DISKUZE K ČLÁNKU Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

Po pouhých šesti z 21 závodů letošní sezóny začíná Renault přemýšlet o tom, že by již přesunul svou pozornost k monopostu pro rok 2019 a vývoj letošního RS18 by předčasně ukončil. Jeho jezdec Nico Hülkenberg tento nápad podporuje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.05.2018 14:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2018 08:50
No je to jedna z cest, aero se kapku mění, tak… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 22.05.2018 14:15
No jo, no, klučina má pravdu. Líp jak 7. letos v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.140.XXX
    No jo, no, klučina má pravdu. Líp jak 7. letos v šampionátu neskončí, ani kdyby se rozkrájel a hůř jak 12. velmi pravděpodobně taky ne, i kdyby se Renault vrhl na sezónu 2019 už teď. Čili v porovnání s jeho předchozími sezónami posun veškerý žádný a další rok kariéry v trapu...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Podľa mňa celé to zle. A číre mrhanie prostriedkami. Sezóna ešte ani nezačala a už ju odpisujú. Pri tomto zmýšľaný by F1 mala mať 1 VC ročne. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Pokud vezmeš v potaz, jak funguje F1, musíš to akceptovat. Není jiné cesty jak vyhrávat. F1 je o zdrojích, investovaní a rychlosti vývoje.

      Ano, je to v zasadě "divné", ale je to tak....je potřeba se s tím "prozatím" smířit. Nová pravidla to budou snad eliminovat a zlepší se to.Oni ale stejně něco vymyslí...a bude se to dělat, ač asi v jiném módu dál.F1 je tvrdá soutěž.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    No je to jedna z cest, aero se kapku mění, tak toho lze využít. Je to ale něco za něco....
    Bohužel, Ferrari a Mercedes mají kapacity dělat na obojím.Snad se to brzo změní....

    Hlavně ten motor už dátahněte.... na úroveň M a F. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama