Je kalendář příliš dlouhý?

Karel Bařina, 18. června 2005, 21:32 Google+

Bernie Ecclestone si dal za cíl přidat v příští sezóně dvacátou grand prix, týmy se chtějí vrátit k sedmnácti závodům.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jordan

Jordan | foto: Jordan Grand Prix

Sdílejte článek

Týmy pravděpodobně udělají vše pro snížení počtu závodů. Velký počet závodů pro ně znamená velké náklady, neustálý závod s časem při přesunech mezi pěti kontinenty a pro zaměstnance odloučení od rodin prakticky na celou sezónu. Přitom concordské dohody, které jsou základní vazbou mezi týmy a FIA, stanovují maximální počet závodů za rok na 17.

"Sedmnáct je až dost," řekl Peter Sauber, šéf v současnosti nejúspěšnějšího soukromého týmu F1. "Těch přesunů mezi závody po týdnu je příliš."

"Nejsem si jist, jestli veřejnost chce nebo potřebuje tak moc závodů," reaguje na Ecclestonovu snahu Nick Fry, šéf stáje BAR Honda.

Realistický a suchý Frank Williams vidí opět především peníze: "Čím více je závodů, o to bohatší je Bernie a o to chudší jsou týmy."

Foto: Jordan Grand Prix
Vytisknout

Diskuze: Je kalendář příliš dlouhý?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Trulli, Jarno

Trulli a Räikkönen v první řadě

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  3. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  5. GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  6. Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud