DISKUZE K ČLÁNKU FIA oznámila, na kterých okruzích ve zbytku sezóny upraví DRS zóny

Ředitel závodu FIA Charlie Whiting ohlásil, ve kterých podnicích sáhnou ke změnám DRS zón, v nichž mohou piloti otevírat svá zadní křídla pro snížení aerodynamického odporu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA oznámila, na kterých okruzích ve zbytku sezóny upraví DRS zóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.08.2018 23:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 29.08.2018 17:29
už jsem to psal někdy dříve - zóny jako takové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    už jsem to psal někdy dříve - zóny jako takové jsou podle mého špatné řešení, které nijak neukáže rychlost vozu ani kvality jezdce. DRS ano, ale řešil bych ho pouze časem použití, a vůbec ne místem či odstupem od soupeřů. ať vítěz kvaldy má na závod 90s DRS, druhý 95s atd atd. samozřejmě to může být třeba vázáno i ke konkrétnímu okruhu, ale obecně by se mi to zdálo rozumné takto.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.129.XXX
      To je dobrý nápad 01 Určitě rozumnější než divočiny jako obracení roštu po kvalifikaci nebo dva závody během víkendu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        Tak mně by třeba přišlo logické udělat dva závody něco ve smyslu F2 jen s jedním rozdílem. Neotáčel bych pouze prvních 8 po prvním závodě, ale komplet celý rošt. Tzn. kvalifikace jako jí máme dneska. Potom první krátký závod - sprint - a rozdat nějaký počet bodů za první závod. Otočit komplet celý rošt (kdo vyhrál startuje poslední, kdo skončil poslední má pole position) a odjet klasicky nedělní závod reverzním startem podle toho jak se dojede sprint...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Mně přišlo, že se DRS zón chtějí postupně spíš zbavovat, tak jsem se asi spletl. Potřebují spíš více opakovaček a zpomalených záběrů někoho od Ferrari nebo Mercedesu, jak se postupně "prokousává" polem okolo téměř stojících vozů (viz. Bottas teď ve Spa).
    Tohle je nesmyslný nástroj pro další zvýšení předvídatelnosti.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Včera jsem navštívil taťku a on říkal že se po dlouhé době koukal na závod F1. Řekl že krom nehody si pamatuje jen Bottase jak válcuje ostatní 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Protože tomu chybí koncepce. V roce 2014 se snížil účinek aera aby se mohli auta následovat. Relativně to šlo akorát zase začali všichni řvát, že je F1 pomalá. No a tak se zase aero posílilo i přesto, že spousta lidí říkalo, že se zhorší předjíždění. A co se stalo, zhoršilo se předjíždění. A tak FIA vytlouká klín klínem a prodlužuje a přidává DRS aby se aspoň trochu předjíždělo.
      Uvidíme jak příští rok, kdy se znovu osekává aero. Na druhou stranu ale opět zavádějí široký přední pluh, což je zase na pendrek, protože každé přiblížení a kontakt bude znamenat nutnost měnit přední kříslo jak jsme viděli po roce 2009 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Při současném fongování vozů kdy vozy za sebou trpí úplavem a ani vůz o dvě sekundy na kolo rychlejší není schopen předjet vůz před sebou mě příjde DRS jako lepší řešení než sledovat za sebou jedoucí kolonu vozů.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama