DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes nové motory nenasadí, na poslední chvíli objevil problém. Renault přidá 20 koní

Mercedes druhé motory v Montrealu kvůli problému s kvalitou dílu nenasadí, ostatní výrobci postupují podle plánu. Renault pro Kanadu chystá významný nárůst výkonnosti, což by jej mělo v závodním režimu dostat těsně za německou stáj.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes nové motory nenasadí, na poslední chvíli objevil problém. Renault přidá 20 koní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 120, poslední 07.06.2018 21:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 07.06.2018 12:13
Tak RB neví nic, ani jaký bude mít za rok motory,… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 07.06.2018 12:41
Tak rejpnout si musím....Majk a Joník, my co jsme… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 07.06.2018 13:22
Taky už si musím přisadit 11 Mike si včera… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.48.XXX
    Pro Roca z diskuze o Hondě, ano pokud si četls článek autosportu o Hondě, máš tam červné písmo, co značí odkazy, v tom odkazu se dočteš, že po GP Bahrajnu Honda tvrdila, že další vylepšení ICE přinese 27 koní, takže Autosport jen připomenul to, co Honda tvrdila už po GP Bahrajnu a nepřišel s tím Autosport samotnej, BTW Amus nikdy nepsal, že Honda ztrácí 12 koní na Renault, ale že v závodním režimu se Honda dokáže občas přiblížit na ztrátu 12 koní na Renault a to je sakra rozdíl, proč jinak by dostal Hartley kolo i od McLarenu v Barceloně? 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      37.157.195.XXX
      Jojo, pokzd se jedna k motory a relevantni porovnani, je treba vytahnout nej z McL a to Alonsa proti zatim spatnemu Hartleyovi, ktery mel 2 zastavky oproti Alonsovi, ktery mel 1. Jinak Honda nerikala zadna cisla, nikdy nerika cisla, vzdy jsou to spekulace 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Proč Hartley dostal kolo? Protože je lopata a proto ho chtějí vyhodit. Ale proč dostal skoro 2 kola Nejlepší s úžasným motorem, to mi jasný není. 12

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    Jiste je, ze by RB nemel ztracet tolik co loni, sasi ma lepsi nez loni, takze uz ve kvalde to musi byt znat a ten motor "by mel byt" take i ve kvalde znat. Takze jsme napnuty a drzime palce vyrovnane TOP3 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Loni ztrácel sekundu, myslím že to bude letos opravdu o dost lepší 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        86.49.169.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.48.XXX
          Moc s tebou nemůžu souhlasit, Monaco ukázalo sílu RB, ale upřímně, jaká ty výhoda byla nad Ferrari a Mercedesem .. 0,2s pokud vezmeme jen šasi .. neříkám, že je to málo, ale že by to byl extra čas, co sakra pomůže všude to není, nezapomeň, že problémeme v Monaku u Ferrari i Mercedesu byly zavšení větší než právě u RB tam díky tomu ztráceli, jinde to zase může bejt výhoda 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Renault má v kvalifikačním režimu handicap, to je prostě fakt. Ono podle toho jak moc bude ztrácet v Q se dá určit jak moc bude zlobit v závodě, podle mě z jejich závodní rychlosti opět půjde strach. Těm ty 3 DRS zóny rozhodně přijdou vhod. Nemyslím že vyhrají v kvalifikaci, ale ani nemyslím že nemůžou vyhrát závod.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.48.XXX
            Souhlasím, podle mě to bude třetí řada na startu, ale v závodě budou moci bojovat o vítězství tak či tak 04 snad dané vylepšení pomůže McLarenu v boji s Haasem, FI a samotným Renaultem

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Jojo, především FI jsem tady favorizoval pro to být nej ze zbytku pole, teď odložení upgradů motoru Mercedes a zlepšení motorů Renault by s tím mohlo trochu zamíchat. Tak či onak, Q3 musí být pro McLaren cílem, i když jako poslední dobou skoro vždy s Pirelli, šestá řada po kvalifikaci se bude zdát asi lepší než pátá.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.48.XXX
                Vypadá to tak, ale zrvona McLaren společně s RB právě s hypersoftama nemají problém, jako měli jiné týmy zejména Ferrari, Mercedes, Haas, Williams 04 uvidíme co napoví pátek 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Nadějné pro Renault 03 Přidat 20 koní v závodním režimu kde už teď většinou dokáže RedBull mít nejlepší závodní rychlost je sakra dobrý. Snad tomu tak bude a bude to spolehlivé.
    Jinak když si vezmu co tu včera psal Mike či David na adresu Francouzů ..... ehm 13 Bude omluva? 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Však já omluvu nečekám, ale včera se na ni vysmívačně někdo ptal kvůli tomu že vylepšení Renaultu za moc nestojí, no pokud teď přidá 20 koní, když přidal od začátku roku už výkon lepší mapou motoru, a pak i lepším palivem, tak když tento upgrade vyjde jsme na zlepšení nějakých 30-40 koní. A pořád tu je ještě slibované MGU-K, jestli to není dobré a je to na výsměch, tak #sorryjako 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          178.255.168.XXX
          Koukam, ze si uz najel na optimismus z minulych let. Mapy 10 koni, palivo 10, jestli takhle budes pocitat do konce roku, tak si tak 100 koni pred Mercedesem 11
          Realisticky to bude spise to tve cislo delene 2 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To bych napsal 40, ale já napsal 30-40, takže přisuzuji zlepšení mapy či palivu 5-10 koní. Možná to je optimistické, ale po tom co ti tu nechal Graham ten odkaz, na který jsem taky kliknul, to nemůže být tak překvapující 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže Newey asi neměl relevantní informace. 20 koní není vůbec málo. 11
    To není 0,1 vteřiny na kolo... 03 Uvidíme na trati.

    A Renault na úrovni Ferrari v race módu, to se dobře čte. 11

    A něco pro nick Roco :
    03

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.48.XXX
      Tak on Newey brečl od doby, kdy přišlo v platnost nové motory, kde rok co rok a mesíc co měsíc brečel s tím, že není možné, aby byly motory tak rozhodující v F1, že by to měla být aero. asi chlapík zapomíná na to, že RB si vybíral motorového partnra při vstupu do F1 a že po prvním roce odhodilo Ferrari a sáhli po Renaultu a že dokonce v hybridní éře vypověděli smlouvu s Renaultem a mohli bejt sakra rádi, že jim i tak Renault dodával motory potom excesu

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama