DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso: Honda nám nabízí větší volnost než dřívější dodavatelé pohonných jednotek

Šéf týmu Toro Rosso, Franz Tost, řekl, že vidí velký rozdíl mezi aktuálním statusem jeho týmu, který je partnerem Hondy ve Formuli 1 a vztahy jeho týmu s dřívějšími dodavateli motorů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso: Honda nám nabízí větší volnost než dřívější dodavatelé pohonných jednotek

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 19.03.2018 17:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 19.03.2018 08:37
doufám, že tě překvapí, protože to podle mě bude… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 19.03.2018 09:28
Já si zase myslím že nebude stačit ani na Renault… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 19.03.2018 11:36
A Renault měl být podle vyjádření už 3 roky na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nemám čas hledat. Dlouho. Měl jsem tu třeba toto: "Přesto si věříme, že se nám podaří naplnit náš cíl: snížit ztrátu pohonné jednotky na Mercedes na polovinu do první velké ceny. Naše posílené partnerství s Red Bullem se také posunuje správným směrem a celková situace vypadá povzbudivě."

Zdroj: [odkaz na stránku]
testy 2015: Tak po 2,5 letech se jim podařil cíl, který měli splnit za 2,5 týdne. A to ještě se spolehlivostí 50:50. (nadsázka) 12

Možná jsme nesmazaly veškeré ztráty, věříme však, že jsme urazili velký kus cesty ve snížení ztráty z loňské sezóny," tvrdí Abiteboul.

Zdroj: [odkaz na stránku]

leden 2015 12

"Předpokládáme, že naše ztráta na Mercedes se na konci roku pohybovala kolem 60 koní. Doufáme, že tuto ztrátu stáhneme v Melbourne na polovinu."

"Mým cílem je tento rok získat minimálně pět vítězství,"


Zdroj: [odkaz na stránku]

leden 2015, cíl splněn loni na podzim

Stačí? nebo vidíš pořád jen nesplněné odhady u Hondy a Reanultu se vše daří? 03

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
To že nepustí výkon ačkoli ho mají kvůli spolehlivosti, je hezká věta. To zní úplně stejně, jako když řekneš, že při stejné spolehlivosti ten výkon nemají 03
Prostě tam nejsou a nemá cenu tvrdit, že jo. Stále byly těch 30-50 koní za Mercedes a letos by to mělo být ještě horší, tedy dle dosavadních oficiálních prohlášení. Uvidíme co ten olej a skutečný provozovaný výkon u konkurence.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
A jak to vlastně poznáš?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Kluci odkazy bych prosil a na to co jsem se ptal. A to že Renault tvrdil, že bude na úrovni Mercedesu.
To že nepustí výkon ačkoli ho mají kvůli spolehlivosti a to zatím v nějakém vyjadření bych nehrotil.Nakonec ten výkon vůbec špatný nebyl, když Vandoorne vyhrál. Taky se neví jak na tom budou konkurenti, má se hlídat olejíček, takže výkon motorů bych hodnotil až po 5 VC. Bohužel ale tak nějak odhaduji, že spolehlivost nebude ideální.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Promiň, ale ta věta je zcela jasná a Honda křičela že už vidí na stolici lepší data, než má Renault a že na konci sezony je předežene. Tak uvidíme letos. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Ani nemusí hledat 2014, stačí kouknout na každoroční zprávy po sezóně a ze zimního vývoje. Letos to nebylo jiné, jen ta sprcha v podání nástupu do sezony s loňským výkonem byla tedy hodně silná.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.77.XXX
Jsi mluvil o Tostovi a ten mluvil o konci roku 2018, protože mluvil i o jejich šasí, které není ještě ideální pro motor Honda. Hondu neřeším, protože to nejde objektivně tvrdit, jak na tom kdy byla. Objektivně, tedy aspoň trochu, to půjde teprve letos, resp. to jak na tom byl/je McL.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Hledej v roce 2014. Těch prohlášení, jak se brzy na špici dotáhnou tam jistě dost najdeš. 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Roco, ano mluvil (Honda) o konci sezóny, ale 2017. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To jsem nezaznamenal, odkaz zdroj by byl?

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A Renault měl být podle vyjádření už 3 roky na úrovni Mercedesu. 12

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel002995

uzivatel002995

89.111.73.XXX
Ale jestli se nepletu, tak mluvil o konci sezóny 03 Jsem zvědav jak moc budou předělávat šasí a jestli to tedy vůbec stihnou, protože říkali, ze to šasí je pro Renault.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A pokud se nepletu Honda už měla být před Renaultem. Aspoň to říkali. I Tost mlel že budou lepší než Mclaren, jako balíček. Tak jsem zvědav. 12

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslím že to bude v pohodě. Ale to víš, jsou na tom stejně jako TR, předělali celej zadek.Takže se uvidí, jak to bude makat a zda se aerodynamicky nespletly. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já si zase myslím že nebude stačit ani na Renault. Celý rok budeme poslouchat vyjadření typu už jsme blízko. 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to tak. Druhý rok (2016) také došlo u Hondy ke stabilizaci, no přesto to nebylo dost a McLaren na lepší než 6 místo v PK rozhodně neměl. A to je třeba si uvědomit že jezdci McLarenu, a především Alonso, na tom že přivezli tolik bodů měli nemalou část. No sezona začíná tenhle víkend, tak se mrkneme kde nám každej tu sezonu začne. Nejlépe ze zbytku světa vidím dle testů HAAS, pak Renault a FI, no McLaren je otazníkem, přece jen testy nebyly optimální a příprava byla ochuzena, přesto bych je neodepisoval, stále si myslím že nezačnou tak špatně jak si někteří myslí.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
doufám, že tě překvapí, protože to podle mě bude fungovat. U TR nejsou přehnaná očekávání, jsou zvyklí spíš se přizpůsobit motoru, takže netlačí Hondu do nereálných cílů a Honda dostane prostor pro svůj vývoj. Nejspíš nebude silnější než mercedes, ale na renault si myslím, bude mít už na začátku sezony. Je jenom otázkou jak dobrý podvozek TR dokázalo postavit...

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak snad to bude fungovat. Tovární stáj má výhody, to je jasné. Jenže to musí motor fungovat, musí mí výkon a musí být spolehlivý. Až tohle Honda převede v baličku, řekneme jo, povedlo se. Ono se může zopakovat to co bylo dříve, první rok katastrofa a druhý už to fungovalo, jenže nebyl výkon. Tak se udělala nová koncepce, a opět průšvih.Druhý rok to funguje....tak si počkejme na výkon, jizda v utlumeném režimu nikoho nezajímá, to je snad standartem že to funguje.
Nedivím se, že TR takhle "básní" , není standartem aby tento "druh" týmu měl takovouto možnost podpory, takže budou chválit , co by jiný bral za standard.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama