DISKUZE K ČLÁNKU "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO

Kimi Räikkönen chtěl v průběhu Velké ceny Německa slyšet od svého týmu jasný pokyn místo obecných řečí o nutnosti šetřit pneumatiky. Sebastiana Vettela nakonec před sebe pustil, na výsledku závodu se toho ale po havárii Němce moc nezměnilo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Co po mě chcete?" Räikkönenovi nebyla týmová režie Ferrari dostatečně jasná + AUDIO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 29.08.2018 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 23.07.2018 10:23
U Ferrari jde vidět že ani nevědí jak tu TR… »
» spinelesssheep (Hlasovali 3 lidé) 23.07.2018 10:34
Jak řekl komentátor na skysports "Fernando… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 23.07.2018 13:43
TR je prece povolena, tak proc to nerekli na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Mike17

            Mike17

            193.165.236.XXX
            Nadpis se nevztahuje ke Kimiho pitstopu. To soud nevšiml? Vztahuje se k luštění Vettela, což TR bez pochyby je. Pustit kolegu s odlišnou strategií je celkem běžné a normální u všech. To nikdo nepopírá. Slabý pokus. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Tentokrát mi tvůj koment dal trochu zabrat, abych si domyslel a pochopil. Tak pokud se mi to úplně nepovedlo, omlouvám se.

              TR se vztahuje i na Kimiho pit stop. Z jakého důvodu zrovna Kimiho poslali k prvnímu pitstopu už ve 14 kole? Když Ocon a Peréz v pohodě zvládli zajet až po dvacátém kole a dokončit závod s jediným pitstopem? Nebylo potřeba povolávat Kimiho tak brzy, pokud ho nechtěli využít k pokrytí (zpomalení) Hamiltona. Ale pak podle zkušeností z loňského Monaka, mohli pokrývat Vettelem. Nějak té tvé TR, která dává smysl, nerozumím. Buď TR nedávala smysl v Monaku, nebo v Německu. Pokud ovšem nepreferuješ pouze TR ve prospěch Vettela, tak jako Ferrari. Ale pak to stačí říci a ubydou zbytečné diskuze nás dvou, tří, čtyř... 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                193.165.236.XXX
                O důvodech Kimiho pitstopu jsem napsal romány. Najdi si to. Byl naprosto logicky a jel evidentně jinou strategii. Tedy i logická TR. Víc k tomu nemám. Srovnávat to s Monakem, kde druhý ptistop neexistuje je očividná blbost. Víc k tomu nemám.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.103.XXX
                  Na jinou strategii ho poslalo bezdůvodně Ferrari. To za prvé.
                  Za druhé, pokud chtěli pokrývat Hamiltona, pak mohli vedoucím Vettelem, jako to předvedli loni v Monaku. (Ale pokrývání věříš jen ty. V monaku šlo o to poslat Kimiho za Vettela.) Protože by stejně mělo Ferrari "dabl".
                  A za třetí, sleduješ F1 dost dlouho na to, abys věděl, že i v Monaku byly vícezastávkové strategie. Tak tu nelži. 13

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    46.135.70.XXX
                    Vezení se za pomalejším vozem důvod je. Tobě vadilo i poslání za jezdce o kolo zpět. Některých ti nevadí poslání za jezdce v pořadí o 1s pomalejšího.
                    Za druhé Hamiltona nikdo pokrývat nechtěl, byl 30s za Vettelem, za Bottasem a Maxem.
                    Za třetí jmenuj jezdce ze špičce, kteří tam měnili 2x. 12

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Ten "mazanek" je ale celou dobu pravidelne rychlejsi nez Kimi a to jak v zavodech, tak v kvalifikacich. Takze se osobne nedivim, ze je preferovanejsi, kdyz je na nej spoleh. Kimi snad po navratu do Ferrarri jeste nevyhral zavod.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.147.XXX
    Strašně to okecávali, měli mu to říct natvrdo, Seb is faster then you, let him pass!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • spinelesssheep

    spinelesssheep

    85.70.184.XXX
    Jak řekl komentátor na skysports "Fernando is faster than you - 2018 version". 12

    A myslím si, že Kimimu to bylo hned jasný a podle mě je vidět, že mu to už lehce leze krkem.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    U Ferrari jde vidět že ani nevědí jak tu TR uchopit. Kdyby měl odlišnou strategii řekli by mu to rovnou jak by se přiblížil a ne po tolika kolech, navíc by to takto neokecávali a řekli by to zcela jasně. Místo toho si Vettel několikrát postěžoval a proto přišlo takové blekotání, myšleno Kimi uhni Sebovi.

    Jinak ten moment s vozem o kolo zpět si Kimi plete, nebylo to se Sauberem, ale s Haasem, konkrétně s Magnussenem pokud vím.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      To je kvůli takovým jako jsi ty. 13 Za starých dobrých časů by mu to prostě řekli 18

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.149.XXX
      se Saubrem o kolo zpět se tam taky šíleně motal Leclerk, 02

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Na výrazně mladších gumách mež měl Kimi a jedoucí za Kimim, koho by to neštvalo? Buď ve Ferrari opravdu měli špatné načasování, nebo zkrátka nebyli před závodem dostatečně vzájemně domluveni. Vzhledem k Lewisově svobodné volbě směsi do závodu to ve Ferrari ale neměli zrovna lehké. Jeden rychlý mercedes za zády, druhý s alternativní strategií a opět hodně rychlý pár míst za bodovanými pozicemi. Že se Lewis celkem snadno probije většinou pole před sebou bylo také po Silverstonu jasné asi každému. Lewis nakonec stavěl v 42. kole, mnozí z první desítky přezouvali z ultrasoftů kolem 25. kola. Kdyby Kimi jezdil déle, zařadil by se s jistotou za Hama a ten by ho solidně brzdil přinejmenším deset kol. Vycházím také z toho, že se Kimi po pitstopu dokázal Hamovi o něco vzdálit.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        217.31.62.XXX
        Hamík by Kimiho brzdil 28 kol (42-14). To by byla obrovská ztráta, kterou za pozitivní berou opravdu jen vyvolení jedinci, sledující F1 desetiletí. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          46.135.11.XXX
          Myslel jsem to tak, že kdyby měl Kimi delší první stint, tak ten rozdíl by byl cca 42 mínus 25... ale i tak by za Lewisem ztratil balík.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            217.31.62.XXX
            To pak jo, ale pořád by to bylo celých 17 zoufale pomalých kol. To by bylo teprve plivání na strategii. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama