DISKUZE K ČLÁNKU "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO
Kimi Räikkönen chtěl v průběhu Velké ceny Německa slyšet od svého týmu jasný pokyn místo obecných řečí o nutnosti šetřit pneumatiky. Sebastiana Vettela nakonec před sebe pustil, na výsledku závodu se toho ale po havárii Němce moc nezměnilo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
odin
20:19 26.08.2018 77.240.103.XXXTentokrát mi tvůj koment dal trochu zabrat, abych si domyslel a pochopil. Tak pokud se mi to úplně nepovedlo, omlouvám se.
TR se vztahuje i na Kimiho pit stop. Z jakého důvodu zrovna Kimiho poslali k prvnímu pitstopu už ve 14 kole? Když Ocon a Peréz v pohodě zvládli zajet až po dvacátém kole a dokončit závod s jediným pitstopem? Nebylo potřeba povolávat Kimiho tak brzy, pokud ho nechtěli využít k pokrytí (zpomalení) Hamiltona. Ale pak podle zkušeností z loňského Monaka, mohli pokrývat Vettelem. Nějak té tvé TR, která dává smysl, nerozumím. Buď TR nedávala smysl v Monaku, nebo v Německu. Pokud ovšem nepreferuješ pouze TR ve prospěch Vettela, tak jako Ferrari. Ale pak to stačí říci a ubydou zbytečné diskuze nás dvou, tří, čtyř...-
-
odin
22:53 28.08.2018 77.240.103.XXXNa jinou strategii ho poslalo bezdůvodně Ferrari. To za prvé.
Za druhé, pokud chtěli pokrývat Hamiltona, pak mohli vedoucím Vettelem, jako to předvedli loni v Monaku. (Ale pokrývání věříš jen ty. V monaku šlo o to poslat Kimiho za Vettela.) Protože by stejně mělo Ferrari "dabl".
A za třetí, sleduješ F1 dost dlouho na to, abys věděl, že i v Monaku byly vícezastávkové strategie. Tak tu nelži.-
Mike17
10:33 29.08.2018 46.135.70.XXXVezení se za pomalejším vozem důvod je. Tobě vadilo i poslání za jezdce o kolo zpět. Některých ti nevadí poslání za jezdce v pořadí o 1s pomalejšího.
Za druhé Hamiltona nikdo pokrývat nechtěl, byl 30s za Vettelem, za Bottasem a Maxem.
Za třetí jmenuj jezdce ze špičce, kteří tam měnili 2x.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
13:06 23.07.2018 37.188.147.XXXStrašně to okecávali, měli mu to říct natvrdo, Seb is faster then you, let him pass! -
spinelesssheep
10:34 23.07.2018 85.70.184.XXXJak řekl komentátor na skysports "Fernando is faster than you - 2018 version".
A myslím si, že Kimimu to bylo hned jasný a podle mě je vidět, že mu to už lehce leze krkem.-
-
Damon Graham Devereux Hill
04:32 24.07.2018 109.81.210.XXXNebo "Lewis, Valtteri is faster the you, lean position." To by byl teprv poprask
-
-
-
Situs
10:23 23.07.2018 217.31.62.XXXU Ferrari jde vidět že ani nevědí jak tu TR uchopit. Kdyby měl odlišnou strategii řekli by mu to rovnou jak by se přiblížil a ne po tolika kolech, navíc by to takto neokecávali a řekli by to zcela jasně. Místo toho si Vettel několikrát postěžoval a proto přišlo takové blekotání, myšleno Kimi uhni Sebovi.
Jinak ten moment s vozem o kolo zpět si Kimi plete, nebylo to se Sauberem, ale s Haasem, konkrétně s Magnussenem pokud vím.-
SergioPÉREZ
16:07 23.07.2018 78.108.149.XXXse Saubrem o kolo zpět se tam taky šíleně motal Leclerk, -
Easy
22:25 23.07.2018 178.209.132.XXXNa výrazně mladších gumách mež měl Kimi a jedoucí za Kimim, koho by to neštvalo? Buď ve Ferrari opravdu měli špatné načasování, nebo zkrátka nebyli před závodem dostatečně vzájemně domluveni. Vzhledem k Lewisově svobodné volbě směsi do závodu to ve Ferrari ale neměli zrovna lehké. Jeden rychlý mercedes za zády, druhý s alternativní strategií a opět hodně rychlý pár míst za bodovanými pozicemi. Že se Lewis celkem snadno probije většinou pole před sebou bylo také po Silverstonu jasné asi každému. Lewis nakonec stavěl v 42. kole, mnozí z první desítky přezouvali z ultrasoftů kolem 25. kola. Kdyby Kimi jezdil déle, zařadil by se s jistotou za Hama a ten by ho solidně brzdil přinejmenším deset kol. Vycházím také z toho, že se Kimi po pitstopu dokázal Hamovi o něco vzdálit. -
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek