DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO
Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
01:52 09.03.2018 194.228.59.XXX
Jen na úvod. Můj postoj k McLarenu jsem vyjádřil výše. Formuli 1 sleduji skoro 30 let. Tudíž za tu dobu jsem zažil McLaren nahoře i dole. Top tým rozhodně byl, aktuálně mají spíše skepsi. Doteď to bylo házeno na Hondu, ale až letos uvidíme, jak moc to bylo legitimní. Bez ohledu na výsledek Toro Rossa. Jde o přímé srovnání s Red Bullem a továrním Renaultem. To bude těžký úkol.
Jak kdo zrychlí? Ano, napsal jsem to ve zkratce. Ale v těchto hodnotách to +- bude. Testy jede každý s novým konceptem v co nejvíc zahaleném ve starém hábitu. Že bude mít skoro každý hodně jiné aero, tomu věř.
McLaren může dělat B-spec, ale asi to bude docela střela do tmy, když A-spec není možné testovat a vykazuje dětské nemoci. Z čeho budou vycházet? Myslíš, že se to dá navrhnout jen tak od stolu bez nějakých poznatků? To může dopadnout úplně stejně špatně jako to, co teď zažívají.
Co se týká zázraků v Maďarsku nebo Monaku, ano tam se dějí. Jde to často na vrub šasí. Nejeli tam úplně špatně, ale přeci jen tam pořád byla ztráta skoro kolo na prvního. Nehledě na fakt, že nikdo ze špičky neměl šasí, kterému by mělo Maďarsko vyhovovat. McLaren počítal s tím, že ten motor bude stát za starou Belu, tak dost možná udělali šasí hlavně na závody, kde motor není tolik třeba. Kdo ví ...
Sám jsem zvědav, co letos předvedou. Jen mi den ode dne připadá méně pravděpodobné, že by jen tak blafovali a měli to pod kontrolou. Ale zázraky se dějí ...
Jak kdo zrychlí? Ano, napsal jsem to ve zkratce. Ale v těchto hodnotách to +- bude. Testy jede každý s novým konceptem v co nejvíc zahaleném ve starém hábitu. Že bude mít skoro každý hodně jiné aero, tomu věř.
McLaren může dělat B-spec, ale asi to bude docela střela do tmy, když A-spec není možné testovat a vykazuje dětské nemoci. Z čeho budou vycházet? Myslíš, že se to dá navrhnout jen tak od stolu bez nějakých poznatků? To může dopadnout úplně stejně špatně jako to, co teď zažívají.
Co se týká zázraků v Maďarsku nebo Monaku, ano tam se dějí. Jde to často na vrub šasí. Nejeli tam úplně špatně, ale přeci jen tam pořád byla ztráta skoro kolo na prvního. Nehledě na fakt, že nikdo ze špičky neměl šasí, kterému by mělo Maďarsko vyhovovat. McLaren počítal s tím, že ten motor bude stát za starou Belu, tak dost možná udělali šasí hlavně na závody, kde motor není tolik třeba. Kdo ví ...
Sám jsem zvědav, co letos předvedou. Jen mi den ode dne připadá méně pravděpodobné, že by jen tak blafovali a měli to pod kontrolou. Ale zázraky se dějí ...
manson
00:52 09.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
22:41 08.03.2018 77.236.218.XXX
Jak nemáš co bys dodal, vždyť on na to kouká pouze číselně, bez informací jak byl čas zajet.. jako sorry, to jako teda ne... Může mít pak ve finále pravdu, že to tak i dopadne, ale jeho vyjadření k testům je zcela stupidní. On to čte jak tabulku a neřeší okolnosti. Už jen to kdy Mclaren zajel ten čas (brzo ráno) a kdy ho zajely ostatní, v jak dlouhém stintu.....o benzínu a utlumeném motoru nemluvě. Ted nejde o Mclaren, ten bude kde si zaslouží, ale o pohled na testy.
GRAHAM
22:33 08.03.2018 77.236.218.XXX
Jo tak ty koukneš na pneumatiky a ztrátu a dle toho toho počítaš. O jé o5 diskuze zbytečná. Ferrari jelo kvaldu....to jako víš co, tohle není kvalifikace na závod, kde jedou všichni na výpary ale testy, kde někdo má půlku nadrže, někdo plnou a někdo prázdnou. Někdo dosáhne ten čas na konci stintu, třeba po 20 kolech a někdo po 3 kole. Je to různé a každej testuje něco jiného.
HellHogr
21:59 08.03.2018 89.24.50.XXX
Hele já jen tě zastavím, říkáš tu jak Mercedes a Ferrari zapnou o vteřinu, RB o vteřinu a půl ... jak to víš? ty máš data od týmu? že to někdo apíše je fajn, ale zkus číst z čísel, McLaren rozhodně není skoro vteřinu za Haasem, to určitě ne a není ani za STR, navíc dnes McLaren potvrdil ten velkej balík, takže říkej tomu Auto B nebo zázrak, budou prostě 4 nejrychlejší v Austrálii, že McLaren má solidní vývoj musíš uznat jestli sleduješ F1 déle, mimochoděm připomenu i loni nebo předloni s nejhoším motorem body ... a někde výrazněj například Maďarsko - kde potřebuješ silný šasi, že by najendou udělal špatný šasi? asi těžko ,chápu, fandíš týmu co dominuje tak vidíš McL jako něco ostudnýho, ale McLaren letos ukáže, že je to top tým
jon
21:28 08.03.2018 194.228.59.XXX
Dělali, ale mělo to větší řád. Nechci být za hnidopicha, ale Whitmarsh byl moc měkký a tandem Brown + Brojler jsou jak parta cirkusáků. Velká slova, plácání se po ramenou a pak skutek utek. Už jsem to tady psal výše, je to podobná parta jak Montezemolo a Domenicali.
jon
21:21 08.03.2018 194.228.59.XXX
Koukni na ten přehled závodní simulace, co sem dával Graham. Počítám s tím, že Mercedes a Ferrari zrychlí v Melbourne cca o vteřinu (nová křídla a difuzor) a Red Bull o vteřinu a půl (vývoj šasí mají prostě stále lepší než fabriky, o tom žádná). I kdyby McLaren dokázal zázrak, musel by najít skoro 3 vteřiny, aby byl tam, kde ho vidíš. Což mi vzhledem k neustálým problémům přijde opravdu nereálné. I kdyby jim to jelo jako z praku, pořád bych si připadal jako troufalý snílek uvažovat o tom, že v oblasti šasí jsou schopni toho, co Red Bull. Red Bull jsem nikdy neměl rád, ale musím uznat, že už v roce 2009 ukázali, že prostě jedou ve vývoji jinou ligu. McLaren měl výhodu motoru Mercedes s KERS a přesto nebyli schopni doladit dvojitý difuzor tak rychle, jako Red Bull. Nemluvě o faktu, že i přes nasazení dvojitého difuzoru často stále nestačili Brawnu, který celou sezónu jel s původním návrhem. V roce 2012 tam byl menší záblesk, ale stejně to nestačilo. Do této sezóny to ale nemohlo být porovnatelné. Výkon motorů může být někdy hodně relativní, spíš jde o charakteristiku a jeho možnosti.
Už na konci minulé sezóny jsem mluvil o tom, že McLaren bude až za továrním Renaultem a sklidil jsem za to posměch. Realně jsem nečekal, že ani stáj s kapacitami McLarenu zvládne za pár měsíců přepracovat koncept a konkurovat fabrickému designu, který továrna vyvíjí minimálně o rok déle. Neříkám, že měli loni špatnou šasí, ale letošní testy mě utvrzují v myšlence, že jeli loni vysoký přítlak.
Každopádně první moment pravdy přichází za necelých 16 dní (kvalifikace). Do té doby můžeme všichni doufat a spekulovat.
Jen abych ujasnil můj postoj, byl jsem aktivní fanda McLarenu od dob Ayrtona do odchodu Jensona do "důchodu". Alonsa jsem nikdy nemusel, takže teď jim přeji, ale můj favorit sedí ve voze číslo 44. Lewise pozoruji již od motokár, takže jemu jsem přál a fandil všude, kde byl. A jsem McLarenu neskutečně vděčný, že dali F1 takového pilota. Jen mi v McLarenu přijde od roku 2009 spousta věcí špatně. A letošní rok to nejspíš podtrhne. Jen doufám, že si to konečně akcionáři uvědomí a zbaví se marastu. Věřil jsem, že se to tam zvedne s návratem Rona Dennise, ale bohužel se ho zase rychle zbavili a nahradili ho cirkusákem, který tam teď vedle Brojlera dělá absolutně iracionální rozhodnutí. Trochu mi to připomíná double Montezemolo a Domenicali u Ferrari. Sympaťáci každým coulem, ale u Ferrari to byla bída s nouzí. Přijde rázný týpek od Marlborek a během pár let je Ferrari stabilně nahoře. A to je dnes úplně jiná situace. Od roku 2006 (2005 bylo o pneu) to bylo vždy jen v šasí. Motor měli špičkový. Tedy ještě v roce 2014 malinko zaspali, ale velice rychle to napravili. Podobnou medicínu potřebuje i McLaren. A pak to zase půjde.
Už na konci minulé sezóny jsem mluvil o tom, že McLaren bude až za továrním Renaultem a sklidil jsem za to posměch. Realně jsem nečekal, že ani stáj s kapacitami McLarenu zvládne za pár měsíců přepracovat koncept a konkurovat fabrickému designu, který továrna vyvíjí minimálně o rok déle. Neříkám, že měli loni špatnou šasí, ale letošní testy mě utvrzují v myšlence, že jeli loni vysoký přítlak.
Každopádně první moment pravdy přichází za necelých 16 dní (kvalifikace). Do té doby můžeme všichni doufat a spekulovat.
Jen abych ujasnil můj postoj, byl jsem aktivní fanda McLarenu od dob Ayrtona do odchodu Jensona do "důchodu". Alonsa jsem nikdy nemusel, takže teď jim přeji, ale můj favorit sedí ve voze číslo 44. Lewise pozoruji již od motokár, takže jemu jsem přál a fandil všude, kde byl. A jsem McLarenu neskutečně vděčný, že dali F1 takového pilota. Jen mi v McLarenu přijde od roku 2009 spousta věcí špatně. A letošní rok to nejspíš podtrhne. Jen doufám, že si to konečně akcionáři uvědomí a zbaví se marastu. Věřil jsem, že se to tam zvedne s návratem Rona Dennise, ale bohužel se ho zase rychle zbavili a nahradili ho cirkusákem, který tam teď vedle Brojlera dělá absolutně iracionální rozhodnutí. Trochu mi to připomíná double Montezemolo a Domenicali u Ferrari. Sympaťáci každým coulem, ale u Ferrari to byla bída s nouzí. Přijde rázný týpek od Marlborek a během pár let je Ferrari stabilně nahoře. A to je dnes úplně jiná situace. Od roku 2006 (2005 bylo o pneu) to bylo vždy jen v šasí. Motor měli špičkový. Tedy ještě v roce 2014 malinko zaspali, ale velice rychle to napravili. Podobnou medicínu potřebuje i McLaren. A pak to zase půjde.
uzivatel001890
21:10 08.03.2018 85.239.64.XXX
To ToroRoso a Honda ... možná je docela mazec. Je to malý tým a zřejmě však stabilní (Redbullí) a tak se nezdá, že by zrovna nyní potřebovali něco předstírat (honit až tak moc image a sponzory) zato potřebují vyvíjet Hondu ... a další věci pro Redbull ... takže to jsem fakt zvědavý ... Aby nakonec ještě nebojovali s Mclarenem o 4 flek...
Ferrari doufám navzdory tomu, že ho začínají vidět jako slabší zůstane v boji
Ale ... Mercedes fakt budí obavy .... ti zase s příslovečnou pílí a extrémně dobrým mixem kreativity a systematičnosti poskočili ... Takže Ham Max Seb ... mazec? ... nebo Hamovo sólo zase ksakru?
Ferrari doufám navzdory tomu, že ho začínají vidět jako slabší zůstane v boji
Ale ... Mercedes fakt budí obavy .... ti zase s příslovečnou pílí a extrémně dobrým mixem kreativity a systematičnosti poskočili ... Takže Ham Max Seb ... mazec? ... nebo Hamovo sólo zase ksakru?
Mike17
21:05 08.03.2018 185.149.130.XXX
Promiň, jak se vylučuje to, že ani jeden den testů nebyli ve ztrátě do 1s a někdy se ta ztráta blíží dvěma sekundám? To si nějak protiřečí???
A ano, jsou to světelná léta. To naprosto souhlasím. Dnes ztráta 1,673s. Na Ferrari. Nechci vidět kolik by zajel na HS Mercedes. Ale nikde netvrdím, že stejná bude v Melbourne.
A ano, jsou to světelná léta. To naprosto souhlasím. Dnes ztráta 1,673s. Na Ferrari. Nechci vidět kolik by zajel na HS Mercedes. Ale nikde netvrdím, že stejná bude v Melbourne.
HellHogr
20:35 08.03.2018 89.24.50.XXX
Co? jednoduché kalkulace, McLaren dnes zajel svůj nej čas úplně ráno -tedy ne optimální podmínky + jeli více kol posobě, takže rozhodně neměli lehkou nádrř, když vezmu v potaz i to, že vlastně mají skoro auto "holé" tedy vylepšení příjdo uaž v pátek v Austrálii, tak bych byl v klidu a že McLaren má silný vývoj ukázal i loni, nadruhou stránu takové Ferrari jelo na Q kolo a upřímně vteřinu na Haas co měl supersofty ... není nic moc, takže je jasné že Mercedes bude první předevšma, druhej RB, třetí Ferrari, ale žádná sláva, 4 McLaren který se bude přetahovat s Renaultem a bude záležet na vývoji během sezony, to že do Mercedesu můžou poslat titul pro PK je celkem jasný
manson
20:24 08.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek