DISKUZE K ČLÁNKU Dlouho odkládané nové MGU-K od Renaultu připraveno. Zákazníci ale váhají

Renault je konečně připraven v GP Rakouska nasadit svoje nové MGU-K, které mělo být původně nasazeno ještě v sezoně 2017. Zákaznické týmy McLaren a Red Bull si ale ještě jeho využití z důvodu obav o spolehlivost rozmýšlejí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dlouho odkládané nové MGU-K od Renaultu připraveno. Zákazníci ale váhají

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 27.06.2018 21:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.06.2018 23:12
Pokud je překlad v cajku, je to "brutální… »
» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 25.06.2018 23:16
Na šásku to letos moc nestáhnou.... to nejde… »
» Radovan Č. (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2018 00:05
McLaren nemá co ztratit. Měl by zariskovat a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.250.XXX
    Diskuze o McLarenu v Indy - tohle se špatně chápe, McLaren bude mít v podstatě přebarvené auta od Andrettiho, manžersky se vezmou lidí právě taky z tohoto týmu, jinak co se týče MGU-K, pokud jde o výkon, měl by ho McLaren nasadit už teď, odjet s ním Silverstone, Německo a na Hungaorring nsadit dosavadní, do Belgie a Italie poté zase tu novější verzi, nové MGU-K nevyžaduje výměnu další komponent, takže tady není o čem

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Dobrá, budeme ti věřit. Posílám smsku s pokynem do garáže Mclarenu. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.27.198.XXX
      "McLaren bude mít v podstatě přebarvené auta od Andrettiho" - já ti prozradím jedno velké tajemství. V Indi mají všichni jen "přebarvené auto od Andrettiho" - v Indy si týmy svá auta nestaví, používají jednotné šasi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    88.102.75.XXX
    McLaren nemá co ztratit. Měl by zariskovat a nasadit ho. U RB to váhání lze pochopit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      To si nemyslím....tipnu si, že to nasadí jen u jednoho auta,, pokud vůbec. Oni potřebují řešit jiné věci. MGU-K počká....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Je otázkou zda nové MGU-K nevyžaduje něco změnit i v jeho usazení, ale pokud v Rakousku opět McLaren vypadne v Q1, což je přiznejme si docela možné, tak by do toho mohli, a snad i měli u Fernanda jít, a odbude si tam pentli - i kdyby jen pro tu pentli a nové MGU-K si nechá na později. Stoffel to má zatím bez pentle, takže tam se pojede jak má.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak má být značně lehčí,nevím zda menší.. takže nějaké "lepší" usazení tam asi bude nějaké potřeba, aby se toho využilo, ale zda na to budou připraveni, těžko říci.Oni potřebují vyřešit jiné věci a když měnit, tak jen když k tomu bude situace a o nic se nepřijde. To jest mhou ho vzít do foroty, aniž by nové MGU-K použily, pokud nejsou připraveni.
          Škoda že se nepiše zda to něco přinese vykonostně.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Tak už se psalo že by mělo být lehčí, lehčí by mělo být také jeho chlazení, a mělo by pracovat ve více příležitostech, to znamená že je lépe využitelný. Dejme tomu lepší rozložení váhy spolu s lepším využitím přinese 2 desetiny. Já osobně jsem si myslel že to bude součástí specifikace C která má přinést 3 desetiny a je plánovaná na Monzu, tak jestli ta tak bude a k tomu ještě tohle MGU-K teď tak pěkný posun vpřed.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Radovan Č.

              Radovan Č.

              88.102.75.XXX
              Usazení už dle mého názoru mají dávno vyřešené. Určitě si dají vědět, jestli a jak se usazení změní. Nebudou to řešit na poslední chvíli.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                To jsi nepochopil, nasadit to tam půjde....tak či onak už teď. Teď jde jen o to využít lepší rozložení váhy a možná (to nevím) i rozměrů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.27.198.XXX
      RB nemá co ztratit - na F+M se nedotáhne, na střed pole má monstrozní náskok. To naopak McL může skončit kdekoliv od čtvrtého místa po deváté (desítku má jasně zabranou WIL), a rozhodovat v tom můžou maličkosti, jako právě nasazení nespolehlivé komponenty.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hvězda amerických formulí Scott Dixon přiznal, že byl osloven týmem McLaren ohledně potenciálního angažmá pro rok 2019, kdy má McLaren v plánu nasadit tým v seriálu IndyCar.

    No....a co vy na to. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama