DISKUZE K ČLÁNKU Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Ve čtvrtek pokračují předsezónní testy v Barceloně již celkově sedmým dnem. Týmy se budou více zaměřovat na výkonnost svých vozů, kvalifikační i závodní simulace. Zvládne McLaren konečně jízdy bez problémů? A dotáhne se Ferrari blíže k Mercedesu? Průběh zde můžete podrobně sledovat s námi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sedmý den testů v Barceloně živě: Ferrari láme rekordy, Haas mu je nejblíž + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 126, poslední 09.03.2018 20:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovalo 6 lidí) 08.03.2018 14:15
Honda se evidentně posunula jak spolehlivostí,… »
» Mac_ (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 14:41
No, třeba to, že Honda zatím neměla jediný… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 08.03.2018 13:24
ona je otázka, zda by takhle fungovala v mcl... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

194.228.59.XXX
Jen na úvod. Můj postoj k McLarenu jsem vyjádřil výše. Formuli 1 sleduji skoro 30 let. Tudíž za tu dobu jsem zažil McLaren nahoře i dole. Top tým rozhodně byl, aktuálně mají spíše skepsi. Doteď to bylo házeno na Hondu, ale až letos uvidíme, jak moc to bylo legitimní. Bez ohledu na výsledek Toro Rossa. Jde o přímé srovnání s Red Bullem a továrním Renaultem. To bude těžký úkol.
Jak kdo zrychlí? Ano, napsal jsem to ve zkratce. Ale v těchto hodnotách to +- bude. Testy jede každý s novým konceptem v co nejvíc zahaleném ve starém hábitu. Že bude mít skoro každý hodně jiné aero, tomu věř.
McLaren může dělat B-spec, ale asi to bude docela střela do tmy, když A-spec není možné testovat a vykazuje dětské nemoci. Z čeho budou vycházet? Myslíš, že se to dá navrhnout jen tak od stolu bez nějakých poznatků? To může dopadnout úplně stejně špatně jako to, co teď zažívají.
Co se týká zázraků v Maďarsku nebo Monaku, ano tam se dějí. Jde to často na vrub šasí. Nejeli tam úplně špatně, ale přeci jen tam pořád byla ztráta skoro kolo na prvního. Nehledě na fakt, že nikdo ze špičky neměl šasí, kterému by mělo Maďarsko vyhovovat. McLaren počítal s tím, že ten motor bude stát za starou Belu, tak dost možná udělali šasí hlavně na závody, kde motor není tolik třeba. Kdo ví ...
Sám jsem zvědav, co letos předvedou. Jen mi den ode dne připadá méně pravděpodobné, že by jen tak blafovali a měli to pod kontrolou. Ale zázraky se dějí ...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Závodní simulaci jeli v cca stejnou dobu. A tam ty časové rozdíly sedí také. Uvidíme, jak se to vyvine, ale zatím je ta ztráta veliká.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jak nemáš co bys dodal, vždyť on na to kouká pouze číselně, bez informací jak byl čas zajet.. jako sorry, to jako teda ne... Může mít pak ve finále pravdu, že to tak i dopadne, ale jeho vyjadření k testům je zcela stupidní. On to čte jak tabulku a neřeší okolnosti. Už jen to kdy Mclaren zajel ten čas (brzo ráno) a kdy ho zajely ostatní, v jak dlouhém stintu.....o benzínu a utlumeném motoru nemluvě. Ted nejde o Mclaren, ten bude kde si zaslouží, ale o pohled na testy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jo tak ty koukneš na pneumatiky a ztrátu a dle toho toho počítaš. O jé o5 diskuze zbytečná. Ferrari jelo kvaldu....to jako víš co, tohle není kvalifikace na závod, kde jedou všichni na výpary ale testy, kde někdo má půlku nadrže, někdo plnou a někdo prázdnou. Někdo dosáhne ten čas na konci stintu, třeba po 20 kolech a někdo po 3 kole. Je to různé a každej testuje něco jiného.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Hele já jen tě zastavím, říkáš tu jak Mercedes a Ferrari zapnou o vteřinu, RB o vteřinu a půl ... jak to víš? ty máš data od týmu? že to někdo apíše je fajn, ale zkus číst z čísel, McLaren rozhodně není skoro vteřinu za Haasem, to určitě ne a není ani za STR, navíc dnes McLaren potvrdil ten velkej balík, takže říkej tomu Auto B nebo zázrak, budou prostě 4 nejrychlejší v Austrálii, že McLaren má solidní vývoj musíš uznat jestli sleduješ F1 déle, mimochoděm připomenu i loni nebo předloni s nejhoším motorem body ... a někde výrazněj například Maďarsko - kde potřebuješ silný šasi, že by najendou udělal špatný šasi? asi těžko ,chápu, fandíš týmu co dominuje tak vidíš McL jako něco ostudnýho, ale McLaren letos ukáže, že je to top tým 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Mám jiné podezření. Ten lopata Hartley je nějak podezřele rychlej ... 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Dělali, ale mělo to větší řád. Nechci být za hnidopicha, ale Whitmarsh byl moc měkký a tandem Brown + Brojler jsou jak parta cirkusáků. Velká slova, plácání se po ramenou a pak skutek utek. Už jsem to tady psal výše, je to podobná parta jak Montezemolo a Domenicali.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
To ano, ale asi nebudeme předpokládat, že aspiranti o titul nám dali něčeho ochutnat. Mercedes, Red Bull i Ferrari jeli loňská křídla a difuzor. Tam bude u každého z nich minimálně vteřina.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Nemám, co bych dodal. Snad jen, že to už očividně vidíme stejně. Ale optimismus Ti držel o pár dní déle, než mě. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Koukni na ten přehled závodní simulace, co sem dával Graham. Počítám s tím, že Mercedes a Ferrari zrychlí v Melbourne cca o vteřinu (nová křídla a difuzor) a Red Bull o vteřinu a půl (vývoj šasí mají prostě stále lepší než fabriky, o tom žádná). I kdyby McLaren dokázal zázrak, musel by najít skoro 3 vteřiny, aby byl tam, kde ho vidíš. Což mi vzhledem k neustálým problémům přijde opravdu nereálné. I kdyby jim to jelo jako z praku, pořád bych si připadal jako troufalý snílek uvažovat o tom, že v oblasti šasí jsou schopni toho, co Red Bull. Red Bull jsem nikdy neměl rád, ale musím uznat, že už v roce 2009 ukázali, že prostě jedou ve vývoji jinou ligu. McLaren měl výhodu motoru Mercedes s KERS a přesto nebyli schopni doladit dvojitý difuzor tak rychle, jako Red Bull. Nemluvě o faktu, že i přes nasazení dvojitého difuzoru často stále nestačili Brawnu, který celou sezónu jel s původním návrhem. V roce 2012 tam byl menší záblesk, ale stejně to nestačilo. Do této sezóny to ale nemohlo být porovnatelné. Výkon motorů může být někdy hodně relativní, spíš jde o charakteristiku a jeho možnosti.
Už na konci minulé sezóny jsem mluvil o tom, že McLaren bude až za továrním Renaultem a sklidil jsem za to posměch. Realně jsem nečekal, že ani stáj s kapacitami McLarenu zvládne za pár měsíců přepracovat koncept a konkurovat fabrickému designu, který továrna vyvíjí minimálně o rok déle. Neříkám, že měli loni špatnou šasí, ale letošní testy mě utvrzují v myšlence, že jeli loni vysoký přítlak.
Každopádně první moment pravdy přichází za necelých 16 dní (kvalifikace). Do té doby můžeme všichni doufat a spekulovat.
Jen abych ujasnil můj postoj, byl jsem aktivní fanda McLarenu od dob Ayrtona do odchodu Jensona do "důchodu". Alonsa jsem nikdy nemusel, takže teď jim přeji, ale můj favorit sedí ve voze číslo 44. Lewise pozoruji již od motokár, takže jemu jsem přál a fandil všude, kde byl. A jsem McLarenu neskutečně vděčný, že dali F1 takového pilota. Jen mi v McLarenu přijde od roku 2009 spousta věcí špatně. A letošní rok to nejspíš podtrhne. Jen doufám, že si to konečně akcionáři uvědomí a zbaví se marastu. Věřil jsem, že se to tam zvedne s návratem Rona Dennise, ale bohužel se ho zase rychle zbavili a nahradili ho cirkusákem, který tam teď vedle Brojlera dělá absolutně iracionální rozhodnutí. Trochu mi to připomíná double Montezemolo a Domenicali u Ferrari. Sympaťáci každým coulem, ale u Ferrari to byla bída s nouzí. Přijde rázný týpek od Marlborek a během pár let je Ferrari stabilně nahoře. A to je dnes úplně jiná situace. Od roku 2006 (2005 bylo o pneu) to bylo vždy jen v šasí. Motor měli špičkový. Tedy ještě v roce 2014 malinko zaspali, ale velice rychle to napravili. Podobnou medicínu potřebuje i McLaren. A pak to zase půjde. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001890

uzivatel001890

85.239.64.XXX
To ToroRoso a Honda ... možná je docela mazec. Je to malý tým a zřejmě však stabilní (Redbullí) a tak se nezdá, že by zrovna nyní potřebovali něco předstírat (honit až tak moc image a sponzory) zato potřebují vyvíjet Hondu ... a další věci pro Redbull ... takže to jsem fakt zvědavý ... Aby nakonec ještě nebojovali s Mclarenem o 4 flek...
Ferrari doufám navzdory tomu, že ho začínají vidět jako slabší zůstane v boji
Ale ... Mercedes fakt budí obavy .... ti zase s příslovečnou pílí a extrémně dobrým mixem kreativity a systematičnosti poskočili ... Takže Ham Max Seb ... mazec? ... nebo Hamovo sólo zase ksakru?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Promiň, jak se vylučuje to, že ani jeden den testů nebyli ve ztrátě do 1s a někdy se ta ztráta blíží dvěma sekundám? To si nějak protiřečí???
A ano, jsou to světelná léta. To naprosto souhlasím. Dnes ztráta 1,673s. Na Ferrari. Nechci vidět kolik by zajel na HS Mercedes. Ale nikde netvrdím, že stejná bude v Melbourne.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11 Tak mne napadlo, jestli jim tam po boxech neběhá někde Ledecká. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Amus tvrdí, že Ferrari na tom není dobře, byl to kvalifikační čas, prý vteřina na Mercedes, RB ztrácí 0,3-0,5, ale má v zásobě to, že ještě může přidat na motoru.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Však STR ... Zaběhlý systém - půjčíš si motor (nebo lyže) a vytřeš všem zrak. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak aero přivezou nové....a kvalifikační gumy používají v tetech " pořad" . No nic uvidí se.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Majku nelze psát do jedné vteřiny a pak spiše do dvou vteřin. To jsou světelná léta. Řešíme F1.... To radši nepiš nic. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.50.XXX
Co? jednoduché kalkulace, McLaren dnes zajel svůj nej čas úplně ráno -tedy ne optimální podmínky + jeli více kol posobě, takže rozhodně neměli lehkou nádrř, když vezmu v potaz i to, že vlastně mají skoro auto "holé" tedy vylepšení příjdo uaž v pátek v Austrálii, tak bych byl v klidu a že McLaren má silný vývoj ukázal i loni, nadruhou stránu takové Ferrari jelo na Q kolo a upřímně vteřinu na Haas co měl supersofty ... není nic moc, takže je jasné že Mercedes bude první předevšma, druhej RB, třetí Ferrari, ale žádná sláva, 4 McLaren který se bude přetahovat s Renaultem a bude záležet na vývoji během sezony, to že do Mercedesu můžou poslat titul pro PK je celkem jasný 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
manson

manson

89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama