DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

Podle důvěrných zdrojů se Red Bull rozhodl přejít od roku 2019 na pohonné jednotky Hondy, což hodlá potvrdit tento týden před Velkou cenou Francie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 98, poslední 24.06.2018 12:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovali 5 lidé) 19.06.2018 07:49
Podpora výrobce motorů, jak finanční, tak… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 19.06.2018 12:26
Pokud se RB bude s Hondou dařit, bude to další… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 19.06.2018 08:08
Renault si to slusne zavaril. Placka Abiteboul… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Mohu tě ujistit, že aliance Renault - Nissan - Mitsubishi, dnes největší alliance automobilek na světě, má k dispozici nejvíce peněz ze všech týmů F1. Je to jen o tom, kolik peněz nalít do programu F1. Ale proč ti to píšu, tebe to stejně nezajímá. Ostatní jsou jen tvé plky, přání, nesmysly...prostě jako obvykle.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        86.49.169.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Co je dostatek peněz? Nemyslím si, že Renault svůj F1 program podfinancovává. Cesta z totálně rozpadlého týmu Lotus na špici zabere každému celkem dost času nehledě na rozsah investicí. Pokud vím, tak Renault velmi modernizoval Enstone, Viri a za poslední 2 roky nabral zdaleka nejvíce lidí. Dnes je jeho velikost dle mě téměř srovnatelná s RB, F a M a větší než Mclarenu. Jenže ono si to musí všechno sednout. Věřím, že příští rok může Renault bojovat v TOP3, dostaví se podia a snad i vítězství. Je to však dlouhá doba. Stačí se podívat na Mercedes, kolik let mutrvalo než se na špici dostal? 5 let! A to rozhodně nebral vybrakovaný Lotus, nýbrž mistrovský Brawn GP! Když srovnám tyto dva týmy a vezmu v potaz startovací čáru obou továren tak Renault rozhodně neodvádí horší práci než Mercedes, spíše naopak...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Nerozporuji, ze aliance penize nema, stim souhlasim, ale nikdo je tam nechce moc nalit a to je ten problem. Myslis, ze Honda nema panize? Ale zase je to o tom je tam nalit. Honda ale chce setrit jako Renault a rika, ze si chce sve lidi vychovat a investovat postupne. Nabira lidi a jde dost slusne nahoru a udelala letos jak rikaji svetova media impozantni pokrok a RB je toho dukazem. Proste to nechce jen plkat jak je Renault vpredu a jak ostatni stejne nestihaji, kdyz je videt, ze jim neustale ujizdi vlak a ted i RB 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    předčasný to psát, ale řekl bych, že tohle Mclaren prosral, ale uvidíme za rok, za dva. Aspoň to třeba přinutí někoho jednat. Zak s Bulíkem ať si jdou do LeMans a Indy nebo co všechno maj teď v hlavě, kde už evidentně nezbývá místo na F1, a tu ať si vezme na starosti třeba Whitmarsch, sice mi svýho času přišel taky jalovej, takovej Domenicalli, ale lepší než tohle. Myslim že Mclaren už byl potrestanej dost

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.B

    Mr.B

    188.92.14.XXX
    Podpora výrobce motorů, jak finanční, tak technická je k nezaplacení. To akorát nové vedení McLarenu se kvůli pofidérním krátkodobým výsledkům, které se nakonec ani nedostavily, bylo schopno vzdát se statusu továrního týmu. Vůbec se nedivím, že po tom RBR skočil.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      To je dost krátkozraký názor. Zatím si totiž meziročně nejvíce polepšil Mclaren a nejvíce pohoršilo TR a Williams. Každopádně souhlasím s tím, že špičková šasi McLaren neumí stavět již dlouhodobě (poslední opravdu dobré šasi měli v r. 2013 tuším).

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Kdyz se podivame na Kanadu, tak TR zrychlilo ve kvalde o 1s a McL jen o 0,8s.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          O kolik zrychlil Renault a RB? Proč to sem nenapíšeš?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Protoze to nevim a protoze se vytahuje neustale jen McL a TR 03
            Jinak o RB nepochybuji, protoze je obecne znamo, ze loni meli bidne sasi a letos maji dobre, protoze nezaspali zacatek sezony. Takze ano, RB se pravdepodobne dost zlepsil a to diky sasi 11
            U Renaultu akorat vim, ze loni dojel v zavode ve stejnem kole jako vitez a letos dostal kolo jako vsichni. Takze tady to na pokrok nejak nevidim, ale nerikam ze se ve kvalde nezlepsili, protoze to fakt nevim. Ale podivam se a doplnim. Jiste jde sasi Renaultu take nahoru, preci jen je to tovarne 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.73.XXX
              Renault se zlepsil o 1,3s. Skoda ze Gasly nemel pro kvaldu upgradovany motor, vetsinou je o 0,3s rychlejsi nez Hartley 03
              Uvidime kdo co predvede ve Francii

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              81.19.11.XXX
              Dojel ve stejném kole díky SC v půlce závodu... i letos by možná dojel ve stejném kole, ale min 15 kol ztráceli za v úvodu pomalejší FI. Poté si myslím, že se R výhradně soustředil na opotřebení pneu a hílání si aut za zády.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        188.92.14.XXX
        Tady vůbec nejde o to, o kolik se McLaren letos zlepšil. To je jenom krátkodobý pohled. Totiž, i kdyby nastala naprosto nereálná situace, že by měl Renault nejlepší motor v poli a bojovaly mezi sebou pouze stáje tímto motorem poháněné, stejně McLaren nebude mít šanci na vítězství, protože Renault má svůj tým a v prvé řadě bude všechno dělat tak, aby to vyhovovalo jim! McLaren bude vždy až na druhé koleji.

        V mých očích se McLaren z role továrního přesunul do role platícího týmu zcela nesmyslně, unáhleně a vzdal se tak všech vítězných ambicí a myslím, že tohle by se za Dennise nestalo. Vraťte mi tam alespoň Whitmarsche! Tohle vedení směřuje McLaren k zániku!

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          No vidíš a přitom má Mclaren našlápnuto k nejlepšímu výsledků od roku 2013 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak konečně je to tady. Myslím že je to dobré rozhodnutí.
    Honda mile překvapila a už jim to konečně šlape po katastrofálních rocích s McL. Dle mého nebude Honda tak daleko za Renaultem.
    Renault mě lehce zklamává jak nejsou schopni např. vyřešit to "nové" MGU-H (myslím), a taky jak pořád tvrdí že chtějí titul za rozumné peníze
    18.
    Copak nechápou že když chtějí vyhrávat tak do toho musí sypat?
    I před nějakou dobou přiznali, že podfinancovali začátek hybridů a proto taky pořád ztrácejí. Koukněte na Medvědy a Ferka ... pokud chceš vyhrávat, musíš do toho solit neskutečné prachy.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Myslím, že je to rozumné rozhodnutí a je to zároveň konec nefungujiciho vztahu. Tovární Renault bude dále růst a dle všech indicií na konci sezóny nebude rozdíl v PJ R,F a M a H bude ztrácet jen málo. Pro F1 dobrá zpráva. I když jsem byl k RB často kritický, chci mu popřát dobrou spolupráci s Hondou a ať se tomuto spojení daří. Uvidíme, jak budou v Sakure reagovat na mnohdy přehnané reakce na PJ. Budou se muset naučit rovnici: neúspěch = chyba PJ. Úspěch = šasi. Každopádně jak to bývá na začátku vztahu běžné, budou líbánky a problémy přijdou později. Za sebe pevně doufám, že tímto přechodem bude RB příští rok že strany továrního Renaultu k poražení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama