DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari dalo dohromady čistá kola a Kimi překonal rekord, Alonso nejrychlejší na rovinkách

MONZA - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů a maximálních rychlostí dosahovali piloti v jednotlivých sektorech a co z toho můžeme vyčíst o jejich výkonnosti? S jakými strategiemi zítra nastoupí do Velké ceny Itálie 2018?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Ferrari dalo dohromady čistá kola a Kimi překonal rekord, Alonso nejrychlejší na rovinkách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 04.09.2018 10:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2018 10:29
Monza Red Bullu nikdy nenechala vyniknout… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 02.09.2018 12:44
Mě se spíš nezdá, že na téhle motorové trati jsou… »
» Adi (Hlasoval 1 člověk) 01.09.2018 23:22
Jasně, RB ztrácí na motoru 1s. Hahaha. Takže… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

109.81.245.XXX
A to je reakce na kterou část článku?
Variante del Rettifilo není první šikanou? Asi jo, že? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Libor P.

Libor P.

89.190.61.XXX
A nebude nahodou nejtvrdsi brzdeni v prvni sikane ? Asi jo, ze 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Takže je lepší srovnávat s jedním, než obecně se všemi? Ano, Renaultu se Monza povedla. A není to třeba o Renaultu? Jestli jsem si všiml, tak Mclaren má odstup od RB jako obvykle. Čím to? 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A proto v Monaku vyhrál? Čím to, když má horší šasi, horší motor, horší piloty? Zázrak? 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.33.XXX
Ano, maji velký odstup od M a F, ale zároveň jim je tovární R na suchu nejblíže v sezóně. Tady ta tvoje teorie slabé PJ R nějak nesedí ;) A teď si ještě připočti 0,3s mezi spec. B a C. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
shazec

shazec

89.203.142.XXX
Mě se spíš nezdá, že na téhle motorové trati jsou teda s tím tragickým motorem porazit Haas, který má stejný motor jako vítěz. Red Bull zkrátka neztrácí jen na motoru, ale všude.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.33.XXX
Jsem přesvědčený o tom, ze 5. na startu by byli s jakýmkoliv motorem. A souhlasím s tím, ze Max zajel v Q3 prd.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Může za to Kimi. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Proč by nemohli mít o 0,9s lepší šasi než Haas, když mají evidentně o 2s lepší šasi než Mclaren? 12
Čím si vysvětluješ, že zrovna v Monze mají největší ztrátu ze všech okruhů? 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Monza Red Bullu nikdy nenechala vyniknout přednosti jejich šasí. Nemají tady takovou výhodu, jako na technických tratích, takže ztráta na špičku půjde opravdu na vrub především motoru. Ale nelze tu ztrátu až tak dobře odhadnout, protože Maxíček trochu zapomněl na jeden důležitý fakt. Motor Renault nestačí, to je vidět, ale zajet v Q2 o 3 desetiny rychleji než v Q3 s nejagresivnějším modem motoru je trochu trapas. První chybu bych tedy hledal zde. Jinak předpokládám, že ta ztráta bude podobná té z Q2, což bylo cca 0,8s.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

95.82.135.XXX
Jasně, RB ztrácí na motoru 1s. Hahaha. Takže Renault má o 0,9s lepší saši než Haas a FI?! To asi nemá. Stejně tak rozdíl v Sasi mezi RB a Renaultem nebude pouhých 0,5s... to bychom od RB nedostávali kolo... RB proste na této trati funguje sasi hůře než F a M a střed pole jim je o dost blíže než na jiných tratích. Vis Maxi, kdyby ti za zadkem na roštu nestal Carlos a ostatní týmy s PJ R by byly radi za 15. Místo na roštu, možná bych tomu i věřil, ale Carlos je jasný důkaz toho, ze pouze na motor se opravdu nelze vymlouvat 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama