DISKUZE K ČLÁNKU Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Renault připouští, že s v honbě za zvyšováním výkonnosti v sezóně 2017 zahrával s ohněm, když jí dosahoval na úkor spolehlivosti. Podle Cyrila Abiteboula kvůli tomu přišel o páté místo v poháru konstruktérů a utrpěla tím i jeho reputace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault si v honbě za vyšším výkonem zahrával s ohněm
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovali 3 lidé)
02.01.2018 08:46
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
10:03 02.01.2018 85.70.164.XXX
Teď se trochu ztrácím, to že Renault navýšil výkon a odnesla to spolehlivost není a nebylo tajemství, to se přece vědělo ne? Akorát to že při navýšení výkonu Renault potřeboval lepší chlazení beru jako novinku, včetně toho že STR se to tolik nepovedlo, což vysvětluje že právě oni měly největší problémy.
jon
09:31 02.01.2018 194.228.59.XXX
On o tom mluví. Vyřešilo se chlazení, stejně se to rozsypalo. Prostě to risknuli, aby je nedocvakla Honda a ostatní neutekli o parník. Red Bull jim to určitě schválil. Po té mizerné první půlce sezóny titul odepsali, třetí místo v PK by dali i v konzervativním módu, tak zkusili alespoň zabojovat o vítězství. Za to palec nahoru, odvaha se cení.
Akorát je hodně mimo blábolení o možném pátém místě továrny. Měli jet konzervu a ukázat se. Pravda je ale taková, že v konzerva módu by je trápil Williams s Haasem a dojížděli by sice pravidelně, ale za nimi. Skončili přesně tam, na co maximálně měli. I díky dárku od Toro Rosso.
Akorát je hodně mimo blábolení o možném pátém místě továrny. Měli jet konzervu a ukázat se. Pravda je ale taková, že v konzerva módu by je trápil Williams s Haasem a dojížděli by sice pravidelně, ale za nimi. Skončili přesně tam, na co maximálně měli. I díky dárku od Toro Rosso.
Situs
09:09 02.01.2018 85.70.164.XXX
Hlavně když se z toho poučej a pochopí kde u koho byl problém a jak na něj. To že STR třeba nezvládlo navýšit doporučené chlazení je zajímavé, ale ostatní to v menší míře také neměli v pořádku, tak třeba je potřeba to chlazení ještě zlepšit, na tyto odpovědi musej přijít, a snad i už přišli. Nová sezona se blíží.
uzivatel001639
08:46 02.01.2018 89.111.77.XXX
Jedine v cem ma Cyril pravdu je, ze vykon byl na ukor spolehlivosti. Jenze bez vykonosti by sice byla spolehlivost, ale zase by nebyly body. Cyril muze byt rad, ze se jim povedl posledni zavod a neskoncili tak na 7. pozici.
Cyril zbytecne keca o nejakych bodech, ktere nema nicim podlozene. Spise by se mel zamerit na to, aby letosni sezonu jezdili uz vyrazne lepe a skoncili tam kde by meli byt jako tovarni Tym. Tovarni tym byl v roce 2017 rad, ze porazil slabe Toro Rosso a neskoncil tak jako posledni s motory Renault. To mi prijde na tovarni tym trochu ostudne. Tady je ceka jeste hodne prace nez se vubec vyskrabou nahoru, natoz na titul.
Cyril zbytecne keca o nejakych bodech, ktere nema nicim podlozene. Spise by se mel zamerit na to, aby letosni sezonu jezdili uz vyrazne lepe a skoncili tam kde by meli byt jako tovarni Tym. Tovarni tym byl v roce 2017 rad, ze porazil slabe Toro Rosso a neskoncil tak jako posledni s motory Renault. To mi prijde na tovarni tym trochu ostudne. Tady je ceka jeste hodne prace nez se vubec vyskrabou nahoru, natoz na titul.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek