DISKUZE K ČLÁNKU "Neomezujme potenciál motorů spotřebou a životností!" Nechuť ke změně pravidel přetrvává

Týmy se podle ředitele Renault Cyrila Abiteboula po několika jednání ani o píď nepřiblížili dohodě o pohonných jednotkách pro sezónu 2021. Velcí jsou pro zachování motorgenerátoru pro rekuperaci tepelné energie (MGU-H), řešení podle nich do té doby dostatečně zlevní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Neomezujme potenciál motorů spotřebou a životností!" Nechuť ke změně pravidel přetrvává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 04.01.2018 21:12 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Tři motory za sezónu, kterou neustále prodlužují počtem závodů povede ke dvěma věcem - větší poruchovostí nebo snížením max. výkonu, aby ty kilometry dokázal ujet. Viz letos Rencek.
    Asi tak - osobně nevím, jak z toho ven. Současné PJ jsou drahé už z principu jejich konstrukce a požadavků, jejich cenu může snížit jen sériovost, která se u F1 jaksi nenosí. El_senor má dobrý nápad v celkové ceně za sezónu bez ohledu na počet motorů, co si která stáj s dodavatelem motorů uhádá je pak její věc. Osobně si myslím, že snížení ceny je možné jen zastavením dalšího vývoje a jen výrobou toho, co se doposud podařilo sestrojit. Viz osmiválcové Cosworthy. které byly dlouhé roky prakticky beze změny. Problém ale je, že pak vezmeme možnost Ferrari, Renckovi a Hondě dohnat Mercedes, takže tudy také cesta nevede.
    Chce to změnu, ale jakou? Automobilky návrat k atmosféře nechtějí. A osobně mě nic, co by bylo použitelné pro F1, kromě spalovacích motorů, nenapadá...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama