DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 05.01.2018 13:56 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Je nutno na spolehlivosti zamakat. Co je pozitivní, tak výkon tam je. A dále se mi líbí sebereflexe, bez ní to nrjde! Takže hoši makat a stahovat Mercedes. Ferrari už defakto máme :)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Stejně ti zde řeknou, že když tam dají výkon, tak motor vždycky schoří....mistní pravdaři. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Pravdař Abiteboul jo. 18
        "Později v sezóně jsme si při odemykání nových výkonnostních módů trochu zahrávali s ohněm, což mělo dopad i na spolehlivost,..."
        Zdroj: [odkaz na stránku]

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Čemu nerozumíš na slově trochu? Reaguj na to co pišu, jsi už jak schizofrenik.Ty nové modifikace motoru už byli značně lepší a nehořely.(ale o tom nenapišeš ani čárku, nehodí se že) Ty vše řešíš plošně a co je od Renaultu tak hoří.Kolovrátek..

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Rozumím tomu, co je trochu. Trochu si zahrávali a trochu se jim to podělávalo. Ty nové specifikace se nasazovali mezi Singapurem a Mexikem. Ještě v Mexiku to byl jeden ohýnek za druhým a v Brazílii dva. Nebo jsi myslel novou specifikací to, že v Brazílii a Abu Dhabi museli jet někteří s repasovanými díly?
            Reaguju do puntíku na to co píšeš. Kdybys četl, co píšu já, neplácal bys nesmysly o plošné kritice Renaultu. Protože jeho zlepšení i lepší spolehlivost a výkon proti Hondě v rámci sezony (hodnoceno celkově za celou sezonu) jsem přiznal několikrát.
            Takže v opakování nesmyslů ti konkurovat nebudu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Mám na mysli motor R.E.17G, vylepšený o spalovací motor.Pravda problém s ERS tato secifikace neřešila, ale jednoznačně vykonější byla.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Výkonnější jednoznačně byla. Když se nastavil správný mód. Ale při něm byla evidentně i poruchová. Nebo to vylepšení bylo až po Mexiku? 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama