DISKUZE K ČLÁNKU GRAFIKA: Startovní rošt v Austrálii po penalizaci Ricciarda a Bottase
MELBOURNE - STARTOVNÍ ROŠT; Jakých časů dosáhli piloti v kvalifikaci na Velkou cenu Austrálie a jak se seřadí na startu po penalizaci Daniela Ricciarda a Valtteriho Bottase?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GRAFIKA: Startovní rošt v Austrálii po penalizaci Ricciarda a Bottase
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
12:23 25.03.2018 194.228.59.XXX
Souhlas s posledním odstavcem. Jen to odstrkování v případě kvaldy je hůř proveditelné.
Jinak z Tebou uvedených pilotů souhlasím s pojmem úspěšní kvalifikanté u všech jmenovaných, kromě Senny. Ostatní uměli využít náskok techniky, Senna uměl povýšit kvalifikační kolo nad rámec techniky. Lewis je mu v tom hodně podobný, ale Senna tomu dal ještě pár detailů navíc.
Jinak z Tebou uvedených pilotů souhlasím s pojmem úspěšní kvalifikanté u všech jmenovaných, kromě Senny. Ostatní uměli využít náskok techniky, Senna uměl povýšit kvalifikační kolo nad rámec techniky. Lewis je mu v tom hodně podobný, ale Senna tomu dal ještě pár detailů navíc.
jon
12:18 25.03.2018 194.228.59.XXX
Ale ten rozdíl, který je schopen naložit stájovému kolegovi už o něčem vypovídá. Kdysi se k němu vyjádřil jak Alonso, tak Jenson. Oba shodně v tom, že jeho rychlost na jedno kolo je úžasná. Ale má spoustu slabin jinde, o kterých oba moc dobře věděli a uměli je využít. Body se sčítají až po neděli a Lewis se trochu topí v momentech, kdy musí dělat nějaký kompromis.
jon
01:19 25.03.2018 194.228.59.XXX
To máš recht, nesmysly tu plácáš tak akorát Ty.
Asi jsi sledoval jinou sezónu, ale McL v roce 2007 tak tak vyhádal možnost bojovat o titul mezi jezdci, z PK byl vyloučen + dostal 100M pokutu. A po pravdě, po provalení Spygate jsem zpětně docela rád, že ty tituly skončily u Ferrari, byť jsem to Lewisovi přál jako nikomu.
Tým rozvrátil Ron, ale nebýt tam Alonso, nemuselo k tomu dojít. Stejně tak kdyby tam nebyl Lewis. Ale Ronův kůň byl přeci jen více doma než Briatoreho pejsek.
Asi jsi sledoval jinou sezónu, ale McL v roce 2007 tak tak vyhádal možnost bojovat o titul mezi jezdci, z PK byl vyloučen + dostal 100M pokutu. A po pravdě, po provalení Spygate jsem zpětně docela rád, že ty tituly skončily u Ferrari, byť jsem to Lewisovi přál jako nikomu.
Tým rozvrátil Ron, ale nebýt tam Alonso, nemuselo k tomu dojít. Stejně tak kdyby tam nebyl Lewis. Ale Ronův kůň byl přeci jen více doma než Briatoreho pejsek.
jumpman
17:37 24.03.2018 178.255.168.XXX
nevím co tě přivedlo k takovému rozsáhlému hodnocení pilotů, ale takhle přeceněvat verstapena, no nevím. Sice se to tady nosí, ale ten člověk nedokázal nic, kromě spousty rozbitého karbonu. Až dokáže, že nemá hlavu jen aby mu nepršelo do krku, tak ho můžu řadit mezi 3 nejlepší, ale říct, že je lepší než vettel nebo ricci je dost krátkozraké a populistické...
Jirka_1
17:16 24.03.2018 217.30.64.XXX
Pokud někdo považuje Hamiltona jako průměrného pilota, je úplně vedle, Lewis byl rychlý hned od prvního závodu v F1, co jel. A když ho srovnám s Rosbergem na stejném voze, Rosberg ho prakticky nikdy, když jeli za sebou, nedokázal dojet, Lewis Nica vždy - pokud neměl nějaký problém s autem.
Co se týká nejlepších jezdců, srovnávat jezdce z různých dob nelze, takový buclatý tatík Fangio by na voze své doby dnešní garnituru nechal každý závod kolo za sebou. A naopak. Pokud bychom chtěli srovnávat piloty, tak jen tehdy, kdybychom provnávali schopnost jezdit rychle s různými značkami a typy aut. Tam by jasně zdrtil zbytek světa Walter Rohrl, který dokázal vyhrát ve všem v čem kdy seděl.
Senna - podle telemetrie dokázal jezdit stopu spřesností na 2 cm, zbytek pole byl v pěti centimetrech. Proto byl tak rychlý a navíc byl nejlepší ze všech na pro něj nenáviděné vodě. A měl podobnou vlastnost, jako Fangio, že dokázal ještě zrychlit, kdy to víc už nešlo... A to uměl i Schumi.
Schumi - čtu zde stále dokola, jak ho Rosberg dal - ale přitom to tak docela nebyla pravda, Schumi měl jednak auto vyladěné pro opačný styl jízdy a pak měl hodně poruch a díky nevhodně naladěnému autu i nehod. První sezónu v Mercedesu jel v "obráceném" autě po Buttonovi, další sezonu to sice bylo lepší, ale stálo to nebyla přetáčivá bestie, na kterou byl zvyklý z Ferrari a Benettonu. A třetí sezóna nebyla o moc lepší, co se týká auta, už nebylo možné testovat jak byl zvyklý dřív a jen hubou se auto nastavit nedalo.
V současném poli vidím tři neoddiskutovatelné piloty - Lewis, Alonso a Max. Vettel s Riccim jsou těsně za nimi a u dalších je to otázka, zatím neseděli v ničem dostatečně rychlém, aby mohli ukázat svoji třídu. Je tam Hulk, Sainz a Ocon...
Co se týká nejlepších jezdců, srovnávat jezdce z různých dob nelze, takový buclatý tatík Fangio by na voze své doby dnešní garnituru nechal každý závod kolo za sebou. A naopak. Pokud bychom chtěli srovnávat piloty, tak jen tehdy, kdybychom provnávali schopnost jezdit rychle s různými značkami a typy aut. Tam by jasně zdrtil zbytek světa Walter Rohrl, který dokázal vyhrát ve všem v čem kdy seděl.
Senna - podle telemetrie dokázal jezdit stopu spřesností na 2 cm, zbytek pole byl v pěti centimetrech. Proto byl tak rychlý a navíc byl nejlepší ze všech na pro něj nenáviděné vodě. A měl podobnou vlastnost, jako Fangio, že dokázal ještě zrychlit, kdy to víc už nešlo... A to uměl i Schumi.
Schumi - čtu zde stále dokola, jak ho Rosberg dal - ale přitom to tak docela nebyla pravda, Schumi měl jednak auto vyladěné pro opačný styl jízdy a pak měl hodně poruch a díky nevhodně naladěnému autu i nehod. První sezónu v Mercedesu jel v "obráceném" autě po Buttonovi, další sezonu to sice bylo lepší, ale stálo to nebyla přetáčivá bestie, na kterou byl zvyklý z Ferrari a Benettonu. A třetí sezóna nebyla o moc lepší, co se týká auta, už nebylo možné testovat jak byl zvyklý dřív a jen hubou se auto nastavit nedalo.
V současném poli vidím tři neoddiskutovatelné piloty - Lewis, Alonso a Max. Vettel s Riccim jsou těsně za nimi a u dalších je to otázka, zatím neseděli v ničem dostatečně rychlém, aby mohli ukázat svoji třídu. Je tam Hulk, Sainz a Ocon...
Pepan
15:36 24.03.2018 89.24.157.XXX
Máš právo na svůj názor a neberu Ti ho. Dovedeš si představit tu hrůzu, že bychom měli úplně stejné názory. Nebylo by o čem debatovat, nebylo by co obhajovat. No hrůza. Až mě polil studený pot. Zaplaťpánbůh, že to tak není. Mimochodem, nemusím mít pravdu za každou cenu. Nevím jestli to je věkem, nebo jestli jsem zmoudřel (to spíše nee), ale beru to jako fakt.
B2SoS
15:36 24.03.2018 85.207.74.XXX
Jo, myslím Ayrtona. Musím přiznat, že jsem se možná unáhlil. Byl jsem tenkrát přeci jen ještě dítě a dneska bych se na to možná koukal jinak. Ale to už asi nezjistím. Rád se občas vrátím k těm vzpomínkám a občas se až divím, jaký dojem na mě jeho osobnost udělala.
odin
15:23 24.03.2018 77.240.103.XXX
Jo, takových fenoménů bylo. Svého času Vettel vítězil v kvaldě i v závodech. Schumi jakbysmet, Senna, Prost, Lauda, kdysi byli výborní v kvaldě respektive v trénincích, i Hunt byl dost úspěšný kvalifikant.
Je to v autě, které pilotovi umožní zajet PP a v týmovém kolegovi, který je slabší, nebo odstrkován.
Je to v autě, které pilotovi umožní zajet PP a v týmovém kolegovi, který je slabší, nebo odstrkován.
jon
15:21 24.03.2018 194.228.59.XXX
Jestli máš na mysli Ayrtona, tak i ten byl k poražení. V dobách, kdy jezdil v McLarenu jsem fandil jemu i Alainovi. Byli každý úplně jiný typ pilota, ale oba uměli být za určitých okolností ti nejlepší.
Co se týká Lewise, patří do kategorie špičkových pilotů. Co do míry talentu, od dob Ayrtona tu nikdo takový nebyl. Až teď Max. Ale ten ještě musí ujít kus cesty, než z něj bude komplexní šampion. Zatím je stejný, jako byl Lewis v prvních letech v F1. Velká cena není 25-ti kolový sprint na 20 minut jako v motokárách a je potřeba místy krotit horlivost. V tom má Max asi největší slabinu.
Co se týká Lewise, patří do kategorie špičkových pilotů. Co do míry talentu, od dob Ayrtona tu nikdo takový nebyl. Až teď Max. Ale ten ještě musí ujít kus cesty, než z něj bude komplexní šampion. Zatím je stejný, jako byl Lewis v prvních letech v F1. Velká cena není 25-ti kolový sprint na 20 minut jako v motokárách a je potřeba místy krotit horlivost. V tom má Max asi největší slabinu.
jon
15:12 24.03.2018 194.228.59.XXX
Naprostý souhlas. Především pak s tím Pascalem. Čekal jsem, že se ta šípková Růženka probudí, ale start z P15 mě zase vrátil do reality. Respektive mohli Pascala nadělit Force Indii a stáhnout si Ocona. Bottas sice byla ověřená značka, ale očividně hodně přeceněná.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek