DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ týmů po GP Itálie: "Lewis mi nenechal žádné místo," stěžuje si Vettel
MONZA - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí piloti a hlavní představitelé týmů své výkony ve Velké ceně Itálie 2018?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ týmů po GP Itálie: "Lewis mi nenechal žádné místo," stěžuje si Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
20:39 03.09.2018 77.240.103.XXX
Když jsi psal, že Kimi startuje z pátých pozic a ještě se propadá, navíc je málo agresivní, tak jsem vzal za měřítko startovní pozice. Ale dobře. Kimi se v Belgii kvalifikoval na sedmém místě a díky penalizaci Bottase startoval šestý.
Tak super! Tak to se Kimouš posouval průměrně ještě o více než 0,7 míst ve srovnání jak zajel kvaldu a kde končil v závodech. Dík za upozornění.
Samozřejmě, že se na konci počítají body. Tak nechápu, proč své argumenty proti Kimimu opíráš o kvalifikace??? Já jsem nikde nezpochybňoval, že Kimi končí za Vettelem. Jen tvrdím, že tomu tak většinou bývá díky týmové režii.
A pokud se ti zdá debata se mnou marná, tak nedebatuj.
Tak super! Tak to se Kimouš posouval průměrně ještě o více než 0,7 míst ve srovnání jak zajel kvaldu a kde končil v závodech. Dík za upozornění.
Samozřejmě, že se na konci počítají body. Tak nechápu, proč své argumenty proti Kimimu opíráš o kvalifikace??? Já jsem nikde nezpochybňoval, že Kimi končí za Vettelem. Jen tvrdím, že tomu tak většinou bývá díky týmové režii.
A pokud se ti zdá debata se mnou marná, tak nedebatuj.
Duncan66
23:31 02.09.2018 89.29.32.XXX
Ty fakta ti moc nejdou. Kimi se kvalifikoval v Belgii jako sedmy a ty pises, ze byl nejhure sesty.
A druhak, Vettel ma pomalu tretinu vice bodu, nez Kimi a to je to jedine, co se nakonec pocita.
To ze si Kimi v zavode polepsil jeste neni zadna garance toho, ze musel na trati nekoho predjet v primem souboji. Kdyz uz ani tohle nedokazes pochopit, je s tebou veskera debata marna.
A druhak, Vettel ma pomalu tretinu vice bodu, nez Kimi a to je to jedine, co se nakonec pocita.
To ze si Kimi v zavode polepsil jeste neni zadna garance toho, ze musel na trati nekoho predjet v primem souboji. Kdyz uz ani tohle nedokazes pochopit, je s tebou veskera debata marna.
odin
22:22 02.09.2018 77.240.103.XXX
Aha, tak ono to, jak se kdo umístí v kvalifikaci a jaké má pak šance na umístění v závodě, platí jen u týmových kolegů. A já jsem si myslel, že to lze vnímat obecně. Zase jeden z nedemagogických Duncanovských pohledů.
Tak ještě jeden fakt. Kimi zajel nejhůř kvalifikaci na šestém místě a nejhorší jeho výsledek (krom vypadnutí, vždy ne vlastní vinou) bylo též šesté místo. Seb zajel nejhorší kvaldu na čtvrtém místě a v závodě skončil nejhůře osmý (krom vypadnutí vlastní vinou z prvního místa). Pořád nevidím to Kimiho kroužení a nespolehlivost oproti Sebovi.
Ano Vettel získal více bodů díky jeho preferování týmem a Kimiho větším potížím s technikou. Což je ostatně důsledek preferencí Seba. Ale jinak je Kimouš spolehlivější pilot s menším počtem chyb a rozhodně nepostrácel Ferrari vlastní vinou tolik bodů, co opěvovaný Vettel.
Tak ještě jeden fakt. Kimi zajel nejhůř kvalifikaci na šestém místě a nejhorší jeho výsledek (krom vypadnutí, vždy ne vlastní vinou) bylo též šesté místo. Seb zajel nejhorší kvaldu na čtvrtém místě a v závodě skončil nejhůře osmý (krom vypadnutí vlastní vinou z prvního místa). Pořád nevidím to Kimiho kroužení a nespolehlivost oproti Sebovi.
Ano Vettel získal více bodů díky jeho preferování týmem a Kimiho větším potížím s technikou. Což je ostatně důsledek preferencí Seba. Ale jinak je Kimouš spolehlivější pilot s menším počtem chyb a rozhodně nepostrácel Ferrari vlastní vinou tolik bodů, co opěvovaný Vettel.
Duncan66
22:21 02.09.2018 89.29.32.XXX
Skoda, ze se na tu uroven sam nedokazes dostat. Ja ten vysledek neignoruju, jen ho nemuzu pocitat, protoze nejde o standardni vysledek kvalifikace, protoze 14. misto Hamiltona neni maximum, ceho byl schopen dostahnout. Byl to zamer, aby mohl startovat na novych pneu a at by skoncil prvni, tak by startoval posledni.
Naopak totalni demagogie a ucele lhani je to zapocitat mezi normalni kvalifikacni vyslledky a tim zhorsit prumerny vysledek Hamiltona o 50%, aby vysel hure vuci Vettelovi.
Ale fajn, jsi jaky jsi a ja jsem za ty roky, co jsem te uspesne ignoroval, zapomnel, co jsi za ubozaka a jak s tebou probihaji debaty. Takze sbohem.
Naopak totalni demagogie a ucele lhani je to zapocitat mezi normalni kvalifikacni vyslledky a tim zhorsit prumerny vysledek Hamiltona o 50%, aby vysel hure vuci Vettelovi.
Ale fajn, jsi jaky jsi a ja jsem za ty roky, co jsem te uspesne ignoroval, zapomnel, co jsi za ubozaka a jak s tebou probihaji debaty. Takze sbohem.
odin
22:03 02.09.2018 77.240.103.XXX
Jo já zde argumentuji demagogicky. Zatímco ty si nedemagogicky svévolně upravíš fakta, ignoruješ výsledek jedné kvalifikace a ještě mě obviníš z demagogie.
I nu, na úroveň Duncan66 jsem zvyklý. Jeden blábol stíhá druhý a tendenčnost názorů v míře vrchovaté.
I nu, na úroveň Duncan66 jsem zvyklý. Jeden blábol stíhá druhý a tendenčnost názorů v míře vrchovaté.
Duncan66
21:50 02.09.2018 89.29.32.XXX
1. srovanani napric tymy jsi tady nadhodil ty, protoze se ti to hodilo do kramu viz. kvalifikacni umisteni Vettel vs Hamilton a body Vettel vs Hamilton. Ja jsem resil tymove kolegy a jak ve Ferrarri tak v Mercedesu plati, ze jezdec, ktery sveho kolegu porazi v kvalifikacich ma vice bodu i v zavodech. To je proste snadno overitelny fakt. Hotovo, tecka, dvacet.
A je jasne, ze kdyz Vettel startuje prvni, tak si muze jenom pohorsit, zlepsit se uz nema jak. Takze ta statistika je zavadejici a nerika nic o tom, kdo je lepsi jezdec. Kdyby Lewis startoval celou sezonu pravidelne posledni, tak v te statistice vsem narhne zadek. Ale to same by platilo o kterem koli pilotovi z prvni sestky.
A je jasne, ze kdyz Vettel startuje prvni, tak si muze jenom pohorsit, zlepsit se uz nema jak. Takze ta statistika je zavadejici a nerika nic o tom, kdo je lepsi jezdec. Kdyby Lewis startoval celou sezonu pravidelne posledni, tak v te statistice vsem narhne zadek. Ale to same by platilo o kterem koli pilotovi z prvni sestky.
odin
21:40 02.09.2018 77.240.103.XXX
Seb startoval průměrně z druhého místa a končil průměrně na 2,8 místě. Čili v průměru o 0,8 klesal. Kimi naopak o 0,7 místa stoupal. Tedy není pravdou, že jen kroužil a nemá stabilní výkonnost pod tlakem. To bych spíše řekl o Sebovi.
Abys nepsal stále hovadiny, tak věz, že letos startoval Kimi nejhůře šestý a to třikrát a Seb jednou čtvrtý. Prokousávat se přes dva Mercedesy a RedBully není ani s nejlepším autem žádný med. Protože Ferrari zdaleka nemělo po celou sezónu nejlepší auto, jak se tu snažíš jistě nedemagogicky tvrdit.
A pokud startuješ první s nejlepším autem, pak přece musíš zvítězit a ne klesat dolů. Alespoň dle tvé argumentace.
(Ale jo, tuším, co jsi chtěl říci. Že z prvního místa si můžeš jen pohoršit a z posledního jen polepšit ) Jenže problematika není tak jednoduchá ani jednoznačná, jak to tady údajně nedemagogicky prezentuješ.
Abys nepsal stále hovadiny, tak věz, že letos startoval Kimi nejhůře šestý a to třikrát a Seb jednou čtvrtý. Prokousávat se přes dva Mercedesy a RedBully není ani s nejlepším autem žádný med. Protože Ferrari zdaleka nemělo po celou sezónu nejlepší auto, jak se tu snažíš jistě nedemagogicky tvrdit.
A pokud startuješ první s nejlepším autem, pak přece musíš zvítězit a ne klesat dolů. Alespoň dle tvé argumentace.
(Ale jo, tuším, co jsi chtěl říci. Že z prvního místa si můžeš jen pohoršit a z posledního jen polepšit ) Jenže problematika není tak jednoduchá ani jednoznačná, jak to tady údajně nedemagogicky prezentuješ.
TomRocek
21:39 02.09.2018 90.178.28.XXX
Vettel to nejlepší auto nemá? :-) Píše průměrná startovní pozice 3,6 (to je od 7 místa velký rozdíl), Vettel z 2 místa. Kde je tedy problém? Jo Vettel neumí na vodě a rozbije to z jasně prvního místa. Ferrari několik závodů kašlalo na strategii Kimiho, neboli chtěli aby byl až za Vettlem a přitom ho poslali často až ze Mercedesy. Ale stejně to nepochopíš co? :-)
Jsem Ferrarista, ale Ferrari s Vettlem titul nikdy nedají, protože jsou v poslední době marný. Fakt neuvěřitelné, jak se dá tak velký potenciál snadno projebat blbostí..:-)
Jsem Ferrarista, ale Ferrari s Vettlem titul nikdy nedají, protože jsou v poslední době marný. Fakt neuvěřitelné, jak se dá tak velký potenciál snadno projebat blbostí..:-)
odin
20:40 02.09.2018 77.240.103.XXX
Nauč se číst i text v závorkách. Demagog jsi ty stejný, jako já. Respektive, já s každým diskutuji podle jeho stylu. Evidentně ti ten tvůj styl nevoní.
Já jsem nepostavil diskuzi na výsledcích kvalifikací. Ani jsem nedělal hloupé závěry. Jen jsem se zachoval podobně jako ty.
Já jsem nepostavil diskuzi na výsledcích kvalifikací. Ani jsem nedělal hloupé závěry. Jen jsem se zachoval podobně jako ty.
Duncan66
20:29 02.09.2018 89.29.32.XXX
Chovas se jako populisticky demagog a vybral sis z tech cisel jedno jedine. To ze ma Seb vice bodu, nez Kimi i Botas ignorujes. Ze ma Hamilton vice bodu, nez botas i Kimi ignorujes a vyberes si pouze Vettel vs Hsamilton. Nebopli vetsinou plati zcela logicka zavislost vysledku kvalifikace na vyslednem umisteni, ale ty si vyberes tu vyjimku, kdy to neplati
odin
20:08 02.09.2018 77.240.103.XXX
Kvalifikace je pouze jedno z kritérií, které má vliv na konečný výsledek závodu.
Schválně jsem spočítal letošní průměr kvalifikačních výsledků ( uvědomuji si, že to není zcela reprezentativní pohled, stejně jako není reprezentativní ten tvůj).
A světe div se. Vettel průměrně startoval z 2 místa, Hamilton z 3. Kimi z 3,6 a Bottas z 3,7.
Zdálo by se, že Vettel musí být jasně v čele celkového hodnocení, když průměrně startoval výše než Hamilton. A ejhle není tomu tak. Naopak, řekl bych, že Hamilton, nebo Kimi ač startovali na horších pozicích, v závodě udělali větší posun, než Seb. Vettel končil průměrně na 2,8 místě, Kimi na 3 místě, Hamík na 2,1 místě a Bottas na 3,8 místě. A to oba Fini museli nosit vodu Lewisovi, respektive Sebovi. Navíc Kimi měl tři odstoupení bez vlastní viny. Seb jen jedno díky kolizi. Kecy si nech na koledu.
Schválně jsem spočítal letošní průměr kvalifikačních výsledků ( uvědomuji si, že to není zcela reprezentativní pohled, stejně jako není reprezentativní ten tvůj).
A světe div se. Vettel průměrně startoval z 2 místa, Hamilton z 3. Kimi z 3,6 a Bottas z 3,7.
Zdálo by se, že Vettel musí být jasně v čele celkového hodnocení, když průměrně startoval výše než Hamilton. A ejhle není tomu tak. Naopak, řekl bych, že Hamilton, nebo Kimi ač startovali na horších pozicích, v závodě udělali větší posun, než Seb. Vettel končil průměrně na 2,8 místě, Kimi na 3 místě, Hamík na 2,1 místě a Bottas na 3,8 místě. A to oba Fini museli nosit vodu Lewisovi, respektive Sebovi. Navíc Kimi měl tři odstoupení bez vlastní viny. Seb jen jedno díky kolizi. Kecy si nech na koledu.
Duncan66
19:08 02.09.2018 89.29.32.XXX
Nevymyslej si. To ze se musi Kimi skoro kazdy zavod prokousavat je z 99% diky jeho kvalifikacnimu vykonu a nikoli strategii tymu.
Chyb urcite udelal vice Vettel, ale taky vice riskuje a ma vetsi "drive" po vitezstvi, nebo to tak aspon na trati vetsinou vypada. Je spousta zavodu, ktere Kimi odkrouzil za vyrazne pomalejsimi auty a nez aby riskoval, tak proste jen krouzi. To u Vettela, Hamiltona a dalsich nehrozi.
Ja mam Kimiho rad, ale ve Ferrari se jasne ukazalo, ze mezi absolutni spicku nepatri, protoze nema stabilni vykony, kdyz je pod tlakem a ma velkou zodpovednost. Mel by Hamiltonovi libat rucicku kazdy zavodni vikend, protoze k tomu svemu jedinemu titulu prisel jako slepy k houslim
Chyb urcite udelal vice Vettel, ale taky vice riskuje a ma vetsi "drive" po vitezstvi, nebo to tak aspon na trati vetsinou vypada. Je spousta zavodu, ktere Kimi odkrouzil za vyrazne pomalejsimi auty a nez aby riskoval, tak proste jen krouzi. To u Vettela, Hamiltona a dalsich nehrozi.
Ja mam Kimiho rad, ale ve Ferrari se jasne ukazalo, ze mezi absolutni spicku nepatri, protoze nema stabilni vykony, kdyz je pod tlakem a ma velkou zodpovednost. Mel by Hamiltonovi libat rucicku kazdy zavodni vikend, protoze k tomu svemu jedinemu titulu prisel jako slepy k houslim
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek