DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 23.06.2018 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.06.2018 08:58
Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 09:58
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 10:55
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Nějak ti ty počty nesedí. Vezmeme v potaz asi nejlepší trať pro Mercedes v kalendáři, tedy GP Kanady. Výsledky kvalifikace 2017 (porovnání nejlepšího Mercedesu vs nejlepšího továrního Renaultu: 1,8s. Kvalifikace 2018 rozdíl 1,1s. Tzn meziroční posun o 0,7s. Takže se Renault balík zcela prokazatelně zlepšil o skoro sekundu více než Mercedes balík. Copak ti z toho vyplývá Jone? Je klidně možné, že rozdíl balíku týmů M a R bude v r. 2019 třeba pouze 0,3 až 0,4s na trati, která vyhovuje M. Netvrdím, že to tak nebude, třeba M najde další podvod, kterým se dostane dále od soupeřů, ale meziroční stahování je více než jasné. A myslím, že i redakce letos nejednou ukázala, kdo se o kolik zlepšuje. Nejhorší je opovrhovat soupeřem, navíc soupeřem, který v minulosti Mercedes (jeho tovární týmy) uměl mnohokrát porazit 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Kdy přesně je porazil? V roce 2012 už to nebyla tovární stáj, ale byla pod taktovkou Genii. Kdykoli se potkaly tovární stáje Mercedesu a Renaultu, Mercedes byl v PK lepším týmem. Jestli mluvíš o dílčích výsledcích, tak potom ano. Párkrát se stalo, že Mercedes dojel v závodě za Renaultem. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Marko řekl že nová aktualizace Hondy v Kanadě přispěla třemi desetinami na kolo.

    Z toho mě jednoznačně vychází, že Renault přidal více koní, to je bez diskuze,

    Honda prý ještě měla něco navíc, ale opět, nemohla to použít. Něco prý nefungovalo.

    Takže toliko k realitě v Kanadě.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Bez diskuze je, ze si tady kazdy muzeme nalhavat co chceme 11
      Me z toho vychazi, ze Honda se zda na urovni Renaultu 18

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        20 koní Renult a 12-15 koní Honda. Neumíš do dvaceti?

        Jo je možný že na dýnu v Sakuře máte jiný čísla, ale my řešíme ty reálná.
        A už tu přestaň lhat ROCO, Elseňore, Milánku... to je nicků, že by to i výkon Hondy zvedlo na úroveň Mercedesu, či Ferrari v kvaldě. 11 13

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Aktuální rozestup Honda vs Renault je 20 - 25 ps ve prospěch Renaultu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      78.99.225.XXX
      Renault získal víc jak 0,3s??? U koho?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    89.203.220.XXX
    škoda, že Renault neudělal vše pro to aby RB u nich zůstal a teď se hodlá chovat jak zhrzená milenka a mstít se 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jedna věc jsou peníze a druhá, zda by byli po strance chasis, RB porazit....myslím že asi ne.
      Vše je takové zmatené....mám na mysli vyjádření CA. Tipnu si na jistý druh manipulace. Co vlastně chtěl z toho nikdo nevyčte, respektive jde to "číst" že je chtěli a i že je nechtěli. Jasně to neřekl nikdy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.70.XXX
      Upřímně možná ani Renault nechtěl s RedBullem zůstat po tom co získal McLaren. Berme v potaz, že RedBull je jediná stáj, která poráží dodavatelský tým a to pro Renault, tak asi není úplně to co by chtěli v rámci PR. renault dobře ví, že RB nedá motory ani M ani F a díky bohu za Hondu, protože aspoň na ně nemuselo vedení F1 tlačit aby si RB dál nechali. Renault dobře ví, že RB půjde výkonnostně o trochu dolů a i to jejich továrnímu týmu může hrát do karet. takže kdo ví, jestli to udržení Rb, které se prezentovalo jako chtěné, nebylo chtěné jen pro média.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak on to CA celkem dobře v článku vysvětluje. Jejich cesta byla taková že výměnou TR za McLaren se zbaví RedBullu o rok později kdy jim už nechtěl prodloužit další smlouvu, o tom se i veřejně psalo. No na popud RedBullu to vlastně nechali ještě otevřené a otázkou je proč si tím najednou nebyli tak jistí. Napadá mě že se možná již letos viděli se svým týmem blíže k čelu, a když zjistili že tomu tak ještě uplně není tak zbavení se RedBullu pro ně ještě nebylo prioritou a peníze se vždy hodí. No a jelikož ani RedBull neměl jasno, vzniklo to že Renault RedBull nechtěl i chtěl. Nakonec to dopadlo tak jak bylo Renaultem zamýšleno, no RedBull má také změnu kterou si přál a pro kterou se nakonec rozhodl, takže teď se pojďme podívat komu to co opravdu přinese. Renault musí zvýšit svou hru po stránce šasi, a on to ví, no a McLaren se se svým šasi musí především vzpamatovat, protože tam jsou od jejich představ zatím hodně daleko, snad nám to brzo předvedou.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No to teda nevím....je ale pravda že RB požádal o nabídku Renaultu. Tak to mohli přehodnotit....a pak přišlo vystřízlivění, frustrace a proto ty kecy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No první myšlenka neprodloužit smlouvu přišla po Singapuru ze strany Renaultu, co se pak vše mezi nima odehrálo můžem jen spekulovat, včetně toho závazku Renaultu ke sportu. Výsledek už je ale jasný 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Kdyz vstoupil Renault do Lotusu, tak si vzpomen, kdy chteli utocit na bedny a tituly. Jestli se nepletu tak to bylo okolo roku 2018. Takze asi chteli jiz ted byt na urovni RB a pomalu se ho zbavovat. Teorie dobra, ale praxe spatna. Pokroky relativne bidne. Takze s ukoncovanim spoluprace byl konec a Renault si chtel RB udrzet o dasi roky. Bohuzel bidne pokroky a neustale nesplnene sliby RB uz prestali bavit, kdyz ted ma na vyber.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Takže nějvětší meziroční progres ve starovním poli již 2. rok za sebou, kdy z vybrakovaného týmu a z 9. místa v PK, jsou nyní celkem v pohodě na 4. v PK s největšími mezoročními zlepšeními je dle tebe "bídný pokrok"?! Tak to jo. Ele, zase jedeš bomby 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              46.135.94.XXX
              Mohu se zeptat, o jakém progresu je přesně řeč? V roce 2015 dostávali od RB 1,5s v kvaldě a kolo v závodě. Jestli je progres to, že nyní dostávají 2s v kvaldě a stále kolo v závodě, tak OK. Jen tedy máme rozdílný výklad slova progres. Posunuli se akorát v PK, jinak jedou vzhledem k RB (respektive i Mercedesu a Ferrari) stále stejnou tužku.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama