DISKUZE K ČLÁNKU Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu

Šéf Red Bullu Christian Horner si v závěru roku postěžoval na to, že se svým týmem letos prožil z pohledu spolehlivosti motoru nejhorší sezónu od roku 2006.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Z pohledu spolehlivosti motoru jsme prožili nejhorší sezónu od roku 2006, říká šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 04.01.2018 02:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2017 12:51
... a takto vypadá poděkování RB svému motorovému… »
» Poky (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2017 18:49
Já nevím, ten RB je nějakej divnej. Proč jezděj s… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 28.12.2017 19:20
to je pravda. v tom případě musím svoji tabulku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Letor RB neměl šasi na vítězství.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Jsou tymy, pro ktere je Renault uplne v pohode, maji nizke cile a tak by nemel byt problem treba TR, Sauber, Williams atd. Jsou ale tymy, ktere chteji bojovat o titul a pro ne proste stavajici Renault neni zadna vyhra at je to RB nebo McL. Je otazka co predvede Renault pristi rok, ale dosud kazi sance na titul tymu, ktery na to ma sasi, nic vic nic min. Renault loni sliboval ale skutecne nepredvedl letos nic. Letos si v poharu RB o jedno misto pohorsil, takze slibovany pokrok Renaultu znamenal propad o jedno misto, s cimz nemuze byt RB spokojen.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
to je pravda. v tom případě musím svoji tabulku průměrů umístění ještě mírně poopravit:
1. TAG Heuer... 3
2. Mercedes ... 3,33
3 Ferrari 2017 ... 5,0
4. Renault ... 6,5
5. Honda ... 9
6. Ferrari 2016 ... 10
takže RB nám rázem jezdí s nejlepším motorem v poli. no a příští rok nám přibude ještě Alfa Romeo 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Já nevím, ten RB je nějakej divnej. Proč jezděj s Renoltem, když je nespolehlivý a nemá výkon. Mají celej rok jezdit s motorem Tag Heuer. Ten je lepší! Alespon když byli na bedně tak v autě Renolt neměli, ale meli tam motor od Taug heueru. Taky ho nezapomněli pochválit.
Takže jedinej kdo muže za špatné výsledky RB je sám RB, že nejezdí celou sezonu s motory TAug Heuer. 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
to je sice pravda, ale minimálně na úrovni FI by Williams měl být. bohužel je 100 bodů za nimi. netvrdím, že budou bojovat o titul, ale jejich současná výkonnost neodpovídá ani zákaznickému motoru od mercedesu ani jejich jménu. měli by být před FI a bojovat s RB o třetí flek. bohužel dlouhodobě se potácí ve středu pole a ne a ne trefit dobré auto a i s piloty mají trošku potíže. u Haasu to bylo v sezoně někde vysvětleno - podcenili to. mysleli, že jim Ferko dodá tovární motor, převodovku, poradí se zavěšením, šasi, aerem..... motorem patří výše, ostatním ale přesně tam, kde skončili.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Nechci z toho Williams odepisovat, ale tam to není jen v aero. Aktuální motor továrního Mercedesu a aktuální motor zákazníků Mercedesu určitě nebude to samé. Palivo a odladěné mapy budou dělat slušný rozdíl i tak. Rozdíl, který by byl nejspíš schopný eliminovat Red Bull a asi i McLaren. Ale asi i u nich by si továrna ohlídala bezpečný odstup.
Je to dobře vidět i u Ferrari. Haas by teoreticky měl jezdit kousek za továrnou, ale je to nebe a dudy ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
a právě proto doufám, že týmy, které měli slušná šasi ( teď myslím hlavně RB a McL ) budou mít příští sezonu i slušný motor. a pokud se povede týmům s dobrým motorem dohnat ztráty na šasi a aeru ( hlavně Williams ), tak by příští sezona mohla být zase lepší, než ta letošní. už teď se těším 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
S tím posledním odstavcem si pěkně koleduješ i s tou taktností. 12 Cobydup je tu Adi a ten Ti vysvětlí, že Renault má největší přínos a úspěchy v F1 napříč celou Mléčnou dráhou. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
ale jo, s tím víceméně souhlas. výjimečný byl spíše svou poruchovostí a vítězný ve třech případech za sezonu byl. co by za to jiní dali, že ano 03
mě šlo o to, že ta spolehlivost šla z největší části do kopru v momentě, kdy už nebyla reálná šance na lepší umístění ( mluvím hlavně o RB, ne o TR či továrním týmu ). bylo deklarováno, že to dělají s výhledem na sezonu 2018, alespoň jsem tak ty jejich experimenty chápal. tak jen doufám, že se jim ( a jejich týmům ) tahle "oběť" vyplatí. ano, TR mohlo být před továrním renaultem ( tam to ale byla spíše otázka pilotů ), ztráta cca 30 bodů na Williams mohla být menší, či žádná, ale FI je o dalších 100 bodů dál. tam už nebylo moc co řešit.
a když už jsme u pořadí motorářů, tak bych to hodnotil ze všech týmů, které motor od těch dodavatelů používají. když vezmeme průměr umístění na konci sezony, tak je to takhle:
1. Mercedes (1+4+5):3=3,33
2. Renault (3+6+7):3=5,33
3. Ferrari (2+8+10):3=6,66
4. Honda 9
pravda, u ferrek to zkresluje Sauber se starším motorem, bez něj by měli průměr rovných 5, čili těsně před Renaultem. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001836

uzivatel001836

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

193.86.205.XXX
... a takto vypadá poděkování RB svému motorovému partnerovi za krásné třetí místo v PK 18

ale vážně. to, že měli spoustu penalizací za komponenty je fakt. na druhou stranu Renault několikrát zkoušel na motorech různé komponenty a nastavení, které by měly být přínosem pro nadcházející sezonu. to vše v době, kdy bylo pro RB nereálné dosáhnout na druhou pozici a FI byla za RB tak daleko, že jejich třetí flek reálně neohrožovala. takže z hlediska šampionátu pro RB vlastně "bezbolestně". jediný, kdo na tom tratil je Rici v souboji s Kimim o čtvrtou finální pozici, když ve třech posledních závodech měl dvakrát DNF.....
věřím a přeji jim to, aby se jim tyhle letošní trable v příštím roce vyplatily a byli silní. nejen RB ale taky McL a i tovární Renault. myslím, že vyrovnanější špičku si přejeme všichni

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama