DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné
V loňské sezóně všichni čekali, že se změnou struktury monopostů zlepší především souboje přímo na trati a diváci se budou moci těšit na větší počet předjížděcích manévrů. Úvodní závod však tento trend nijak nepotvrdil - a pilot Red Bullu Daniel Ricciardo předkládá vysvětlení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo definuje problém, proč je předjíždění obtížné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
14:41 02.04.2018 85.70.164.XXXJá vím jak funguje Strategická skupina, ty ovšem očividně nevíš kdo za koho kope a kdo by měl hájit zájem F1. Brawn teď kope pro Liberty, čili pro F1 a má na starosti sportovní pravidla, takže uznej že je v jeho zájmu si ty analýzy udělat, a v tom mu věřím.Jestli ty jsi byl se směrováním a plánováním F1 doposud spokojen, tvoje věc, já mám na to jiný názor. Možná máš nějaký osobní problém, ale buď do diskuze něčím přispěj, nebo si nech své rádobyanalýzy mé oisoby pro sebe, nic jiného zdá se nenabízíš
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
S-fan
18:28 01.04.2018 212.111.22.XXXTipoval jsem ti dva dny, ted' to měním na jeden Černíku Jaroušku.
Však tebe něco zase vytriggeruje a budeš mít útrum.
Moderátor diskuze by si v zájmu její slušnosti měl dát na tohoto uživatele velký pozor, v nejlepším případě ho ihned zabanovat než tady stihne rozšířit stejné zlo jako na konkurenčním webu.
-
-
-
-
S-fan
16:29 01.04.2018 212.111.22.XXXIdeální by bylo vrátit vozy před rok 2009. Možná měly hodně křidélek po stranách vozu místo té radlice vepředu, ale byla jak hezká, tak rychlá a náročná na řízení a zároveň umožňovaly předjíždění díky vzduchovému pytli. Předjíždění v té době bylo sice málo, ale zase stály za to a vzpomínáme na ně dodnes. Třeba jak to v Suzuce 2006 Alonso ukázal Schumacherovi jak se to dělá. Zaveďte více mechanického gripu na úkor aerodynamického a závody budou hned atraktivnější. Myslím že pár jezdcům by se rychle rozplynula aura kvalitního řidiče, kdyby takové vozy dostali do ruk. -
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek