DISKUZE K ČLÁNKU FIA oznámila, na kterých okruzích ve zbytku sezóny upraví DRS zóny

Ředitel závodu FIA Charlie Whiting ohlásil, ve kterých podnicích sáhnou ke změnám DRS zón, v nichž mohou piloti otevírat svá zadní křídla pro snížení aerodynamického odporu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA oznámila, na kterých okruzích ve zbytku sezóny upraví DRS zóny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.08.2018 23:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 29.08.2018 17:29
už jsem to psal někdy dříve - zóny jako takové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Dokugan

Dokugan

77.236.208.XXX
Tak mně by třeba přišlo logické udělat dva závody něco ve smyslu F2 jen s jedním rozdílem. Neotáčel bych pouze prvních 8 po prvním závodě, ale komplet celý rošt. Tzn. kvalifikace jako jí máme dneska. Potom první krátký závod - sprint - a rozdat nějaký počet bodů za první závod. Otočit komplet celý rošt (kdo vyhrál startuje poslední, kdo skončil poslední má pole position) a odjet klasicky nedělní závod reverzním startem podle toho jak se dojede sprint...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.129.XXX
To je dobrý nápad 01 Určitě rozumnější než divočiny jako obracení roštu po kvalifikaci nebo dva závody během víkendu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Při současném fongování vozů kdy vozy za sebou trpí úplavem a ani vůz o dvě sekundy na kolo rychlejší není schopen předjet vůz před sebou mě příjde DRS jako lepší řešení než sledovat za sebou jedoucí kolonu vozů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Protože tomu chybí koncepce. V roce 2014 se snížil účinek aera aby se mohli auta následovat. Relativně to šlo akorát zase začali všichni řvát, že je F1 pomalá. No a tak se zase aero posílilo i přesto, že spousta lidí říkalo, že se zhorší předjíždění. A co se stalo, zhoršilo se předjíždění. A tak FIA vytlouká klín klínem a prodlužuje a přidává DRS aby se aspoň trochu předjíždělo.
Uvidíme jak příští rok, kdy se znovu osekává aero. Na druhou stranu ale opět zavádějí široký přední pluh, což je zase na pendrek, protože každé přiblížení a kontakt bude znamenat nutnost měnit přední kříslo jak jsme viděli po roce 2009 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
už jsem to psal někdy dříve - zóny jako takové jsou podle mého špatné řešení, které nijak neukáže rychlost vozu ani kvality jezdce. DRS ano, ale řešil bych ho pouze časem použití, a vůbec ne místem či odstupem od soupeřů. ať vítěz kvaldy má na závod 90s DRS, druhý 95s atd atd. samozřejmě to může být třeba vázáno i ke konkrétnímu okruhu, ale obecně by se mi to zdálo rozumné takto.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Však jsem mu řekl jak k tomu došlo a vypadal zklamaně, tak třeba se bude dívat i na Monzu a o Riccim mu raději neřeknu, bude válcovat zbytek světa 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
12 No to je přesně ono. Pokud na to někdo nekouká a nezná tím pádem souvislosti, pak ho to možná trošku omráčí, ale jako nevím no. Umělotina na n-tou. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Včera jsem navštívil taťku a on říkal že se po dlouhé době koukal na závod F1. Řekl že krom nehody si pamatuje jen Bottase jak válcuje ostatní 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
spinelesssheep

spinelesssheep

85.70.184.XXX
Mně přišlo, že se DRS zón chtějí postupně spíš zbavovat, tak jsem se asi spletl. Potřebují spíš více opakovaček a zpomalených záběrů někoho od Ferrari nebo Mercedesu, jak se postupně "prokousává" polem okolo téměř stojících vozů (viz. Bottas teď ve Spa).
Tohle je nesmyslný nástroj pro další zvýšení předvídatelnosti.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama