DISKUZE K ČLÁNKU Měl Räikkönen pustit Vettela před sebe? Týmová režie Ferrari by dle Mercedesu byla brutální

Kimi Räikkönen dojel ve Velké ceně Rakouska těsně před svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem. Někteří lidé proto očekávali, že Ferrari sáhne k prohození pozic svých jezdců. Nakonec k tomu ale nedošlo, podle sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa by to byla hloupost

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Měl Räikkönen pustit Vettela před sebe? Týmová režie Ferrari by dle Mercedesu byla brutální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 06.07.2018 18:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 03.07.2018 08:26
Tak od mercedesu to sedí, když loni použili TR už… »
» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 03.07.2018 10:40
Co na to věční kritici Ferrari, hmm? 14 »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 03.07.2018 10:45
tohle se jim nehodí do krámu, takže mlčí do doby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    kakaa

    46.135.14.XXX
    Sorryjako, překvapilo mě to. Ferko, který nikdy nedělalo nic jiného, než že jezdilo na jednoho jezdce a zrovna s Kimim si za alonsa vytíralo zádel už třeba 4tý závod v barceloně, tu na závěr jeho kariéry dělá jen cool friendly gesta. Čekám, že Kimi si teď klepe na čelo a přemýšlí co to asi nacvičujou 21

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Docela by mě zajímal nějaký konkrétní příklad jak si s KR vytírali zadek(např v tom podle mě 5tém závodě ve Španělsku). Nějak si to nepamatuju. Vzhledem k tomu, že jsem fanda FA tak tam nebylo nic moc co bych si chtěl pamatovat. Jediné co si pamatuju bylo to, že FA dovezl ten šrot na 6 místo celkově v jezdcích a 4 místo v PK. Taky že přišel JA a začalo se blýskat na lepší časy viz. sezona 2015, bohužel už bez FA, který udělal další špatné rozhodnutí. Myslím, že v té sezóně bylo F tragikomické a nějak už se s FA hádali. Na konci měl FA minimálně dvakrát tolik bodů co KR, to mi chceš říci, že mu pokazili celou sezonu nějakou týmovou režií ve prospěch někoho s kým se rozcházeli ??? Nebo, že KR přikázali, aby ho pustil před sebe někde na konci bodované 10tky, protože více dopředu se KR dostal snad jednou nebo maximálně dvakrát během této sezony ????

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Co k tomuto řekne Odin? 18

    Vettel jenom potvrzuje má slova z diskusní pře pod článkem s výsledky závodu: "Kimi dělal všechno, co mohl, aby dohnal Verstappena. Já jsem naháněl oba dva. Kimi na to tlačil tak tvrdě, jak jen mohl, a já rovněž. Oba jsme se přibližovali, ale nestačilo to."

    Už se opět těším na komentáře, jaký je Vettel břídil, že toho Raikkonena nedal na DRS... 03

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Když už jsem byl jmenován, nebudu se trapně schovávat a vyjádřím se.
      Vettel potvrzuje tvá slova, no a co?
      Loni po Monaku Kimi též potvrdil má slova a jakou váhu jsi byl ochoten tomuto faktu dát?
      A jestli je Vettel břídil, nebo ne? To je na širší diskuzi. Já jsem jenom tobě a podobným, otloukl o ústa vaše fantazírovaní o Vettelově rychlosti. Najednou, ani tato rychlost nestačila na Kimiho "pomalost", když do toho Ferrari nezasáhlo s TR. A kdyby Ferrari loni v Monaku nepoužilo TR ve prospěch Vettela, tak mu také jeho rychlost nestačí k předjetí Kimiho. Nic víc, nic míň.
      Navíc si myslím, že Ferraráckou strategii ovlivnil VSC, kdy potřebovali na Mergl i RBR zatlačit dvěma auty. Oni potřebovali útočit, tedy "riskovat" a nikoliv jen bránit a váhat, jak to předvedl Mergl. I když... Podle mne Whiting zasáhl dost nešetrně do průběhu závodu, když vyhlásil VSC dost zbytečně (to mohl mnohem dříve pod VSC nechat uklidit trať) a na tak krátkou dobu. Ale to je věcí názoru, rozhodně s tímto verdiktem mám nejméně problémů, vzhledem k mnohým jiným.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        V nikdy nekončící diskusi kolem loňského Monaka asi nikdy nedojdeme k jednoznačné shodě 03
        Co se týče situace v Rakousku, už jsem uváděl xkrát skutečnost, že vzhledem ke krátkým DRS zónám a dvěma identickým vozům jedoucím co to dá neměl Vettel prakticky žádnou šanci Raikkonena zdolat. Dokonce bych si dovolil tvrdit, že za daných okolností to Seb ani neměl v plánu vzhledem k technice, která letos musí toho ještě hodně vydržet. Lewis vypadl a on si musel být dobře vědom toho, že po tomto závodě bude řebříček mezi jezdci opět vyrovnán a to ještě neskončila první polovina sezóny.
        A prosím nesnižuj výsledek závodu na základě rozhodnutí FIA, VSC nebo safety car vždy ovlivní průběh velké ceny a jde o to, kdo jak dokáže zareagovat. Tentokrát to zvládli u Red Bullu a Ferrari a podcenili u Mercedesu. Příště to může být opačně.
        A na závěr dodám, že Kimi je obecně pomalejší v kvalifikacích, což je první krok k úspěchu či neúspěchu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    No pokud na to čekáte tak vám něco písnu. Nebude to konspirační teorie, ale pouhý můj názor.
    Podle mě si po loňsku zcela jistě u F znesvářili spoustu fandů KR, tedy vlastně svých vlastních, tak letos docela logicky usoudili, že ty 3 body za to nestojí.
    To, že to nadhodí ty dva chytráci na Nově ještě neznamená, že je to pravda.(vždyť oni v půlce letošní sezony stejně jako mnoho lidí zde, stále melou něco o nejlepším šasí McL, i přesto, že o tom letošním to nikdo neřekl).
    Tedy každý kdo se o to trochu zajímá s tím, že u F pustí SV před KR nepočítal. Nejsou to totiž hlupáci a vnímají zcela určitě zpětnou vazbu od fanoušků. F totiž není jenom F, ale jsou to i fandové KR, kteří k F přešli společně s ním. Tedy u F už pochopili, že si s nimi nemohou zahrávat.
    Celkově musím sám za sebe říci, že letošní F už je opět to F, které si zaslouží úctu a podporu svých fandů, protože jejich vnější "politika" se celkově zlepšila.
    Ještě sám za sebe musím dodat, že si osobně nejsem jistý jestli by to takhle skončilo i v případě, že by jeli na prvním a druhém fleku. Tam už by totiž ve hře bylo bodů 7 a tedy podstatnější přísun. Ale i přesto, že nejsem fanda F myslím si, že letos by to tak nechali i v tomto případě. Každý se totiž vyvíjí, spojuje si souvislosti a podle nich jedná.
    No a na závěr jedna konspirace pro vaše pobavení. """"Třeba jsou u F pověrčivý a řekli si(jak jsem psal níže); "loni u M obětovali v rámci fair play 3 body LH v Maďarsku a přineslo jim to nakonec titul, tak to teď uděláme my a taky se nám to vrátí v podobě titulu na konci tohoto roku" """" 13 13 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      12 12 12
      Ale jinak, Pikaso, nevěřím vlastním očím 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        77.104.216.XXX
        Proč nevěříš ??? Vždy jsem psal jenom svoje názory a je jedno jestli v nich mám pochválit i soupeře, nebo někoho komu nefandím. Když si myslím, že si to zaslouží tak to napíšu. Navíc je pravdou, že letos na F1 koukám už asi jenom díky tomu souboji F a M a doufám, že s novým MGU K se tam opravdu zapojí i RbR. M už není tak dominantní, musí jít taky na hranu a díky tomu je to aspoň trochu zajímavé. Sice mají u M podle mě stále trochu navrch před F, ale stačí pár nepředvídaných událostí (viz. Rakousko) a klidně může bejt F se SV mistrem. Schválně píšu s SV, protože i přesto co jsem napsal výše si stále myslím, že SV je u F jednička (myslím že oprávněně a omlouvám se všem fandům KR) a výsledky tomu nasvědčují i bez Týmové Režie, která se určitě a zcela pochopitelně ke konci sezony projeví, bude - li třeba. Nikdy jsem neměl problém s TR u F (ani jiného týmu), nejvíc mi vadilo to okecávání právě ze strany F. Stejně tak jako jsem nebyl v tomto závodě překvapený, by mi ani nevadilo, kdy by to v neděli přehodili a férově se k tomu přiznali. Nejhorší jsou prostě trapné "krycí" kecy.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Co na to věční kritici Ferrari, hmm?

    14

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tohle se jim nehodí do krámu, takže mlčí do doby než si vymyslí nějakou další konspirační teorii...

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Tak od mercedesu to sedí, když loni použili TR už ve třetím závodě sezony...

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Trochu nerozumím ani tomu co píšeš a ani těm pluskům. Pokud máš totiž namysli závod v Bahrajnu, tak pak ta týmová režie musela bejt teda frajerská, protože jak si to pamatuju já, tak LH byl po celý závod minimálně o 1 s rychlejší než VB a ve druhé půlce dokonce o 1.5 s. A to ne jenom než VB, ale taky než SV. LH si dvakrát VB předjel sám na trati při tom to druhé předjetí bylo jenom díky chybě v boxech u LH, který by se za VB vůbec nepropadl. V této době si LH VB sjel z rozdílu 10 s a pak mu ujel na rozdíl 14 s v cíli. Přitom sjel i SV z 21s na 6s zatím co VB se z 10s ztráty na SV propadl na 20s na konci. Kdyby to byla týmová režie, asi by VB nedojel s takovou ztrátou. VB to prostě nejelo, nebo ???? mu M nechal jet auto na 5 válců místo na 6. To pak byla vymakaná týmová režie. 01 A pokud si dobře pamatuji tak tam VB nasadil červenou a na té se trápil jako blázen, to vlastně mohla být TM od M.

      Naopak si pamatuju férové jednání M v Maďarsku, kde byl VB před LH. Nemohl předjet tuším KR, tak se prohodili, aby to zkusil LH, ale protože mu to taky nevyšlo tak mu v posledním kole pozici vrátil.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama