DISKUZE K ČLÁNKU Alonso vysvětluje, proč v F1 končí. S nekonkurenceschopností McLarenu to prý nesouvisí

Fernando Alonso objasňuje příčiny toho, proč se na konci roku rozhodl skončit se závoděním ve Formuli 1. Nikterak to nesouvisí s jeho věkem ani nekonkurenceschopností McLarenu, který opouští.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso vysvětluje, proč v F1 končí. S nekonkurenceschopností McLarenu to prý nesouvisí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 27.08.2018 09:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» vojtano (Hlasovalo 6 lidí) 17.08.2018 11:21
No a teď ty skutečné důvody: 1. McLaren nedá… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 17.08.2018 13:08
Hmmm, F1 je příliš předvídatelná a proto budu… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 17.08.2018 13:48
Tretím okom vidím náš svet z veľkej výšky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Děkujeme za názor. 11 Tvá frustrace z Alonsa je přímo učebnicová. Ten i kdyby řekl že 1+1 jsou dvě tak to budeš rozporovat. 13

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Já s ním souhlasím. Jsem taky frustrovaný?

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Ne ty ne. 03 On už se tady vybrečel tolikrát a taky byl tolikrát smazán a oprávněně, že jsem to tak nějak musel napsat. Já ho nepeskuji za názor....za ten sem ho pochválil.13

          Ty jsi jiná liga.... 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Já s ním taky souhlasím. Momentálně rozhodně nevíš, kdo vyhraje další závod, natož, abys poskládal prvních 15 pozic. Před rokem nebo i před více roky, to bylo mnohem horší a to mu nějak nevadilo. 03

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak o zbytek míst byla rvačka, ne že ne...., je jasné, že to říká ze svého pohledu a holt už se F1 přejedl, logicky....a pro něj nemá smysl jezdit vzadu. Taky se musí vyjádřit diplomaticky, všeobecně.......vždyť Honda ho v USA vítá. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            No mne poněkud zarazilo, že kritizuje předvídatelnost v roce, kdy je snad po 10-ti letech nejmíň předvídatelná a v době, kdy jezdí jiné mistrovství v jediném voze schopném vyhrát. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          A tak zase má pravdu že je F1 předvídatelná, minimálně v tom že se Fernando s McLarenem bude i v dalším závodě trápit na chvostu. 04

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Je fakt, že předvídatelná je v tom, že na bedně bude jeden ze 6-ti jezdců. A když nejsi zrovna jeden ze 6-ti, pak ti to vadí. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        No ale v zásadě má pravdu... když se před loňskou sezonou změnili pravidla, přišli širší gumy, nižší širší křídla a Fernando chrochtal blahem že se vrací super závodění a jaká je to pro něj výzva... i v sezoně pak tvrdil jak je ježdění s těmi vozy úžasné. Jenže Honda dodala mizernej motor a z toho byl flustrovanej, na podzim pookřál, když přešel McLaren k Renaultu... ale ani tak není konkurenceschopný a vrátili se flustrace.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak pravdou je , že dříve, ačkoli měl "někdo" lehce slabší (rychlostně) monopost, tak to šlo eliminovat. Bylo tu tankování dalo se startovat lehčí, těžší, dle toho použít gumy, takže i když měl někdo tvrdší gumy na kvaldu, v závodě to mohla být výhoda a samozřejmě šlo použít opačnou metodu, Prostě s tím šlo něco udělat. To dnes už nejde.... a nejde se ani bránit předjetí, díky možnosti sklopit křídlo.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.9.XXX
      Přikláněl bych se k návratu tankování. Strategie by tím mohly být pestřejší, mechanici v boxech by si ulevili při výměnách kol (dnes už jsou rychlí prakticky všichni a rozdíl v zastávce udělá spíše technika než mechanik) a že by to stálo o něco víc? Vždyť F1 je už tak drahá...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Souhlas, ale to neklapne, týmy to nechtějí.....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Nechtějí a je to naprostý nesmysl... Pamatuješ si závod, kdy to k něčemu pomohlo ? Max se někdo kvalifikoval lépe, šel pak dříve do boxů a propadl se tam kam měl... Zákaz tankování byla ta nejlepší věc pro závodění na trati...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já to pamatuji a víš oni byli jiné gumy, jiné možnosti.....Ross Brawn by ti mohl povyprávět. 11

            Třeba Maďarsko 1998, to byl od MS majstrštyk. A to měl tehdá Mclaren hodně dominantní auto. Příkladů by šlo říci více.....čímž ale netvrdím že tankovaní by určitě pomohlo.Musí přijít celý balíček možností. Když auta seřadíš na roštu dle výkonosti, holt to je tak jak to je.....bez dalších proměnných.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            46.135.9.XXX
            A chceš říct, že současné strategie vedou k něčemu zajímavému? Na začátku jsou všechna auta zhruba stejně těžká, následuje většinou jeden pitstop a hotovo...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak třeba je v F1 s Hamiltonem, tak moc nepamatuje....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              On to nepochybně myslel tak že tsankování sice díky pitstopům promýchá pořadí, ale na trati se nic neděje... a pokud je člověk fanda závodění logicky preferuje závodění na trati, než "předjíždění" pomocí lepší strategie přes boxy.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama