DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton s Alonsem kritizují Monako jako ten nejnudnější závod v historii F1

Lewis Hamilton a Fernando Alonso kritizují včerejší Velkou cenu Monaka. Podle nich se vůbec nezávodilo a šlo o tu nejnudnější podívanou v historii Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton s Alonsem kritizují Monako jako ten nejnudnější závod v historii F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 28.05.2018 11:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» badys (Hlasovali 3 lidé) 28.05.2018 09:46
Zas taková úplná nuda to nebyla . Chápu , že… »
» huhukoktejl (Hlasovali 2 lidé) 28.05.2018 08:37
A mne ten zavod prisel jako dobry, bavilo mne to.… »
» snebka (Hlasovali 2 lidé) 28.05.2018 08:57
To že Monaco do F1 nepatří už platí takových… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Povinné tři pitstopy a bylo by mnohem více zábavy. Všichni by byli nuceni jezdit v kvalifikačním tempu a zastávky a k nim různě posunuté strategie by se postarali alespoň o nějakou zábavu.
    Tyhle závody v šetření gum absolutně nesnáším.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Zas taková úplná nuda to nebyla . Chápu , že pilotům kteří nejedou naplno a jen udržují gumy to tak z jejich pohledu vypadá, ale pro diváky co sledují celé pole to tak hrozné myslím nebylo .
    Na jiném okruhu můžou na to piloti šlapat na plno co to jde , ale během závodu nedojde k žádnému předjetí a pro mne to tak bude daleko nudnější než včerejší závod.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    185.151.252.XXX
    To že Monaco do F1 nepatří už platí takových třicet let během kterých byly závody napínavé jen díky počasí nebo velkému počtu odstupujících závodníků (a někdy to vše dohromady viz 1996). Ale že by to byla nejnudnější Velká cena historie to je absolutní nesmysl a pouze projev Alonsovi frustrace. Asi by mu měl někdo připomenout rok 2007, kdy tu vyhrál před Hamiltonem a kromě třetího Massy nezůstal nikdo jiný ve vedoucím kole nebo v jednom roce po novém tisíciletí, kdy nedošlo k ŽÁDNÉMU předjetí na dráze. Mimochodem zásluhou Verstappenova startu z posledního místa asi došlo určitě k více předjížděcím manévrům než v Melbourne ne? 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • snebka

      snebka

      185.151.252.XXX
      Ještě bych chtěl doplnit, že já mám Monako už jen pro svůj punc výjimečnosti (a navíc mi přijde jako jediný opravdový městský okruh) rád a nevadí mi tak přetrpět většinou nudný závod. Na rozdíl od mnoha ostatních 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Takové je prostě Monako, za normálních okolností je na předjetí potřeba mít rychlejší auto o více jak 2s, a to se asi držím při zemi - a i to je obrovské riziko. Je to specifikum, a extrémně záleží na té kvalifikaci, je třeba se s tím prostě smířit. A hlavně další takové tratě určitě ne, jedna je až až.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.17.XXX
      Už budou jen tratě se super obrovskými únikovými zónami, kde je trať pouze místo vytyčené bílými čárami a jejich přejetí pilot ani nepozná...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.83.XXX
    A mne ten zavod prisel jako dobry, bavilo mne to. Na nizsich pozicich bylo co sledovat. Ze to prvni petka odflakla (krome Ricci, ten mel technicke problemy) a nesla do toho naplno je jejich problem. Spokojili se s jistymi body misto vyssiho rizika.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Když budeš pár kol zkoušet jet v těsném závěsu a čekat na chybu, tak si zničíš gumy a budeš muset ještě jednou do boxů. Mezitím tě předjede pár vozů, které i s novými gumami, prostě v Monaku nepředjedeš a ty se propadneš jen hloub do pole. Takže to není problém prvních pěti ale problém F1, Monaka, pneumatik a současných pravidel. Ne, že by to bylo v minulosti jiné, ale díky tomu, že Ricciardo musel jet pomalu, to bylo ještě trapnější představení než kdy jindy. 02 02 02

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel003302

    uzivatel003302

    86.49.169.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama