DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Tak přece! I když se po prvních zprávách z Francie zdálo, že se Daniel Ricciardo v Kanadě vyhne penalizaci, tak technický ředitel Red Bullu Adrian Newey nyní potvrzuje opak. Renault přiveze vylepšený motor, o kolik je výkonnější než předchozí specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo se v Kanadě nakonec trestu nevyhne. O kolik výkonnější je nový motor Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 74, poslední 07.06.2018 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 10:30
No byl bych opatrný, za prvé nikdo neví, jak to… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 15:07
Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.06.2018 16:15
Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Ricciardo dnes v Montrealu prohlásil, že penalizaci nedostane, pokud se neobjeví v tréninku nějaký problém: "Máme stále dostatek dílů." Přeberte si to, jak chcete - prostě každý den jinak 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    178.255.168.XXX
    HellHogr 11:54 05.06.2018 89.24.48.XXX
    Jenže Honda nemá výkon ani spolehlivost, co si pomůžou? vysetlíš mi to prosím? já jen připomenu PR Hondy: do Kanady přivezeme vylepšení, které přinese 30hp a více, teď výjdou ven s tím, že nejspíše v Kanadě nic nenasadí, protože nemají spolehlivost těch dílů .. Honda je jedno velké zklamání

    Můžeš poslat odkaz na ofíko odkaz Hondy o těch 30 koních? Nemůžeš, ale v klidu si tu plácáš 11
    Honda nikdy neuvádí čísla, takže je jasné jak je daleko od pravdy ten tvůj příspěvek.
    Když se tu chceš ohánět spekulacema, tak můžeš třeba googlit včerejší články:
    " Honda tipped to make 40hp step in Canada "
    Ale zase, spekulace, ne ofíko info Hondy, tak abys zase netvrdil, že Honda něco naslibovala a nesplnila 12

    Jinak Ferko prej přiveze také 10-15 koní, Mercedes nasadí u všech nové motory a vždy chtějí přinést výkon navíc, takže se dá čekat že něco připraví.
    Renault tedy těch 5-10 koní, s čímž nic a nikoho nestáhnou.
    Honda ztrácí na Renault 10-15 koní. Ztrácí to na Renault nebo na Hujera? Kolik vlastně ztrácí Renault ne Hujera, když si dělá RB sám mapování, používá lepší paliva a maziva?
    Neztrácí nakonec Honda na Renault jen minimum 5-10 koní a na Hujera 10-15? 11 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      178.255.168.XXX
      A jak nakonec bude upgrade Hondy výkonný, to se vlastně ještě ani neví. Tanabe teprve rozhodne jakou specifikaci nasadí. Tanabe je konzervativní a je o něm známo, že jde spíše na jistotu, ale RB je jistě výzva12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak o 27 koních jsi tu od zdroje od Hondy hovořil hlavně ty.... 03

      Ono nakonec to číslo, co dodal RB nemusí být zcela pravdivé. V každém případě, dohnat ty dva v předu, když investují a ještě mezi sebou bojují nebude vůbec jednoduché.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.48.XXX
    Mike17 tu psal, že Honda má větší spolehlivost než Renault u RB ... a přitom nedávno tu střílel do McLarenu, že jeho šasi nepomáhalo Hondě .. tak ti nevím Miku, zkus zapojit mozek, není to desgine šasi RB co si vlastně samo škodí? nebo jak mi vysvětlíš, že Renault má lepší spolehlivost jako Honda viz tabulka použitých komponent? PS první dnf v sezoně co se týče selhání motoru měla Honda hned v prvním závodě 03

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Je pravda, že RB si některé věci ohledně motoru dělá po "svém". Co všechno přesně nevím, třeba někdo napiše. Benzín je jasný.....

      Ale nedělal bych z toho vědu. Honda měla chybu na motoru, tak udělala prevenci.

      Renault zatím uplně spolehlivej není, ale to ani Ferrari. Myslím že to je ale v pohodě...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.48.XXX
        Porovnej stav PJ McLarenu vs Renault vs RB vs STR .. já teda nevím, ale mě příjde Renault v lepší formě než Honda a to ne jen ve výkonu

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No když za poruchy motoru počítáš i rozbití celého motoru pilotem, pak jistě musíš dojít k takovému závěru... 12

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.48.XXX
            Jistě svaluj neschopnost Hondy udělat za 4 roky motor na úrovni Renaultu na Hartleyho

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Na rozdíl od tebe tu jednu opravdovou poruchu jsem přiznal. Nepotřebuju svalovat Hartleyho neschopnost na Hondu. 13
              A mimochodem. Honda je za 4 roky skoro tam, kam to trvalo Renaultu 5,5 roku. Když srovnám, kde byl Renault před rokem a půl.... 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Já teda nevím, (HellHogře a GRAHAME), proč jste se nechali Mikem natlačit do řešení spolehlivosti PJ Renaultu v útrobách RedBullíčků???
            Vždyť RBR pohání TAG Heuer!!!
            RedBull koupí motory Renault, pohrabe se v nich a jsou z toho TAG Heuery. Výsledkem je totálně nespolehlivá pohonná jednotka, tak jako to bylo v případě průtokoměrů paliva, se kterými též RedBullíčci manipulovali a ještě měli tu drzost hnát ty své podvody k soudu.
            Pokud chcete srovnávat spolehlivost pohonných jednotek, pak musíte brát týmy, které provozují PJ dle pokynů výrobce. Což RBR jednoznačně není!!!
            Tak nevím, co tu řešíte??? 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jistě Odine, oni si u RB na ty zapečetěné motory vezmou šroubovák a předělají si tam co chtějí, jak je to zrovna napadne a pak si to zašroubují znovu. A Renault něco takového nikdy ani nezmíní, protože Helmuta Marka tajně milují. Díky za přínosný příspěvek,
              12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Hmmm. Průtokoměry byly také zapečetěny!!! A vrtat do nich (doslova) bylo ZAKÁZÁNO. Přesto ani tento zákaz RBR nepřekážel k vlastním úpravám. Jo z podvodníka slušného jen tak neuděláš.
                Renault s úpravami jejich pohonných jednotek dal souhlas a k přejmenování takto upravených PJ, též. Tak co řešíš???
                Že by malá mezírka ve tvém zpochybňování názorů oponentů???
                Přínosný příspěvek? Uvidíme! Já mám s tvým zpochybňováním názorů druhých, podsouváním něčeho, co nenapsali a bagatelizováním bohaté zkušenosti. Tak třeba i druzí zjistí, že konstruktivně se s tebou diskutovat nedá. 03

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tak prý některé týmy nakoupily hodně moc prutokoměrů, co měli certifikát a vybírali ten co nejméně přesný. No komedie. 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Jenže RBR se v průtokoměrech prokazatelně vrtali, byl tu o tom dokonce článek, aby si mohli měřit průtok paliva sami "po svém".
                    Mně příjde nejzajimavější na tom všem, že po vynesení rozsudku okamžitě přestaly veškeré problémy s měřením paliva. na mě to dělá dojem, že si problémy týmy způsobovali úmyslně, aby si vytvořiliy další šedou zónu, kde mohou manipulovat s výkonností.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Asi máš špatnou paměť. Ne, že dal Renault souhlas. Přejmenování byla podmínka RENAULTU pro další spolupráci.
                  Nic to nemění na tom, že dodavatelem je Renault. Nebo proč vlastně chtěl Renault rozhodnutí RB do konce května, když nic nedodává? Tobě to pak dává smysl?
                  Jasně, jedině ty si můžeš myslet, že RB si vrtá v motorech jak chce a pak odešle motory do Renaultu, kde si toho asi nikdo nevšimne. Podle tebe si způsobuje poruchy a Renault ty poruchy vezme na sebe. Jen tak, protože mají RB neskutečně rádi, tak přijímají vinu za poruchy za RB. Ano, Odine. Zdálo se ti ještě něco přínosného?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Jasně, protože už Renault nechtěl nic mít s ubulenci a jejich pomlouvačnou kampaní. Jak říkám, pošťourají se v renaulťácké pohonné jednotce, provozují to "po svém" a pak hází špínu na Renault. To tu už bylo. Tak se Renault jen preventivně jistil proti špinění ze strany RBR a Mika17 a jemu podobných.RedBullíčci si se špiněním dali pauzu, tak to za ně taď doháníš ty. 02
                    Tvůj poslední odstavec. Nevím o čem píšeš. To jsem tu někde tvrdil??? Dej odkaz.
                    Já tvrdím, že RBR pohání pohonné jednotky TAG Heuer, což jsou upravené Renaulty. A že si tyto PJ provozují po svém. Problémy jsou obdoba toho, čemu se snažíš vysmívat v případě McLarenu a Hondy. A to měl MCL s Hondou mnohem větší trpělivost, než ubulenci s Renaultem. Nic víc, nic míň.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jasně Odine, rád ti dám odkaz. Dokonce nemusím ani hledat, napsal jsi to o odstavec výš. 12 12 12
                      "Jak říkám, pošťourají se v renaulťácké pohonné jednotce, provozují to "po svém" a pak hází špínu na Renault. "
                      Jak píšu. jedině ty si můžeš myslet, že si RB hrabe v motoru Renaultu jak chce, něco si tam poškodí, pak obviní Renault a ten pak řekne: "OK, je to naše vina."
                      Tedy až na poslední závod. To se z ničeho nic Renault ozval a řekl, že si za poruchu MGU RB může sám. Asi v Monaku nějak zapomněli, že vlastně obvinění RB vyvrace nechtějí. Celou sezonu si to nechají líbit a poctivě jim mění pokažené součástky, ale v Monaku si uvědomili, že RB vlastně tolik nemilují. 12 12 12
                      Ne, TAG nejsou upravené Renaulty. Jsou navlas stejné. Jen je na kapotě TAG a mají jiný olej a jiné palivo. To je jediná úprava, kterou mají, včetně softwaru. 12
                      Nějaká citace, kde obviňuju Mclaren z jejich poruch motoru? O tom nevím. 13
                      Jo Odine, až budeš mluvit o špinění, podívej se nejdřív na vlastní příspěvky o RB. Jedna lež za druhou a v lepším případě na to nemáš jediný důkaz. Já na slabý výkon a poruhovost Renaultů důkaz mám. RB taky. 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Můžeš mne prosím citovat, kde píšu, že si za poruchy mohl Mclaren sám? Nebo to mám brát, že to tvrdíš sám? 12
      Já sice chápu, že máš každou vyměněnou komponentu jako porouchanou vinou výrobce. Tuto teorii jsi předváděl už loni. Pravdou je, že Hartley si jednu kompletní výměnu motoru způsobil NEHODOU!!! Rozumím tomu, že pokud si pilot rozbije motor na hadry, rád bys to hodil na Hondu. Ale ona Hartleymu nenařídila si ten motor rozbít. A u Gaslyho vyměnili součástky pouze preventivně. Když to porovnám s tím masakrem u RB..... 12
      A ikdyž se na tu tabulku podíváš, RB má počet součástek v podstatě stejný (podle toho, co teď ještě před Kanadou všechno vymění)..
      Sice sis správně všiml, že první selhání měla Honda, ale také to bylo její poslední. Navzdory tomu, že jí přisuzuješ rozbití motoru Hartleym při nehodě, nebo nějakou údajnou poruchu na konci závodu ve Španělsku, která se záhadně projevila po projetí cílem a nic nebylo potřeba měnit. Já ti nevím. Po Austrálii jsi tu pořád psal, jak bude muset Honda každý závod něco měnit a něco o katastrofální spolehlivosti a zatím jediný, kdo má katastrofální spolehlivost je RB. 12 12 12
      Inu, jsou tu lidé, kteří to předpovídali. 13

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama