DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari dalo dohromady čistá kola a Kimi překonal rekord, Alonso nejrychlejší na rovinkách

MONZA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech a co z toho můžeme vyčíst o jejich výkonnosti? S jakými strategiemi zítra nastoupí do Velké ceny Itálie 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari dalo dohromady čistá kola a Kimi překonal rekord, Alonso nejrychlejší na rovinkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 04.09.2018 10:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2018 10:29
Monza Red Bullu nikdy nenechala vyniknout… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2018 12:44
Mě se spíš nezdá, že na téhle motorové trati jsou… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 01.09.2018 23:22
Jasně, RB ztrácí na motoru 1s. Hahaha. Takže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    A nebude nahodou nejtvrdsi brzdeni v prvni sikane ? Asi jo, ze 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      A to je reakce na kterou část článku?
      Variante del Rettifilo není první šikanou? Asi jo, že? 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Jasně, RB ztrácí na motoru 1s. Hahaha. Takže Renault má o 0,9s lepší saši než Haas a FI?! To asi nemá. Stejně tak rozdíl v Sasi mezi RB a Renaultem nebude pouhých 0,5s... to bychom od RB nedostávali kolo... RB proste na této trati funguje sasi hůře než F a M a střed pole jim je o dost blíže než na jiných tratích. Vis Maxi, kdyby ti za zadkem na roštu nestal Carlos a ostatní týmy s PJ R by byly radi za 15. Místo na roštu, možná bych tomu i věřil, ale Carlos je jasný důkaz toho, ze pouze na motor se opravdu nelze vymlouvat 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Monza Red Bullu nikdy nenechala vyniknout přednosti jejich šasí. Nemají tady takovou výhodu, jako na technických tratích, takže ztráta na špičku půjde opravdu na vrub především motoru. Ale nelze tu ztrátu až tak dobře odhadnout, protože Maxíček trochu zapomněl na jeden důležitý fakt. Motor Renault nestačí, to je vidět, ale zajet v Q2 o 3 desetiny rychleji než v Q3 s nejagresivnějším modem motoru je trochu trapas. První chybu bych tedy hledal zde. Jinak předpokládám, že ta ztráta bude podobná té z Q2, což bylo cca 0,8s.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        89.24.33.XXX
        Jsem přesvědčený o tom, ze 5. na startu by byli s jakýmkoliv motorem. A souhlasím s tím, ze Max zajel v Q3 prd.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Proč by nemohli mít o 0,9s lepší šasi než Haas, když mají evidentně o 2s lepší šasi než Mclaren? 12
      Čím si vysvětluješ, že zrovna v Monze mají největší ztrátu ze všech okruhů? 13

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Může za to Kimi. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • shazec

        shazec

        89.203.142.XXX
        Mě se spíš nezdá, že na téhle motorové trati jsou teda s tím tragickým motorem porazit Haas, který má stejný motor jako vítěz. Red Bull zkrátka neztrácí jen na motoru, ale všude.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          A proto v Monaku vyhrál? Čím to, když má horší šasi, horší motor, horší piloty? Zázrak? 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        89.24.33.XXX
        Ano, maji velký odstup od M a F, ale zároveň jim je tovární R na suchu nejblíže v sezóně. Tady ta tvoje teorie slabé PJ R nějak nesedí ;) A teď si ještě připočti 0,3s mezi spec. B a C. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Takže je lepší srovnávat s jedním, než obecně se všemi? Ano, Renaultu se Monza povedla. A není to třeba o Renaultu? Jestli jsem si všiml, tak Mclaren má odstup od RB jako obvykle. Čím to? 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama