DISKUZE K ČLÁNKU "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Renault udělá vše, co je v jeho silách, aby Red Bull litoval svého rozhodnutí přejít od příští sezóny k Hondě. Chystá další specifikaci motoru, která podle něj bude znatelně lepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 101, poslední 23.06.2018 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 20.06.2018 08:58
Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 09:58
Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 20.06.2018 10:55
Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Limbi

          Limbi

          147.228.70.XXX
          Tak on tam cítil omezení, protože Ron to vedl pevnou rukou. teď je tam situacetrochu jiná a i Newey má jiné postavení, než měl tehdy. Ano byl to špičkový inženýr už v McLarenu, ale až u RedBullu ze sebe udělal tím co dokázal boha 04 . Každopádně McLaren i tak měl schopný tým, ale vše fungovalo dokud byla postavena hierarchie tak jak byla za Denise, Whitmarsche a Paddy Lowea. Po těch škatulatech to šlo pak neuvěřitelně z kopce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      83.208.30.XXX
      Newey se před časem zmínil že Red Bull je jeho srdeční záležitost. Už měl nabídky na přestup, ale vždycky odmítl. Dal košíkem i Ferrari a ti by mu určitě dali více peněz než má teď. Jenže ne vždycky je to o penězích.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Proč ne, přece jen si myslím že je to od RedBullu nejistý krok a může ho olitovat, a když se Renault kvůli tomu bude více snažit tím lépe, však Hondu rozpad s McLarenem taky jistě namotivoval, ale tam to bylo více vyloženě o odtrhnutí ze strany McLarenu a vyvázání se od smlouvy.

    Uvidíme jak nadále bude pokračovat tovární Renault, přece jen ztráta především v šasi na lídry není malá a jsou před námi "jen" 2 roky těchto pravidel, a vlastně dalo by se říci že už jen jeden. Pokud v roce 2020 nevyjedete do šampionátu u lídrů, je čas se plně orientovat na nová pravidla od roku 2021.

    No a pro RedBull to bude podobné, tímto krokem podle mě dost riskuje, oni jsou s Renaultem konkurenceschopní, začínaj tam být vpředu velice silným hráčem a jsou tam kde se svým šasi můžou bojovat i o titul. Bude zajímavé sledovat jak si s Hondou povedou, ale jen v případě že na tom budou podobně jako teď či lépe, jinak už to bude jen o přečkání do nové éry F1, a to by byla škoda. Neberte to uplně zle, ale RedBull v boji o titul chci především pro to, protože souboj mezi Mercedesem a Ferrari mi přijde nečekaně nezáživnej. Trochu se děsím toho jak moc mě ten souboj nebere, nemá to šťávu, chyběj mi tu fandové co by mě přetlačováním trochu vtáhli do jejich emocí.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Stat se muze cokoli, ikdyz ten pokrok uz jsem cekal u Renaultu letos a bohuzel vyraznejsi slibovny pokrok se opet nekonal.
      Sice jen dva roky, ale pristi rok ikdyz se to nezda, tak ty zmeny aero muzou byt dosti velke.
      Risk ze strany RB tam je, o tom neni pochyb, ale preci jen me trochu uklidnuje, ze u RB vi rozhodne mnohem lepe co delaji nez konkurence u McL. Z tohoto duvodu necekam ze by byl nejaky zasadnejsi problem, ale take necekam, ze bude RB bojovat hned od poctaku o vitezstvi. Popravde necekam, ze nejakou zmenu mimo jmena dodavatele motoru na zacatku sezony uvidime. Ale na tyto predpovedi je brzo, konec sezony napovi vice a skutesnost dost ovlivni i zimni vyvoj. Tak jak to ma nakoupnout Renault, tak sef motorsportu Hondy rika, dame do toho co mame. Tady proste doufam a je to pravdepodobne, ze nebudou chtit japoncici zazit druhe ponizeni.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Na motoru pro rok 2019 už se musí dělat tedˇ. 11 Honda má prostě v tomto skluz a nejde to lehce dohnat....makají na tom všichni, tam je zakopaný pes.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Na motoru pro pristi rok se dela porad nejen ted. Bude to u vsech pravdepodobne stejny motor jako dosud jen v dalsich specifikacich.
          Mluvil jsem ale o tom, ze uvidime co bude prinaset vyvoj motoru na trati do konce roku.
          Honda ma skluz ve tvych snech, jejich zazemim pokracuji v dotahovani Mercedesu 2x rychleji nez Renault a dotazeni Renaultu je toho dukazem.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      A jak by to měl jako Ricci vylepšit? Souboj je to zajímavý, společně s loňskem nezajímavější od roku 2012. To, že to tebe nebaví neznamená, že je to nudný souboj 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Pro mě je, a ani nevidím ostatní fandy že by je to nějak zvlášť bralo. Mnohem více se řeší motor Honda, TR, McLaren, RB, Ricci, Alonso, budoucnost, než ten letošní souboj o titul, jak mě to pak má vtáhnout taky? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ta C specifakace by měla být zajímavá, MGU-K mnohem lehčí, menší.....už jen to monopost zrychlí o zajímavé číslo.iMHO se to ale využije hlavně v dalším roce zlepšenou zástavbou do monopostu.
    Porovnaní Honda vs Renault bude hodně zajímavé. Můj osobní typ je , že Honda bude ráda , pokud Renault dorovná.Více se nestane. Ono přídávat výkon je i o čase na vývoj a ten Honda nemá, ve vývoji je pozadu....to samé jako Renault na M a F. Nabral ztrátu a přesto že přidává koně, ztráta tam nějaká pořad je, protože nikdo s vyvojem nečeká.
    No a zbytek se uvidí....ono už to tolik o motorech vyjma kvaldy asi nebude.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Pokud to renault cekal, tak je asi jemu samotnemu jasne, ze jeho prace za moc nestoji. Kdyby byl na svou praci hrdy a bral ji jako spickovou, tak by musel byt prekvapeny a ne to cekat.
      Nemel nahodou RB vsechny informace od Renaultu kam smeruje vyvoj? Takze vlastne RB videl co Renault ma a asi ho to nepresvedcilo zustat, takze toho asi moc nemel.
      Neni nahodou stanovena hmotnost vozu? Takze co zrychli u Renaultu? Mluvi se o tom, ze Honda ma dnes lehci a mensi motor, takze RB zrychli urcite a jeste bude moci ladit zastavbu.
      To ze bude nejaka specifikace C od Renaultu je asi tak stejne jako ze Masamoto rika, ze pracuji na dalsim zlepseni do konce roku.
      Nevim za co bude Honda rada, ale kdyz se podivame objektovne kolik od zacatku roku 2017 pridala vykonu Honda a kolik Renault, tak je na tom Honda 2x lepe a vysledkem toho je prestup RB. Spise to dle toho trendu vypada, ze Honda na zactku pristiho roku bude pred Renaultem, ikdyz asi ne stejne strmym trendem.
      To ze si myslis, ze Honda bude rada za to ze dorovna Renault je hezke, ale nejmenovany pisatel z nejmenovaneho svetove znameho platku, rika, ze dle zakulisnich info z F1 se zda byt dnes Honda na urovni Renaultu. Renault se dnes muze schovavat za RB, pristi rok ale bohuzel bude schovka zabrana.
      Jedine se cim musim souhlasit je, ze zbytek uvidime, co bude. Ale porad to bude o motorech, kor kdyz nekterym tymum nejde aero jako TOP3.

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.70.XXX
        Tak první část je trochu utopická. Po tom jak se RedBull v posledních letech choval asi Renault tušil, že odejde, otázkou ale bylo, zda čekal, že půjde k Hondě. Jako reálně, když mě někdo každý rok špiní v novinách, tak asi nebudu předpokládat, že má pozice u něj je neotřesitelná, i když sám o sobě bude přesvědčen, to jen na okraj.
        Snížení hmotnosti ti umožňuje váhu dát tam kam chceš resp. ti umožní to auto díky tomu zrychlit, protože přenesení váhy na požadované místo autu rapidně pomáhá v zatáčkách.
        Honda může přidávat víc protože má větší deficit. Když začneš běhat taky se zlepšuješ rychleji, než když si běžec co běhá blíže k limitu.
        Jen soukromá otázka, ty prodáváš Hondy, nebo máš od nich jen vozový park? 04 . Nemyslím, to ve zlém, ale Honda není žádný nováček je tu už od roku 2015 s tím, že byla oznámena ještě o rok dříve a pořád nebyla schopna ničeho kloudného. Pasovat jí na budoucího šampiona (jak mi ty tvoje komentáře zní) když je pořád poslední mezi motory je trochu přehnané.
        Ani nevíš jak jsem si přál aby Honda uspěla, když jí McLaren oznámil, ale v druhém roce jsem rychle vystřízlivěl. Osobně mám zkušenost s jednáním s Japonci a vím, že pro ně čas není žádné měřítko což může být v F1, kde zpoždění jednoho týdne je v podstatě znatelná ztráta problém. Prostě zen a F1 nejdou ruku v ruce a svět už dávno není ve stavu, kdy čeká co mu Japonsko přinese.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Ale no tak Elseňore, pokud jsi dodnes nepochopil že vývoj F1 je o času, těžko s tebou diskutovat. Kolik kdy a jak Honda přidala výkonu oproti Renaultu je už irelevantní, pořad není na jejich urovni, ač asi už je blízko.Jak to nikdo neví....z výsledků závodů to nejde moc poznat, protože to ovlivňuje jezdec a monopst a pneumatiky jak komu sednou a další atributy. Otázkou je co tam Honda má dál.....Renault ano, u Hondy si nejsem jist, neměla na to čas.
        Pak tu máme spolehlivost....dívej na tabulku, ač pravda motory má Gasley asi funkční dva.

        Honda má nějaký Hardwer a ten ladí...pokud ho bude muset měnit a to bude muset, musí to mít připravené, vyzkoušené a to jde pomalu.Je to o čase a výkon nepůjde vylepšovat v módu co měla Honda když ztrácela 120 koní.

        Dle mého názoru, RB kvůli Hondě nezrychlí, bráno vs Renault motor.Ani to nepůjde přiští rok poznat, ale je možné že jak Renault tak Honda se natolik těm dvoum přibliží, že to už vůbec nebude o motorech.

        Je také otázka, zda se vším co Renault má k dispozici motorově díky RB a novému pravidlu o motorech přišel. On jak Renault tak Mclaren má spíše problém na šasku než na motoru, takže vyšší výkon v rámci 10-15 jim moc proti soupeřům nepomůže. Renault může před RB něco skrývat.

        Jinak RB udělal dobře že šel k Hondě, o tom žádná, ale kvůli výkonu motoru to rozhodně nebylo.V tom si nepolepší...

        Klidně se vsadím že Honda Renault maximalně dorovná. Je to logické....pokud tedy Renault neudělá nějakou chybu ve vývoji.

        Tak jsem si jist, že RB TR pomahá "tajně" s monopostem, to má také logiku, takže výsledky nic moc, ač je to pochopitelné, to chce čas, kterého měli taky málo.Poznáme na konci roku...

        Samozřejmě je asi jasné, že i s motorem Honda bude RB před Mclarenem a Renultem, ale bude to šasku, ne o motoru. Tam bude potřeba porovnat s Ferrari a Mercedesem.

        Ještě dodám, že Renult bude muset urychleně vyladit a zvýšit kvalifikační režim.Tam je nejhorší nutno uznat. Prý už na tom dělají....

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          F1 je o case a ten spravny pro Hondu dle predpokladaneho vyvoje vv tovarne nastal teprve ted.
          Ano nikdo nevi jake jsou vykony. Dle dat z GPS se neco vycist da, ale srovnani presnemu porovnani neverim, protoze se toho dost schova za sasi. Mercedes dominoval casto v casech na kolo, jine tymy s motorem Mercedes dost casto na maximalkach. Da se vycist ze Mercedes je spicka, ale kolik ztraci Renault nebo Honda bohuzel. Tech 20,30 koni schova mozna spickove sasi RB.

          Tabulka spolehlivosti, opet zase odpovim dvema lety ztraceneho vyvoje se ZERO konceptem. Letos jsou spolehlivostne cca stejne. Honda nejn ve vykonu, ale i ve spolehlivosti pres zimu jde vyborne nahoru.

          Co ma kdy a jak Honda na dynu a co ladi se nebudu dohadovat. Jde impozantne nahoru a to mi staci.

          Take cekam, ze zmena u RB nebude poznat, ikdyz ztrata ve kvaldach a v zavode a pocty vitezstvi, odstoupeni kvuli motoru se porovanavt daji. Nehlede na body.

          To ze skryva neco Renault bohuzel neverim. Nic tomu nenasvedcuje, renault spolupraci chtel a chybu mu penize. Proste nechci urazit, ale je to nesmysl. To je jako kdyz reknu, ze Honda pristi rok pripravi pro RB motor s kterym vyhraje titul.

          Horner rika, ze to bylo inzenyrske rozhodnuti, ze vychazi z Kanady, z toho jak Honda pokrocila a kam smeruje a ze jim umozni vice.

          Ty rikas ze terve dorovna, nejmenovani kteri maji zakulisni info, rikaji, ze se zda, ze dorovnala. Takze bohuzel vychazim spise ze zakulisnich info.

          Nemyslim si ze jim pomahiji. Rika se ze RB chce aby TR melo svuj vyvoj a lidi se ucili, Uvidime co Francie, snad ma TR pripravit nejake aktualizace.

          S posledni vetou naprosty souhlas, pokud bude ztrata ve kvaldach v zavode podobna, je to o sasku, pokuc bude nejaky propad muze to byt jak motorem, ale i sasim ze se nepovedlo a RB zaspal, jak se mu casto stava na zacatku sezony. To same pokud bude RB na spici, muze to byt motorem, ktery sel nahoru a dorovnal Renault, nebo se RB vyporadal nejlepe se zmenami aera. Chce to ale porovnavat i s ostatnimi tymu.

          Jinak jsou to zbytecne dohady, jestli je lepsi prijit o pravou nebo levou nohu. Kdyby byl Renault zazrak tak od nej RB neodchazi. Kdyby byla zazrak Honda, tak k ni RB presel bez kecu a vyckavani. Beru to tak, ze mezi motory neni dle zakulisi pravdepodobne rozdil, protoze urcite nevychazeji jen z nejakeho porovnani na trati, ale urcite i z dyna a maji rozhodne vice info nez mi tady. RB z necoho vychazel a nerika ze slo o prachy.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Limbi

            Limbi

            147.228.70.XXX
            Já bych chtěl znát ty zákulisní zdroje. Jinak to vyznívá jako takové zbožné přání. Bez zdroje to prostě moc důvěry nebudí.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Honda jde impozantně nahoru. 11 Ale no tak.....pořád je nejslabší a nejporuchovější.Uvidíme 2019....

            Pokud vím, tak RB si vyžádal nabídku od Renaultu.
            Kdyby Honda dorovnala, jsou toho plné noviny....a i by to RB použil.

            Renault motor prozatím zázrak není....ale kvůli výkonu RB určitě neodcházel.S Hondou si myslím nepolepší, maximálně Honda dorovná.
            Tam to bude o šasku a aeru.

            Tak Horner asi nebude říkat, že Honda je teď slabší ale my věříme že za rok už bude jinde a že jdou do toho na blint a v tomto určitě jdou. Po jednom závodu nevíš nic....jdeš do rizika a to já i tak považuji RB rozhodnutí za logické a správné, s tímale že Honda mít imho lepší motor než Renault nebude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          83.208.30.XXX
          Pokud RB tajně pomáhá s monopostem, pak se dá naopak očekávat že RB spadne za Renault a McLaren. Současný rozdíl RB x TR je tím pádem hlavně o motoru. Jestli Honda nepostaví motor, který bude srovnatelný s Renaultem (a zatím ho nemá) pak se dá očekávat, že ani lepší aero nepomůže Red Bullu udržet třetí šprycli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Měli málo času....jako TR na stavbu.Ale myslím že RB hodně pomáhá.
            Zbytek se uvidí........

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama