DISKUZE K ČLÁNKU Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Výrobci pohonných jednotek mění svůj názor - od roku 2021 by rádi zachovali motorgenerátor pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), který je důležitým prvkem jejich vysoké efektivity, ačkoliv dříve byly ochotny od něj ustoupit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Obrat: výrobci chtějí zachovat klíčový prvek současných motorů i po roce 2021

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 12.07.2018 12:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2018 19:20
Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 12:19
to není docela pravda, protože když je nižší… »
» Adi (Hlasovali 3 lidé) 10.07.2018 18:20
Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    80.92.242.XXX
    Naprosto souhlasím. Pokud není šance na nové dodavatele, ponechme to Tak, jak to je nyní. Jako největší pozitivum vidím to, že teď máme tři víceméně vyrovnané dodavatele a čtvrtého, který je na dobré cestě. Čili v momentu, kdy máme konečně pole srovnané, tak je hloupost do toho jakkoli zasahovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.21.XXX
    Za trapárny co se okolo Alonsa děly celou jeho kariéru si zaslouží jěště pár let pořádné frustrace ne? Kór teď, když ferko s Vettelem, který ho obral o pár titulů, možná udělá další, musí být na větvi a motivovaný je porazit .)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.181.XXX
    Tak prý Renault má zájem o Alonsa. No myslím že by Fernando neměl váhat. Zvlášť nyní když je jasné že koncepce se měnit nebude a Renault se tak (stejně jako Honda) nemusí bát naplno vyvíjet. Tovární tým je tovární tým. U McLarenu je to, bohužel, už asi ztracená varta.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Myslím že Alonso zůstane v McLarenu, on není od Renaultu tak daleko a McLaren mu umožňuje aktivity které by u Renaultu nemohl realizovat. Renault může zlákat Alonsa jen svým autem, a tam to taky zatím není 07

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        ale perspektiva boje o vyšší příčky je spíš u továrny než u McL

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Je otázka zda by to nebylo z louže pod okap. Renault příští rok a nejspíše ani v roce 2020 na titul mít nebude, a McLaren zrovna slovy Zaka Browna přiznal že ani loňský vůz nebyl tak dobrý jak si namlouvali, a že jim potrvá minimálně dva roky než se vrátí do pozice konkurenceschopného týmu schopného myslet na boj o titul.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    90.179.98.XXX
    Ja si myslím, ze je to rozumný krok. Všichni 4 výrobci již utratili obrovské částky za vývoj. Navíc 4 výrobci jsou pro F1 úplně dostačující. Honda je obrovská společnost a všichni víme jak velké problémy měla a stále tam není ani po 5ti letech vývoje. MGU H je skvělý nápad a myslím, ze časem bude mít využití i v běžném autoprumyslu. Navíc technologicky už na světě není moc firem, které by byly schopny postavit konkurenceschopnou F1 PJ.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.30.XXX
    Že nevstoupí nový výrobce PJ se rýsovalo delší dobu, Aston si akorát přihříval polívčičku. Redbull si změnu moc přál, ale když výrobci nechodí... Renalut se postavil za zbytečné vyhazování peněz z okna. Navíc takto bude mít každý výrobce alespoň dva odběratele, takže se lépe pokrývají ty náklady než mít jen jednoho. Jestli na deset týmu jsou 4 výrobci málo, to bych tedy neřekl. F1 je vrchol know how, tam už z principu těch kandidátů nikdy moc nebude.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    217.31.62.XXX
    Jestli opravdu nelze rozhodnutím o změnách na motorech přilákat jiné výrobce do F1, tak to opravdu nemá smysl. A jestli to tak opravdu nakonec zůstane, tak současní motoráři si potvrdí jak důležití jsou, jak pevné maj jejich pozice a doslova budou Liberty držet za ko_le.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Hele, pokud je motoráři naserou, tak liberty muže zalobovat za obič motory a nalákaj spostu výrobců 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    To teda dopadlo dost neslavně.

    Nicméně pokud opravdu nikdo nepříjde, tak souhlasím s tím, že hardware neměnit.
    Co bych rozhodně změnil jsou pravidla okolo motorů. Není možné dál pokračovat v trendu snižování počtů motorů a technických penalizací. Dále bych se bavil o limitech na palivo.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No jenže to by jsi musel vyrazit z F1 takovej Wiliams a možná další, nemaj prachy. a kvůli nim se snižují počty komponent aby byla dobrá cena. Přitom mnohem lepší by bylo jezdit třeba na 5 motorů.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Snižování počtu motorů si vymyslela FIA, protože předpokládala že čím méně motorů tým dostane, tím méně budou stát... problém je že díky tomu, že se motory neustále vyvíjí, a motorář za rok na brzdě odpálí klidně 50-100 motorů, tak těch šest motorů pro tým jsou kapkou v moři nákladů motoráře. A cena za sezonu je pořád stejná, bez ohledu na to zda tým odebere deset, osm, nebo jen šest motorů

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Motory v budoucnu rozhodně změnit, ale má logiku to "současné" prodloužit třeba do roku 2022-23. Na můj vkus je to pořad poruchové a pak ty nesmyslné penalizace.

    A když už to výrobci chtějí, tak zavést povinnost dát motor a stejný komukoli.Bez vyjimky.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shazec

    shazec

    217.31.62.XXX
    Motory ať klidně nechají, hlavně ať ty šašci co nejvíc osekají aero, aby se zmenšil rozdíl mezi první trojkou a středem pole a aby se dalo lépe předjíždět bez umělé DRS. Na některých okruzích je DRS potřeba, ale na ostatních se z předjíždění stává objíždění.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama