DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 09.03.2018 20:10 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ona je otázka, zda Mclaren nepracuje hodně na mechanickém gripu a že na to klade velký důraz. Vylepšení aera přijde posléze...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • manson

      manson

      89.177.216.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Tak nejak. pokud nekdo jezdi super a testuje vsechno mozne, tak jiste bude pripraven OK. Pokud nekdo testuje jen neco a pritom nema rychlost, tak se hledaji vymluvy a doufa se v mlzeni. Vetsinou, ale neni proc mlzit.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        A v jakých teplotách se bude jezdit? V úplně jiných, takže to jak fungují pneumatiky teď, nebude nikde jinde platit. Už to bylo vysvětleno, proč to tak dělají a delší stinty jezdí taky. Nemohu za to že jsi to nečetl.

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Testují co potřebují, do Australie přijede jiné auto. Jestli myslíš, že tetují na super měkkých, aby zajeli aspoň nějaký čas, tak o tom to není.Jak budou rychlý, je věc druhá.....to se uvidí.Vypadá to, že to bude hodně vyrovnané, myslím v tom středu.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel002995

            uzivatel002995

            178.255.168.XXX
            Kdyby byly o tridu jinde nez prumerne tymy, jezdi na hypermekkych na urovni Ferrari a ne buhvi kde za Haasem, ktery je na tvrdich 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • manson

          manson

          89.177.216.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Vždyť to psali proč testují takto....bóže můj.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • manson

              manson

              89.177.216.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tohle černobíle vidění bez souvislostí opravdu miluji. 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Je to hodně stručně řečeno, ale má pravdu v tom, že dokud tam velel Ron, tak to fungovalo na lepší úrovni, o tom žádná. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Tak pod Mercedesem ano....to je pravda. Ale taky dělali chyby....kdo je nedělá. Ale co, jen kritizujte, když to bude oprávněně, není s tím problém.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • manson

                  manson

                  89.177.216.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.228.59.XXX
                    Dělali, ale mělo to větší řád. Nechci být za hnidopicha, ale Whitmarsh byl moc měkký a tandem Brown + Brojler jsou jak parta cirkusáků. Velká slova, plácání se po ramenou a pak skutek utek. Už jsem to tady psal výše, je to podobná parta jak Montezemolo a Domenicali.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    46.135.29.XXX
                    Tak za tohle jsem loni dostával fakt hodně mínusů. Bez tovární podpory nemají do budoucna šanci se udržet na špici. Bohužel.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Přesně tak. Už se to tady píšeme delší dobu. Továrny si ohlídají náskok. A rozumím tomu. Do F1 nejdou nazdárci, ale automobilky, které mají motorsport v DNA. Tak je jasné, že když vyvinou špičkový motor, schválí si stovky milionů na provoz stáje jako hobby a reklamu, tak určitě nemají zájem dlouhodobě dojíždět za Force Indií. Představenstvo v každé firmě vždy zajímá jen - víc a lépe. Když to není, padají hlavy. Nejen v F1 ...

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama