DISKUZE K ČLÁNKU Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?
Toro Rosso letos zažívá velké výpadky ve své formě - jednou dosáhne skvělý výsledek, jindy je se propadá ke konci startovního pole. Jeho technický ředitel James Key s tím vůbec není spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jako na horské dráze. Toro Rosso se svou formou není spokojeno, zazáří v Maďarsku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
13:09 12.07.2018 217.31.62.XXXTR je také zklamání, a při tom to po Bahrajnu vypadalo na velice nadějnou sezonu. S Hondou se očekávalo že by přece jen ten tým měl jít postupně více nahoru, to se ale neděje a naopak trochu ztratili půdu pod nohama a to mění motory mnohem častěji než je zdrávo. Jsem docela zvědav na ně v Maďarsku, kde přece jen více bude záležet na šasi, zda teda na tom budou relativně lépe či ne. V každém případě maj méně bodů než minulou sezonu, a to Miku jak zepředu, tak zezadu, jak to sleduješ ty, zatím se tvoje predikce taky nějak nechtějí naplnit, a to jsi o tom neměl pochyb.-
jumpman
13:49 12.07.2018 178.255.168.XXXměl by sis uvědomit, že nehodnotí piloty, kolik myslíš, že udělá rozdíl mezi těma dvěma zelenáčema a zkušeným pilotem? Mcl je letos tragičtější než loni s hondou, ale rozdíl dělá alonso, kdyby měli dva vykulený kluky jako TR tak se přetahujou s williamsem o poslední flek...-
Situs
14:07 12.07.2018 217.31.62.XXXKdyby nemám rád, je to jen spekulativní nekonečná řeč, ale Alonso je jistě pro McLaren v bodování přidaná hodnota. Ale to že je McLaren také hodně za očekáváním víme, je třeba si ale přiznat že TR také, především jak se jejich výkon postupně vyvíjí, jejich pozice jednoduše nesílí, naopak.-
jumpman
15:16 12.07.2018 178.255.168.XXXpodívej se, kolik bodů dovezl vandoorne a kolik alonso. Pokud by mělo TR zkušeněšího alespoň jednoho pilota, tak se určitě dostanou na lepší pozici, než když mají dva ňoumy, které v podstatě ani red bull nechtěl. Nechápu, proč si nenechali alespoň kvjata, aby měli měřítko -
-
-
-
Mike17
21:23 12.07.2018 217.31.62.XXXJá nevím, co počítáš ty, ale v posledních 6-ti závodech s Renaultem získlali jeden bod. Slovy: jeden. Ještě to nebyl nikdo ze současných pilotů, ale Kvjat. Současná dovjice má v roce 2017 na kontě jednu velkou NULU. Ať už to vezmu zepředu nebo zezadu, mají v letošních 6 závodech bodů víc. Nic jiného počítat nebudu, protože srovnávat Sainze s Kvjatem se současnou dvojicí je jako brát loňské výsledky Alonsa s letošními Vandoornovými. A to je Vandoorn zkušenější pilot, než Gasly s Hartleym dohromady.
Nicméně moje predikce byla, že na tom budou jen o trochu hůř, nebo podobně, než na KONCI loňské sezony. Lze si to ověřit v listopadových a prosincových diskusích. Na rozdíl od jiných predikcí, že STR bude daleko poslední, nebo bude od Mekáče dostávat pravidelně kolo, se mé predikce mýlily výrazně méně. Uznávám, že jsem to neodhadl dobře a že STR jezdí daleko lépe, než bylo mé očekávání, ale vzhledem k tomu, že většinový názor byl mnohem pesimističtější, nemíním páchat Sepuku.
-
-
Mike17
09:13 13.07.2018 217.31.62.XXXJá myslím, že se ještě neodjela ani polovina závodů, tedy na mých předpovědích nemáš co hodnotit. Myslím si, že těch 34 bodíků ještě najedou. Zvlášť, když tam mají 2 závody, které by jim měly sedět z celé sezony nejvíc. Ale je možné, že to tam ti "už zkušení" chlapíci zase rozbijí. Zatím se jim povedlo nepodělat závod jen jednou, tedy se to předpokládat může.
Rozhodně ale čekám, že kluci na konci sezony nějaký bodík přivezou, na rozdíl od loňska.-
Situs
09:34 13.07.2018 217.31.62.XXXPřed tím jsi psal o tom jak nepochybuješ že budou mít letos více bodů než loňský rok, teď už tak jistě nezníš To že ještě sezona neskončila vím, to pro nikoho, ovšem to že se sezona vyvíjí nějakým směrem je patrné, a pro TR to nevypadá dobře. Ale věř že to zvládnou, já těm mým také pořád věřím a doufám že ještě zvednou svou hru, ve středu pole je to velmi nahuštěné a zajímavý přírůstek výkonu se tam postará o velký rozdíl v pořadí.-
Mike17
10:48 13.07.2018 217.31.62.XXXJo, už nezním tak jistě. To je pravda. Když vidím ty dva, jak podělávají jeden závod za druhým, už si tak jistý nejsem. Ale protože vidím v odstupu na špici jistý pokrok (od začátku sezony 0,42s), věřím, že se jim ten zisk podaří srovnat. Navzdory jezdeckému složení. Nárůst výkonu Hondy do konce sezony odhaduju podobně, jako nárůst výkonu Renaultu. Zatím předvedli vyšší, ikdyž vykoupený asi spolehlivostí. Uvidíme, jestli to vychytají.
Ale když se kouknu na Mclaren: všiml sis taky, že za posledních loňských 6 závodů získali víc bodů, než za těch letošních posledních 6? Už to není s těmi body tak hezké, když už nevypadne před nimi půlka pole.
-
Situs
11:23 13.07.2018 217.31.62.XXXU TR nemaj výkon aby bodovali, a to právě ze začátku sezony měli, v tomto ohledu to právě nevypadá dobře. Ostatní udělali lepší práci a na body teď maj dál. No třeba to změní, nechci ti brát iluzi, sám stále věřím že McLaren udělá krok aby tam alespoň byl s tím Renaultem-
Mike17
11:52 13.07.2018 217.31.62.XXXOno to není o ztrátě výkonu. V porovnání se špicí se časově zlepšili. Proč mají problém zíkat body je to, že se hodně zlepšil Sauber s FI a Haas už umí vyměnit kola. Je to navlas stejný důvod, proč Mclaren získal v prvních 5-ti závodech 40 bodů a v posledních 5-ti jen 8b. Přestože se výkonově propadli jen o nějakých 0,07s, tedy si v podstatě drží výkonnost stejnou.
Proto jsou pro mne body k ničemu. Záleží mi na výkonu Hondy a ta se evidentně zlepšila proti špici (jo, hraje v tom roli šasi, ale v Monaku nepředvedli jeho nějakou extra třídu).
Stěžují si hlavně na výkyvy, ne celkovou výkonnost. Ty souvisí spíš s opotřebením gum. Nějaký výkon jistě chybí, ale evidentně nejsou jediní, kdo si na jeho nedostatek stěžuje. A když už si toho všiml i Abiteboul....
Jestli nakonec budou 7-mí, nebo 9-tí a jestli získají 20b nebo 80b, je mi buřt. Chci vidět časové dotahování konkurence. Jestli to každý závod chlapci rozbijí, ale budou zajíždět slušné časy, budu spokojený.-
Situs
12:09 13.07.2018 217.31.62.XXXOstatní dokázali přidat více a proto se TR relativně propadá. A i když to porovnáváš třeba s Mercedesem, tak vývoj není příznivý, naopak, když vynecháš tragický první závod tak Silverstone byl jedním z nejhorších. Musej přidat na výkonu, jinak ti tvůj předpoklad že nasbíraj více bodů než loni podle mě nevyjde.-
Mike17
14:21 13.07.2018 217.31.62.XXXAni ne: Silv: 2,451
I Bez Austrálie: Čína 2,700s, Baku 2,998, Špa 2,29s, Fra 2,431s
Je to slabší, než průměr...
Když zohledníš i délku okruhů, tak to zase tak nevyzní.
Třeba v rakousku ztratili sice jen 1,744, ale ten okruh se jel 63s a v Silverstonu 85s. V přepočtu na délku by Rakousko vyšlo na 2,373s. Tedy rozdíl ani ne jedné desetiny. To už je o detailech onoho výjezdu.-
Situs
14:43 13.07.2018 217.31.62.XXXDej si to na procenta a pochopíš. [odkaz na stránku]
... není to dobrý a potřebují se zlepšit, jinak ty body dle tvých představ těžko budou.-
Mike17
18:53 13.07.2018 217.31.62.XXXMoje čísla jsou na špici obecně, tedy ne jen na Mercedes. Vzhledem ke zlepšení Mercedesu, předem avizovaným "nesedícím" tratím a problémům Gaslyho v Kanadě jsou ty 0,2% v posledních závodech celkem v pohodě (to dělá 0,1-0,2s na kolo). Uvidíme dál. Zatím je trochu předčasné z toho vyvozovat něco důležitého. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
21:30 12.07.2018 217.31.62.XXXA pokud budu srovnávat výkonnost týmu, jeho zlepšení nebo zhoršení, bude mne zajímat časový odstup od špičky, případně od konkurentů. Ne počet bodů. Ten je u těchto týmů silně závislý na počtu odstupujích soupeřů před nimi. A protože je před Mclarenem i STR většina pole, je ta závislost obrovská.
Pokud jde o časy, jsem spokojen nejen se zlepšením STR přes zimu, ale i se zlepšením od začátku sezony. Je viditelné na časech ať už v porovnání se špčkou pole, tak i v porovnání s Mclarenem, se kterým si motory vyměnili. To je pro mne podstatné.
-