DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari udělalo obrovský pokrok, ve výkonu motoru nás dostihlo, tvrdí Mercedes

Podle Lewise Hamiltona je Ferrari v oblasti špičkového výkonu pohonné již na jejich úrovni, což se ukázalo v minulé kvalifikaci na Velkou cenu Austrálie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari udělalo obrovský pokrok, ve výkonu motoru nás dostihlo, tvrdí Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 08.04.2018 20:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» S-fan (Hlasovali 3 lidé) 06.04.2018 08:52
Když budou motory a auta vyrovnané (jakože tomu… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 06.04.2018 09:13
Myslím že motorově Ferrari od Mercedesu už… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 06.04.2018 10:28
No já nemyslím že je to nesmysl, prodloužení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel003369

    uzivatel003369

    82.117.139.XXX
    Mercedesu, ale hlavně Hamiltonoj se nedá nic věřit.Stačí se ohlédnout za posledním závodem v Austrálii, kde Hamilton tvrdil, že ten jejich motorový mód nepoužil, ale Wolf tvrdil opak. 02

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.80.XXX
    Tyhle reci od Mercedesu slysime uz nekolik let ... a porad jsou o dost pred ostatnima ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.73.XXX
      Jak od Mercedesu? To říká Ham, takže je to zaručeně ověřená pravda

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • huhukoktejl

        huhukoktejl

        46.135.80.XXX
        Temer po kazdem vyhranem zavode slysime od zastupcu Mercedesu, jak je konkurence dohnala, jak vlastne ani malem nedojeli apod. Jsou to jen PR reci, aby se fans uklidnili, protoze “souperi jsou strasne blizko”. A pak se jinde dovime, ze Mercedes pridava a ubira vykon motoru podle potreby (tj. tak, aby vyhral, ale ne o moc).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Myslím že motorově Ferrari od Mercedesu už opravdu nebude daleko, ne-li na stejné úrovni. Na tu spolehlivost si ale ještě musíme počkat, tam se teprve uvidí zda to ten předepsaný cyklus zvládne. Třeba maj v úmyslu jet na 4 výměny motorů, co my víme, ona tam jistá efektivní hranice v obětování jedné kvalifikace na výměnu motoru jistě bude, a když Vám ta jedna kvalifikace na ideální trati pro předjíždění přidá navíc po celou sezonu třeba 10-20 koní tak to není uplně k zahození.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002995

      uzivatel002995

      89.111.77.XXX
      Jakých 10-20 koní???

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No těch x koní navíc co by ti dovolilo mít kratší životnost motoru pokud by jsi se rozhodl volit strategicky o jednu výměnu motoru v sezoně navíc. Já nevím kolik by to hodilo, proto jsem napsal třeba. No a kdo opravdu pojede na ty pouhé 3 výměny nebo komu ten motor tolik vydrží ještě uplně nevíme. Zatím mi jen přijde že Ferrari výkonově s Mercedesem vypadá vyrovnaně.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel002995

          uzivatel002995

          89.111.73.XXX
          Pokud dnes Mercedes říká, že je dnes kvali mód potřeba využívat opatrně s ohledem na životnost, tak pochybuji, že by bylo možné zvýšení výkonu 20 koní při závodě. Z hlediska životnosti to nebude až takový rozdíl, jestli to mají být 3 nebo 4 motory na sezonu. Jestli tam něco bude tak možná tak 5 koní, ale i to se mi zdá moc. Dle mého všichni čekají jak to vůbec dopadne, takže nějaké možné navyšování výkonu je nesmysl.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No já nemyslím že je to nesmysl, prodloužení životnosti o nějakých 40% má podle mě na výkon větší vliv než 5 koní. Spekuluji, ale čekám že pokud se někdo rozhodl jet dle životnosti z minulého roku, může se těšit většímu rozdílu.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel002995

              uzivatel002995

              89.111.73.XXX
              Nevím, nezdá se mi to. Vezmi si, že Renault nebyl schopen a ani letos tak nějak udělat slušný kvali mód. Z toho plyne, že tu rezervu neví jakou má a neví jak pracovat s výkonem nahoru. Tam těch 20 koní vidím jako nesmysl. U Mercedesu jsou ale jinde, takže můžeš mít pravdu, že by to třeba těch 10 koní být mohlo, kdoví. Ferrari bych řekl někde uprostřed, něco znají a umí, ale přeci jen na tom nejsou tak dobře jako Mercedes, takže bych spíše řekl, že by to bylo zanedbatelné navýšení výkonu.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • TomRocek

                TomRocek

                90.178.28.XXX
                Myslíte, že 10k má nějaký zásadní dopad na výsledky? To si vůbec nemyslím. Renault má prý o 50k méně než Mercedes a RB je schopen jezdit dost konkurenceschopně. V kvaldě může mít Mercedes na Renaul klidně i 70k a více, když Renault ten mód má špatný. Ale již v Bahrajnu byl RB na úrovní Mercedesu. Jak v závodě (pravda, tam nedostali šanci to prokázat, ale Verstapen dokonce Hamiltona na stejných pneu dojel a předjížděl), tak i v kvalifikaci.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Když budou motory a auta vyrovnané (jakože tomu nevěřím), tak bude rozhodovat faktor jezdce a v tom má Mercedes díky Hamiltonovi výhodu. 03

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Na tréningy sa nedá pozerať, lebo komentátori klebetami odvádzajú pozornosť od toho čo sa deje. Pivné reči sú zábavnejšie, len neviem, prečo si hovoria že sú komentátori.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama