DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

PAUL RICARD - 2. TRÉNINK; Nejrychlejší čas odpoledního tréninku na Velkou cenu Francie zajel úřadující mistr světa Lewis Hamilton s Mercedesem. Soupeři ale už ztráceli více - Red Bully 7 desetin a Ferrari téměř 9 desetin sekundy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton odpoledne nejrychlejší, Bottas skončil předčasně. Red Bully ztrácejí 0,7 sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 23.06.2018 12:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 22.06.2018 17:58
Prej někomu shořel motor, nevíte komu náhodou? … »
» Mansell_fan (Hlasovali 2 lidé) 23.06.2018 12:23
Chudák Pirelli. Udělaj Mercedesu pneu na míru a… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 22.06.2018 18:27
Okruh vypadá v některých místech neskutečně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.152.247.XXX
    Tak pánové, co říkate na B spec u Mercedesu? Docela újde, ne? 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Je to skreslené, ve Francii jsou zase pneu upravené pro Mercedes 09

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        To moc vliv imho nemá, Mercedes zase lakoval....ale třeba to nebude tak spolehlivé jak čekají. I Ferko může mlžit...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          46.135.79.XXX
          Spolehlivé to už je. Mají hodně přísné interní procesy a v Kanadě to prostě nešlo s ohledem na šampionát. To selhání bylo kvůli drobnosti, která by nepředstavovala velké riziko, ale jedou na 100% jistotu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Zatímco McLaren a RB měli tyre mamagment na jedničku. A Vettelův názor po testech je taky irelevantní. Už toho nech. Buďme rádi, že alespoň Ferrari drží krok. Honda to asi příští rok dávat nebude a Renault je tragickej, nebudeme si tu nalhávat nějaké pohádky o zázracích. Ztráta je pořád šílená, RB to zuby nehty drží přes šásko, McLaren se letos trápí a Renault reprezentativně ukazuje, že ten jejich motor je třetí kategorie. Zatím ...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          To s tebou nesouhlasím, Renault na tom s motorem zase tak špatně není.Jako nevím o kolik šel nahoru Mercedes, ale RB má o 10 koní méně než by musel, kdyby..."palivo" a "mapy".
          A sorry fakt nevíš kdo jaké má přesně šásko a jak se podílí na tom, kolik kdo získavá a ztrací.
          Třetí kategorie už to rozhodně není....na to zapomeň, tak důležitý motor zase není.
          Apropo kolik se teda myslíš že ztrácí renult na Ferrari a Mercedes v koních?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Neřes kecy Abiteboula. RB moc dobře ví, proč má svoje palivo a mapy (@F12014). Pokud by je to sráželo, upustí od toho. Očividně mají k F1 přístup o parník profesionálnější. Komentář od šéfa tovární stáje,co jezdí jak parta nazdárků fakt neberu. Je to asi národností. Brojler je úplnem stejný mimoň.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Ale no tak....sami to přiznali že to budou mít později a že těch 10 koní budou muset oželet a to kvůli palivu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.152.247.XXX
                Tomu opravdu nevěř. RB by si určitě dobrovolně neplatilo za 10 koní ztráty. Jak jsem psal pod jiným článkem - záleží, o jakých 10-ti koních se bavíme. Jestli ta ztráta je napříč výkonovou křivkou nebo jen špičkově.
                Jak říkám, RB do toho jde opravdu hodně profi a tovarní stáj Renault jsou opravdu jak nazdárci. Kecy Abiteboula mi přijdou někdy fakt mimo. Jsem zvědavý, jak příští rok okomentuje ten obklad, co dostane tovární stáj od RB/ Honda. Při tom, jak to vedou, tak se musí modlit, aby se alespoň McLarenu povedl zázrak. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Hele tak to nevím a ty taky ne.....a bavíme se jen o motoru, ne o šásku. Obklad třeba dostanou ale ne díky motoru, nevím proč to pořad spojuješ. Nevěřím že na tom bude Honda lépe, maximálně dorovná....

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    46.135.79.XXX
                    Spojuji to proto, že F1 je o celkovém balíku. Motory Renault v dobách V8 měli slabší výkon, ale nejnižší spotřebu a díky tomu byly nejvhodnější pro foukané difuzory.
                    Dnes je situace taková, že nemají ani výkon, ani spolehlivost, ani nízkou spotřebu. RB tedy něco začal dělat jinak a opravdu silně pochybuji o tom, že při znalosti všech dat dobrovolně ztrácí 10 koní, když se snaží bojovat o šampionát. Takovou hloupost bych nečekal ani u Haasu, natož u RB. Realita bude taková, že s jejich palivem kompenzují ten mírný deficit výkonu jinou výhodou. Mohou například jet s lepším mapováním pro technické pasáže, které tolik sedí zbytku balíku. Nebo mají lepší výkon ve středu křivky, což jim pomáhá opět v pomalejších pasážích. Skutečnost neznám, ale slova Abiteboula považuji za hovadinu. Když přihlédnu k tomu, kdy to řekl, je to zřejmé, že šlo o účelové prohlášení. Ale pravdy na tom je asi tolik, jako když teď prohlásím, že Alonso je pilot top10 jen vzhledem k tomu, kde se nachází v pořadí šampionátu a nebudu brát v potaz, že jede v šunce, ve které jede tak, že prokazuje svoji příslušnost mezi úplnou jezdeckou špičku.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          195.29.120.XXX
          To je nesmysl, Renault něco ztrácí, v kvalifikaci odhaduji 2-5 desetin dle okruhu, v závodě to podle mě víc jak 2 desetiny nedělá a to se dá pokrýt šasi. RB má šasi na úrovni Ferrari, Mercedes je o prsa korejské ženy pozadu, ale také má skvělé šasi. Klíčové je spíše to že každé šasi funguje jinak s jinými pneu, a teplotou trati, to obvykle dělá rozdíly.

          Dnes jezdil Mercedes dobře i na nekvalifikačních pneu, což ho celkem favorizuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já si taky myslím že JON dává šasku RB mnohem větší zásluhy, než ve finále je realita. Čisla nemá, jen odhaduje....
            Ano v kvaldě je Renault slabší-to beru, ale jinak v race režimu není daleko....nakonec sám RB vždy křičel že do 0,4 vteřiny se to dá pokryt šáskem., jinak ne....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          Jone Jone, hoň si ego po pátku .. když Ham v domácí trati Montralu dojel 5 .. a mohl bejt rád 03 Čím to, že když byla Barcelona tak Mercedes ujel, jede se Francie a Mercedes ujíždí, ale když tam nejsou upravený pneu, tak je to jinde, čím to? že by ten test s Pirelii 2013 byl až na letošek? nebo jak to vidíš? řekneš něco o olehi a jak měli problémy i ostatní, je zajímavý, že McLaren nebo právě RB zmiňovanej ty problémy neměli, takže tak, uvidíme, já si počkám na Rakouskou, Německo a Maďarsko, Anglie zase nic kvůli pneu 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Ty treningy nebyli o motoru.... pokud Mercedes něco nezkoušel. Nevím tak nějak co řeší.... za uspěch Mercedesu vždy může motor, no tak to nebude že. 04

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.79.XXX
            Jednalo se pouze o nejměkčí směsi a stěžoval si na ně ze špičky i RB. A Vettel po testech v Barce, kdy zkusil původní směs uznal, že by ty pneumatiky nevydržely ani 10 kol. Tak co na tom rozporuješ? Ano, Mercedes byl iniciátor, ale ostatní stáje s tím měli stejnou potiž. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Jinak jen drobná oprava. Montreal je frankofonní. To je domácí spíš pro Renault. 03 Domácí je Lewis v Silverstone a pro Mercedes Hockenheim. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          37.48.48.XXX
          To sou hrozný kydy. Podívej se, co s tím tvým prý galaktickym motorem předvádí FI a W. Tovární Mercedes samozřejmě velmi dobře zatím. Ale body se rozdávají až zítra. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.79.XXX
            Pořád předvadějí důstojnější výsledky, než jakákoli stáj s motorem Renault. 03 Nejlepší stáj s tím průměrným motorem si radši jede své palivo a mapy. A jede to pod značkou Tag Heuer. To přesně vypovídá o úrovni Renaultu. Zákazník je schopen s tím alespoň něco zajet, ale část balíku si radši řeší sám. A to RB není motorář, což dělá celou situaci ještě trapnější.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No zatím jo.....ale moc se nevytahuj, nemáš na tom ani promile zásluhy. 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama