DISKUZE K ČLÁNKU "S Red Bullem se rozloučíme, Mercedes či Ferrari by jim motory také nedodávali," říká Renault

Renault ztrácí s Red Bullem trpělivost, ten se stále nerozhodl, čí pohonné jednotky bude v sezóně 2019 používat - jestli bude pokračovat se svým francouzským partnerem, nebo přejde k Hondě, která již spolupracuje s Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "S Red Bullem se rozloučíme, Mercedes či Ferrari by jim motory také nedodávali," říká Renault

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 151, poslední 30.05.2018 20:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 29.05.2018 10:24
Tahle retorika je jasná - nechceme čekat na RB,… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2018 14:25
Z Japonska přišla informace že jejich motor je… »
» Easy (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2018 15:17
"Ten (Renault) se v budoucnu stejně hodlá… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Nevím o tom, že by Renault v roce 2013 ještě nějak vyvíjel stávající motor. Upgrady kromě spolehlivosti byly zakázány a v tom roce už to nedávalo smysl. RB válcoval všechny rozdílem třády.
      Je rok 2018 a Renault pořád 30k za konkurencí. Je jasně vidět, že i případný nějaký ten měsíc navíc, by nic neřešil. Honda začala o 1,5 roku později a ztrácí na ně jen 15k.
      A od toho se odvíjí ty vztahy. proč chválit výrobce, který jen slibuje konkurenceschopné zboží a dodáv šunt. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.70.XXX
    Renault předvede nový produkt 10.6. Ale zákazník se musí rozhodnout úplnou náhodou těsně předtím. Takže se musí zavázat ke koupi zboží o kterém slyšel jen sliby, bez možnosti reklamace a pochybnostech o dodávkách náhradních dílů. Navíc s prohlášením, že pro ně odběratel není důležitý. Nechápu, nad čím RB váhá. 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Nakonec by bylo dobré kdyby RB dělal motory Aston Martin, Honda třeba koupila TR, a McL si dělal vlastní motory třeba ve spolupráci s Cosworthem ... ale tomu poslednímu moc nevěřím. 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Jo tak nevyhnutelný rozchod....a to bylo řečí o tom jak je skvělé mít tak dobrou referenci.
    Jak se tohle asi čte Mclarenu. Bulík měl prohlášení o tom, že můžou kecat do motoru. No už tehdá tomu věřili jen naivní fanoušci, jinak to ale blbost už tehdá.

    Rencek na tohle má samozřejmě právo ale zase bych si tak nevyskakoval...nejsou v pozici Mercedesu nebo Ferrari.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      CA říká pravdu. Pokud budemem na špici, nepotřebujeme aby nás konkurence s našim motorem škubala o body a tituly. Má to ale jednu chybu, pokud ta konkurence třeba od RB dostane lepší motor, tak je prostě CA a Renault stále ten prohrávající. CA počítá s tím, že TOP3 bude Mercedes, Ferrari a Renault, ale to už se hodně zasnil 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.70.XXX
    No Renault se "překvapivě " hodlá soustředit na sebe. To se klukům z Wokingu musí nádherně číst.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Taky mě to napadlo, ale myslím že je jen retorika vuči Redbullu. Prostě tvrdě kopnout, aby šli. Vztahy lidské tam jsou velice špatné. Tam už jede ego na plnej céres.
      Věřím že s Mclarenem budou mít vztah dobrý a že motory budou stejné, nakonec je to i v pravidlech.A po roce 2020 bude vše imho jednodušší.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        89.111.73.XXX
        Když Renault říká, že by chtěl spolupracovat další 3 roky, tak je to tvrdý kopnutí jak svi.a 11
        To co tvrdil McL byly jen PR kecy, protože nic jiného zatím neumí a nepředvedl. McL akorát bude dávat návrhy na vylepšení motoru Renault a Renault vše bude vyhodnocovat a dělat dle svého. Takto jsem to říkal dávno a takto to i bude, protože to jediné je pro Renault nejlepší. Tovární tým se nemůže dívat nalevo napravo, musí jít za svým cílem. Takže McL se bude jen přizpůsobovat motoru Renault. Oproti Hondě to bude úplně o něčem jiném ,ale zase se konečně po těch letech naučí snad stavět auta kolem motoru a budopu muset zamakat dost na aeru. Jestli přijde fin. strop, tak se v tom McL může dost plácat, auto neumí ani se slušnými financemi, natož když bude muset šetřit 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002995

    uzivatel002995

    89.111.77.XXX
    Jinak se situace změnila od zimy, každý kdo trochu sledují to vidí.
    Renault spoluprací s RB ospravedlní i finance. Renault chce smlouvu na 3 roky. Tzn. výsledky dosud nemáme a asi ještě chvilku mít nebudeme, ale schováme se za výsledky RB. Budeme mít motor co vyhrává závody, jinak bída.

    Horner říká, konec června, začátek července, takže uvidíme jestli RB povolí nebo podepíše s někým dříve. Vypadá to, že chce RB vidět nejen Montreal a výkon, ale i více závodů a zhodnotit spolehlivost. Víme všichni jak loni na konci Renault nasadil trochu výkonu navíc a motor šel rapidně dolu se spolehlivostí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Proslýchá se, že RB řekl Hondě, že pokud bude mít aspoň stejně silný motor jako Renault, půjdou k nim. Což zní logicky.Jde jen o spolehlivost, která není jasná, když zvednou výkon. Za motory by měli prý platit, ale jak to bude a co dohodnou, to asi nevědí ani oni samy.

    Renault chápu že se vzteká.Od RB to není "obchodně" korektní, se rozhodovat tímto způsobem, ač je to po sportovní stránce logické.
    Je ale zvláštní, proč se to děje takto nahlas. Je tam něco, co asi nevíme....

    Jinak osobně si myslím, že RB sice k Hondě půjde, ale imho se nestane klasickým továrním týmem.To zůstane TR. RB se bude imho rozhodovat později a imho bude tlačit na blízkou spolupráci s někým, kde bude moci věci mít pod kontrolou a bude moci vše ovlivňovat. To u Hondy imho nikdy nepůjde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.70.XXX
      Jako, že B tým RB bude tovární a A tým bude druhořadý? Nemyslím si, že by to hrozilo. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak jsem to nemyslel....prvořadý budou oba dva. Taky ber v potaz že TR je na prodej.,...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.77.XXX
          TR je sice naprodej, ale Honda prej o žádné týmy zájem nemá. Je pravděpodobně poučena z minula, kdy aero chce investicve a znalosti a Honda je motorář. Aby to fungovalo a neřešil se asi prodej, sponzoruje Honda TR. Takto to může teď fungovat bez problémů několik let. Prodej TR bych sem vůbec netahal 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Jak netahal, on by někdo mohl zainvestovat....když má motory Honda "zadarmo" a vyladěný funkční tým. Ale nevím, jen spekuluji

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.73.XXX
              Pokud nebude o peníze nouze a pokud ještě přijde finanční strop, tak by TR němělo mít problém a mohlo se ještě posunout dost nahoru. DM by tak měl reklamu ze dvou týmů a stálo by to o dost méně než dosud. lae jak říkáš, klidně když bude vše fungovat může přijít nějaký kupec. Osobně ale vidím tak nějak F1 trochu nemocnou, takže trochu pochybuji a nějakých prodejích. Ale jsou to jen naše úvahy 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Pokud bude na prodej i s lidmi - může ho Hona koupit a mít zase svůj tým. A myslím si, že od 2021 s novými, méně složitými PJ by mohli být konkurenceschopní. Ale jenom si to myslím... 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Nekoupí je. Těch pokusů udělat úspěšný japonský tým bylo už dost. Žádný se neujal. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama