DISKUZE K ČLÁNKU Šéf Sauberu se obává nastávajícího "nepořádku" v F1

V září roku 2017 odešel technický odborník Marcin Budkowski ze služeb FIA k Renaultu, před měsícem zase bezpečnostní delegát Laurent Mekies opustil svůj post a skončil ve stáji Ferrari. Tyto odchody se pochopitelně nesetkaly vždy s kladným přijetím.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf Sauberu se obává nastávajícího "nepořádku" v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 06.04.2018 10:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 05.04.2018 12:34
Možná to někdo z nějakého důvodu omlouvá, ale… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 05.04.2018 23:22
Vnímáš vůbec obavy co ti tu šéf Sauberu servíruje… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.04.2018 17:23
Jestli to nechápeš nebo podceňuješ tak si přečti… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Možná to někdo z nějakého důvodu omlouvá, ale podle mě to Vasseur vystihl zcela přesně a je to zahrávání s nedůvěrou mezi týmy a FIA, což bude mít nezdravé dopady na jejich fungování. Vůbec si nedovedu představit že bych s někým od FIA po tomhle řešil detaily nějaké své vychytávky. Tohle si prostě FIA musí nějakým způsobem vyřešit, protože se opět jen ukázalo že týmy se můžou mezi sebou džentlmensky domluvit na čem chtěj, ale některé týmy to dodrží jen dokud se jich to nebude týkat 17

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jestli to nechápeš nebo podceňuješ tak si přečti názor Vasseura ještě jednou. Jinak pokud vím tak Mercedes si třeba hlídá své důležité zaměstnance 1 rokem navíc, proč to asi dělá že 03

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            u situse je jinej problém, mcl nenapadlo nikoho z FIA angažovat, ale renault a hlavně ferrari ano, takže je třeba vést svatou válku za "gentlemanské" dohody mezi týmy (přitom ferrari mělo podle všeho toho svého FIAka podepsaného v podstatě ve stejné době jako renault, jenom o tom nemluvilo) ale "gentlemanské" dohody ohledně žraločí ploutve dodržovat není třeba, protože podraz od mcl není podraz, nýbrž chytrý tah...

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • manson

              manson

              89.177.216.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Vnímáš vůbec obavy co ti tu šéf Sauberu servíruje? To jste ochotni to přehlížet jen proto že si Ferrari taky něco urvalo? Tak to pak jo, já souhlasím s Vasseurem a vnímám to jako nemalý problém, sorry že Vás tímto názorem tak rozčilujeme 03

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • manson

                  manson

                  89.177.216.XXX
                  Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  jako sorry, ale obavy tohoto vedoucího týmu by skončili v okamžiku, kdy by se jim povedlo získat někoho zajímavého z FIA. Uvědom si, že vývoj F1 funguje velice rychle a živelně. Pokud přijde někdo s půlroku starými informacemi, tak už je to jako by nepřišel s ničím. Možná tomu renaultu bude schopen ten budkowski dát směr ve vývoji motoru, pokud se teda ztratili, ale obavy o vynešení důvěrných informací jsou po půlroce skutečně pasé, to je stejně buď FIA zamítnuto nebo dávno na autě a konkurence to může okukovat on-line.
                  Výhodou zaměstnání někoho z FIA je spíš přinesení náhledu na pravidla ze strany FIA a lepších možnostech najití mezery, než o tom, že by získali informace o konstrukci soupeře.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    85.70.164.XXX
                    Když to vidíte tak že vlastně o nic nejde tak nechápu proč má třeba Mercedes ty roční nucené dovolené, proč ostatní tak brblaj, proč Ferrari navrhovalo dokonce 3 roky pro klíčové zaměstnance FIA, proč uzavřeli tu džentlmenskou dohodu na rok, proč slyšíme to co slyšíme na toto téma od Hornera, Boulliera, Vasseura, atd. Mě ty obavy přijdou všechny velmi pochopitelné a argumentačně velmi silné, aby FIA ochránila informace od týmů déle než 3 měsíce. Shledávám to opravdu jako nutnost. Vlastně nechápu jak to někdo může bagatelizovat jako vy, ale pokud si myslíte že prostě čtvrt či půl roku stará informace o vychytávce či cokoliv zajímavého o jiných týmech za nic, pak se asi hodně musíte podivovat co že je to kolem toho za zbytečný humbuk.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      jde o to, že něco takového nelze vynutit. Kdo platí toho zaměstnance, když je v mezidobí? Tři měsíce je skutečně málo, ale uvědom si, kolik toho reálně ten zaměstnanec FIA může přinést aktuálního ve své hlavě? Pokud by byl 3 měsíce mimo, tak nápad, který některý tým přednese se bude pravděpodobně dostávat právě na trať, takže ano, v tomto případě může výrazně pomoci s pochopením a urychlit vývoj, ale po půl roce, to už je spíš o filozifii konceptu auta, nikoliv o vychytávce. Vliv to může mít u motoru, protože tam jsou ty změny pomalejší a renaultu určitě může pomoci i s půlroku starýmy znalostmi.
                      A ruku na srdce, pokud chceme vidět více vyrovnanou F1, sdílení informací je nejrychlejší cesta, jak toho dosáhnout. A děje se to i nyní, jelikož dochází k přesunům mezi týmy a klíčoví zaměstnanci mají určitě víc informací než jedinec z FIA. Problém je pouze ta důvěra v FIA, ale pochybuju, že týmy sdělují všechny nápady rovnou FIA. Minimálně si vzpomenu na systém zavěšení mercedesu, kdy obcházeli pravidla, ale systém který používali nazvali jinak a řekli že se neúčastní práce zavěšení a FIA jim to "žrala" víc než půlku sezony a prošetřila to až na několikeré upozornění od ostatních týmů, takže si nemyslím, že FIA je všeználek co ví o všech vozech všechno a jakmile přejde jeden zaměstanec tak vyzradí kompletní výkresovou dokumentaci celého pole, toď můj názor

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama