DISKUZE K ČLÁNKU "Pokud jde o čistý talent, pak je Alonso na stejné úrovni jako Schumacher," hodnotí Massa

Bývalý pilot Formule 1 Felipe Massa srovnává talent Fernanda Alonsa s Michaelem Schumacherem, s nimiž během své kariéry spolupracoval. Zároveň vyjádřil jisté pochopení pro Daniela Ricciarda, jenž po sezóně 2018 opustí Red Bull.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Pokud jde o čistý talent, pak je Alonso na stejné úrovni jako Schumacher," hodnotí Massa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.08.2018 15:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 15.08.2018 06:17
K článku, nevím jak to uplně přesně pobrat,… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 15.08.2018 11:20
tak jde o to, co považuješ za talent. Schumacher… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    K článku, nevím jak to uplně přesně pobrat, protože pokud jde o talent, Michael ho neměl zrovna na rozdávání, přirovnal bych ho k Ivanu Lendlovi, talentem průměr, ale neuvěřitelně pracovitý. U Fernanda mám pocit že toho přirozeného talentu má přece jenom o dost více.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak jde o to, co považuješ za talent. Schumacher dokázal být naprosto precizní v nastavení auta a v požadavku na to, co od auta chce a tu rychlost vypiloval při tenkrát neomezeném testování. Alonso evidentně ve vývoji auta excelovat nedokáže, ale dokáže být extremně rychlý v podstatě na všem co má 4 kola a teď porovnej co je lepší...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Ta preciznost v nastavení auta u Michaela byla dána neomezeným testováním - tedy jeho pracovitostí, v momentu kdy došlo k omezení testování začal trpět, což bylo vidět v Mercedesu, kde tři roky v podstatě stagnoval.

        Pokud jde o vývoj vozu, ten dělají hlavně inženýři... a pokud má Michael zásluhy na bzestupu Ferrari, má stejné zásluhy Fernando na vzestupu Renaultu svého času.

        Nevím co je lepší, ale osobně mám větší respekt k pracovitým lidem, než k těm, kteří k úspěchu příjdou jak slepý k houslím. Jinak řečeno u Fernanda si myslím, že měl větší talent, ale mohl s ním naložit mnohem lépe.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        85.207.108.XXX
        Myslím, že Eddie Ervine to svého času popřel, že byl Michael nějak extrémně dokonalý v nastavení. Naopak napsal, že Michael dokázal zajet s jeho nastavením i se svým takřka stejně, prostě se uměl perfektně přizpůsobit vozu ale ne už tak naopak, tedy že by si přizpůsobil vůz. Ediie prohlásil, že se na Michaelově nastavení nedalo skoro vůbec jet.
        Michaelův přístup byl přínosný hlavně kvůli jeho pracovitosti. Když přišel na první test ve Ferrari, tak čekal asi hodinu než přišli první mechanici a ti začali tím, že šli nejdřív zašli na kafe. Tak tam zavedl nové pořádky ale i přesto měl s mechaniky přátelský až téměř rodinný vztah. Ale to že by neměl talent je nesmysl. Hlavně v počátku kariéry to byl neskutečně excelentní jezdec v jízdě na mokru, kde převyšoval ostatní i o několik sekund na kolo přestože neměl dominantní vůz. Toho bez talentu nelze dosáhnout.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No tipnu si....Indycar to bude. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Když jsme zase u Alonsa, nechtěl dneska něco oznámit?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama