zaznělo ve Vettelově rádiu během kvalifikace?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 03.10.2018 10:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 16.09.2018 13:02
je vidět, že bychom se dočkali možná… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 16.09.2018 13:26
Díky, ale tak zase na druhou stranu mimo diskuse… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 17.09.2018 19:21
Ale vždyť mně by nevadilo, kdyby dali Kimimu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Jak už jsem ti psal. Spletl sis vjezdové kolo s výjezdovým. Rozdíl v jejich výjezdových kolech je 0,868s (ne 1,366). To je méně, než byl rozdíl na trati po výjezdu Seba.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • McMatej

                                      McMatej

                                      212.79.110.XXX
                                      To určitě, ty sedmilháři. Napřed si tvrdil, že před Kimim nikdo nebyl, Pak že ho nikdo nezdržel a teď tohle. Zajímavé je už jen to, že jak píšeš ve svém rozboru, když Seb předjížděl Buttona a Wehrlaina, tak nějaký čas zratil. Ale Kimi nééééé. 18 Je to marný, je to marný, je to marný. 20 20 20

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        No já lhal pouze v tom, že Kimi ztratil setiny a MOHLA to být i nějaká desetina.
                                        Ty jen v tomto příspěvku lžeš hned 4x a budeš tu moralizovat?
                                        1. lež: Kdy jsem tvrdil, že před Kimim nikdo nebyl? Tvrdil jsem, že před ním nebyl nikdo v pořadí.
                                        2. lež: Od začátku píšu, že ho nezdržel nikdo hodně. O možnách setinách jsem psal od začátku.
                                        3. lež: O nějakém zdržení Vettela Buttonem ani Wehralinem jsem nepsal vůbec nic.
                                        4. lež: Máš tu rozbor, kolik mohl Kimi ztratit. Není žádný důkaz o tom, že Kimi vůbec něco ztratil, ale připouštím, že to nějaká desetina být mohla. Máš tu ovšem důkazy. že to bylo hluboko pod 1s, tedy rozdhodně míň, než byl rozdíl při Sebově výjezdu.

                                        Tak si příště zameť před vlastním prahem, než budeš moralizovat. Já se aspoň za nepřesnost omluvil 13

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • McMatej

                                          McMatej

                                          46.135.28.XXX
                                          Vážně?? 18 18 18 18

                                          Tak mně vysvětli tvoji formulaci v diskuzi https://f1news.autoroad.cz/grand-prix/92796-red-bull-zasluhou-verstappena-v-rakousku-vitezi-cerny-den-mercedesu/forum/vlakno/188855 cituji:
                                          "Mike17
                                          Mike17 21:11 03.07.2018 217.31.62.XXX
                                          Do jakého provozu? Před ním byl jen Seb a Ricci a to asi 15s daleko. Tomu říkáš provoz?
                                          Ano ten Odinův nápad s držením pozic z kvaldy mne taky pobavil. Ale on to asi myslel vážně. Neuvěřitelný co?"

                                          Přeju pěkný den, LHÁŘI 02

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            185.149.130.XXX
                                            Kdyby ses do té diskuse podíval, byla řeč o provozu jezdců V POŘADÍ. Už víc jak rok se s Odinem hádáme o předjíždění Buttona s Wehrlainem a i on nemá potřebu takto uboze vytrhnout větu z kontextu celé diskuse. Ale tobě se to hodí co?
                                            Tady máš pokračování té diskuse, přímo s tebou, kde je jasné, že o těch dvou vím a jejich existenci nepopírám.
                                            Mike17
                                            Mike17 09:44 05.07.2018 217.31.62.XXX
                                            Nestydím. Oba zmínění Kimimu nechali prostor.
                                            02 02 02

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Máš v tom Miku pěknej bordel. Okolista má povinnost umožnit předjetí během tří zatáček, respektive tří modrých vlajek. A je pouze na traťových komisařích, jak to posoudí. Někteří netrestají ani když okolista nenechá předjet během dvojnásobku modrých vlajek. Opět záleží na tom, o koho se jedná. Zda o privilegoaného pilota, nebo o zbytek.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            Pravidlo o 3 zatáčkách neznám. Máš odkaz? Podle mne má povinnost uhnout hned, jak má před sebou modrou vlajku. Možná, že po 3 dostane trest, ale povinnost má hned.
                            Nevidím jediný důvod, proč by měl Button úmyslně zdržovat Kimiho, ikdyby za to trest nedostal. Že by další, kdo protěžuje Vettela? proč ho všichni tak milují, že pomáhají jen jemu? 13

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Trapný pokus Miku.
                      Zoufale pomalého Vettela přeci v Singapuru 2018 neporovnáváme s Kimim. A pokud ano, tak z tohoto hlediska byla strategie Vettela geniální. Skončil před Kimim, nebo ne? Tak jakápak "podělaná strategie"?
                      Pokud ti ale jde o soupeření s Maxem, či Lewisem, tak zde spatřuji zoufale pomalého Seba evidentně.
                      V Monaku poslali po pitstopech, do té doby vedoucího Kimiho, za do té doby druhého, Vettela.
                      Chvástání Vettel bohužel potvrdil v závodě. Jaké gumy nazul po pitstopu? Nebyly to právě ty, na kterých se cítil zajíždět o půl sec. rychlejší časy? A najednou na nich nebyl schopen "objet" Peréze a čelit podseknutí Maxem. Né Miku. Ferrari se rozhodlo správně, ultra byly pomalejší, než hyper a proto je Seb dostal. Pokud by se mu nepodařilo zlepšit na hyper, riskovali nepostoupení do třetí části Q. (A opět si půjčím tvůj způsob diskuze), to by pak bylo řečí, jak Vettelovi Ferrari zkazilo kvalifikaci a důkaz že se to netýká jen Kimiho... 13 02 Singapůr mi opět potvrdil, jak rozdílně a zaujatě pohlížíš na podobné Ferrarácké strategie, když jsou aplikovány na Kimiho, a jinak na Seba. 02

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        -A s kým máme porovnávat rychlost, když ne s kolegou na stejném voze??? 12 12 12
                        -Vettel byl rychlejší než Kimi navzdory strategii. Byl rychlejší a kdyby dostal žluté gumy, dojel by mnohem líp. prostě smiř se s tím, rychlost není primárně o strategii, ale o součástce mezi volantem a sedačkou. 12
                        -Ano, byl pomalejší nez Hamík a potom co mu odešly gumy i pomalejší než Max. To nikdo nepopírá. 13
                        -Ale do té doby měl Kimi volnou trať. Bylo jen na něm, jestli vyjede před Vettelem nebo za ním. Stačilo jet několik z těch 30-ti kol rychleji. On byl jediný, kdo tu volnou trať měl. 12
                        - Aha, takže protože chtěl zajet 1 rychlé kolo na US tak to srovnáváš s jejich degradací po 40-ti kolech? 12 12 12 12 12 Jak dlouho sleduješ F1? Ne Odine, v kvaldě jich nemusel odjet 40! 12 Mohl klidně zajet jedno kolo o 0,5s rychleji, než to předchozí. Mohl a nemusel. Měl opět nové gumy a na pouze 1 rychlé kolo.
                        -Kde prosím říkám, že Ferrari Vettela podrazilo? Prosíííííím, prosííííím, citaci. Takže kde rozdílně pohlížím na jejich strategie??? Opět pověstná má změna názoru, kterou nedoložíš? 12

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Rychlost je primárně o autě ve kterém sedíš. Vettel sedí v současnosti v nejlepším autě a není schopen objet Peréze. To také něco vypovídá o součástce mezi volantem a sedačkou. Byl prostě pomalej.
                          Srovnávám srovnatelné (na rozdíl od tebe). Proč Vettel neukázal tu rychlejší půl vteřinu v prvních kolech po výjezdu??? Vždyť tam se lámal chléb. Právě na tyto okamžiky si sám Mike17 stěžuje, jak Seba spomalil Peréz, Právě tyto okamžiky rozhodly o podseknutí Maxem. Né situace po 40 kolech, kdy už Vettel jezdil s obrovským odstupem a jen si hlídal, aby dojel do cíle, kterou se opět snažíš podstrčit.
                          A poslednímu tvému odstavci už vůbec nerozumím. Co ti mám dokládat? Já jsem tě někde z něčeho takového nařkl??? Nepovídej, vlastně POVÍDEJ!!! 13

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            -Ale on ho předjel. Kimi si vedl ve stejném voze jak? Odpovím. Byl ještě o dost pomalejší a nepředjel nikoho. 13
                            -Však tehdy rychlá kola jezdil, jenže musel předjet pilota v pořadí. A ten neuhne na minirovince, jako to udělal Button Kimimu v Monaku. A kdyby mu gumy neodešly, snažil by se Maxe asi dát ne? Vzdávat souboj, když mu jde o každý bod dává smysl jen tobě. Koneckonců si odcházejících gum všimli všichni kromě tebe. A je asi důvod, proč všichni ostatní nasadili žluté. Nebo Mercedes udělal chybu a vyhrál?
                            -Ano nařkl, citace: "Singapůr mi opět potvrdil, jak rozdílně a zaujatě pohlížíš na podobné Ferrarácké strategie, když jsou aplikovány na Kimiho, a jinak na Seba."
                            Dolož kde jsem posuzoval podobné strategie jinak?

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Kimi ve stejném voze skončil na pátém místě, ze kterého také startoval. Vettel skončil na třetím místě, ze kterého též startoval. Jen akorát v závodě předjížděl a byl předjížděn.

                              Dokládat nebude tak složité, stačí nahlédnout ob pár závodů zpět v letošní sezóně. Kimiho brzkou zastávku (14 kolo) v Německu považuješ za prospěšnou, Vettelovu podobně brzkou mzastávku v Singapuru považuješ za podělanou strategii. Vettel v Singapuru ukázal, jak by na tom byly Kimiho gumy v závěru závodu v Německu. A dokázal oprávněnost mých argumentů z Německa, když jsem tvrdil, že Kimi by musel stavět ještě jednou. 13

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                No, takže Vettel zajel líp, když skončil o 2 místa a 13s před ním. Kromě toho byl Vettel Maxem předjet přes boxy, nikoliv v závodě. A o tom se právě bavíme, že? 12
                                Ano, Odine. Velmi, opravdu velmi dobrý příklad. 01 V Německu jsem to schvaloval ne proto, že by byl brzký pit výhodný kvůli gumám, ale protože by se později dostal Kimi do provozu, těsně za pomalejšího Hamíka. Teď jsem kritizoval Sebův pit ne kvůli tomu, že to bylo brzo, ale protože se dostal do provozu za pomalejšího Peréze. Takže výýýýýýborný příklad, mé nekonzistentnosti názorů. 12 12 12
                                A prosím, podívej se na tu diskusi z Německa. Já jsem tam tvrdil, že Kimi měl jet rozdílnou strategii (na 2 pitstopy) a tedy byl příkaz na puštění Seba zcela logický a normální. Ty jsi byl ten, který hlásil, že k tomu nebyl důvod a mohl to klidně dojet do cíle. A teď tu řešíš, že by měl roztrhané gumy? Vždyť neudržíš jednotný názor ani na stejnou situaci v jednom závodě. 12 12 12

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Co to plácáš? Chceš říci, že když Seba někdo předjede přes boxy, tak to zavání z tvého hlediska podělanou strategií. Ale když Kimiho předjede přes boxy v Monaku Seb, tak je to podle tebe férové závodění??? Tak to je konzistentní pohled jen v případě Mika17.
                                  A co se týče brzkých pitstopů obou pilotů Ferrari? Opět úřaduje Věštírna s.r.o. , která přesně ví, co by kdyby v případě Kimiho. Proto je vpořádku, aby se nemusel trápit za pomalejším Hamiltonem, jej rovnou za Hamiltona pitstopem navíc poslat. Ale když totéž ti géniové z Ferrari vymyslí Vettelovi, tak je to podle tebe podělaná strategie. A proč? Taky teď můžu tvrdit, že Seb měl jet jinou strategii na dvě zastávky. (Proč ji nakonec Ferrari neuskutečnilo, neřeším, stejně jako ty neřešíš své prorocké výblitky.)
                                  Upřímně, v těchto tvých (s)myšlenkách hledám konzistenci též marně.

                                  Jo, na diskuzi z Německa jsem se fakt mrknul a kopíruji ti sem co napsal jistý
                                  odin
                                  odin 23:47 24.07.2018 77.240.103.XXX
                                  Za normálních podmínek (bez deště a SC) ta strategie pro Kimiho znamenala pit stop navíc. Na rozdíl od všech, kteří jezdili do té doby na opotřebovaných pneumatikách vesele dál v čele závodu. A čelo počítám, první pětku.
                                  Kimi rozhodně neměl šanci na slušný výsledek....
                                  Tak si nevymýšlej.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Ono je to konzistentní. Protože je tam jeden faktor, který vytrvale ignoruješ. předjíždění Pereze, za kterým ztratil Seb několik sekund. Nepředjížděl Buttona, který by mu vzorově uhnul na kraťoučké minirovince, ani Wehrlaina, který udělal to samé na cílové rovince. Je to rozdíl proti maximálně 0,84s (ono to bylo rozhodně míň) u Kimiho v Monaku. Protože tam vyjel Seb před Kimim 1s a ty 0,84s v to tedy nehrály žádnou roli. Konečně se s tím už smiř. Ztráta, kterou Kimi nabral předjížděním byla prokazatelně menší, než ztráta na Seba po jeho vyjetí z boxů. Tedy změna pořadí nebyla předjížděním a vysláním do provozu, ale tím, že Seb po zajetí Kimiho výrazně zrychlil a jezdil rychlejší časy, než Kimi.
                                    Jaká větštírna? Hamík jezdil pomalejší časy než Kimi po výměně. Podívej se na časy. Věštění je předpověď něčeho co nevíš. Tohle máš změřené na tisíciny sekundy, stačí si to pustit. 12
                                    Tvoje Citace:
                                    odin 22:18 24.07.2018 Když zajel Kimi k prvnímu pitstopu, tak Hamík neměl žádný pitstop. Čili, byli na tom stejně a Kimi stavět nemusel.
                                    Vždyť neudržíš jednotný názor ani v jedné diskusi. Celou dobu tu řešíš, že TR v Německu nebyla oprávněná, protože Kimi nejel jinou strategii, než Seb. A najednou tu zase tvrdíš, že jel jinou strategii (2 zastávky jsou snad jiná strategie, než 1 zastávka ne?). Tak si už konečně vyber, čemu věříš. Měl jet Kimi na jednu, nebo 2 výměny?

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
  • Cooper

    Cooper

    188.120.212.XXX
    Tak škoda že ing nedal na vettelovo slova o tom že na nich může bejt rychlejší pokud by zajel podobnej čas jako na těch hyper , Kimi zas říká něco jinýho a teď babo raď :-D jinak je fajn že se redakce rozrostla o Ferraristu. Good Luck Easy

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Díky, ale tak zase na druhou stranu mimo diskuse se budu snažit být co nejvíce neutrální 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama