DISKUZE K ČLÁNKU Přežila by F1 bez Ferrari? "Samozřejmě ano," tvrdí Horner. Odchod rivala si ale nepřeje

Šéf Red Bullu Christian Horner připouští, že by Formule 1 bez Ferrari určitě přežila, utrpěla by tím ale škodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přežila by F1 bez Ferrari? "Samozřejmě ano," tvrdí Horner. Odchod rivala si ale nepřeje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 24.12.2017 17:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovalo 8 lidí) 20.12.2017 10:33
Co chce Ferrari : 1) 2 000 000 000 kč navíc… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 21.12.2017 07:42
Je zajímavé, že proti tomu bojuje i Mercedes, ale… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2017 11:36
Tak není problém, ať unifikace není, ale není… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Ale kdeže, tak to nebude....Ferrari chce takouvou F1, aby tahalo za nitky a aniž by jim patřila, tak aby rozhodovali co vyhovuje jim.Nechtějí ztratit vliv. Je to i logické.Myslím že bude velký souboj. Nechci aby se to rozpadlo, ale bylo by dobré, aby síly vlivu byli vyrovnané 50 :50, protože pak vše funguje rozumně.jakmile má někdo navrh, nastane problém.
                    Jinak motory nechtějí jednoduché, hlavně z důvodu, že nepřijde konkurence, bó je to drahé.Velký staršák...To je zcela jisté.Taky je úsměvné jak Marchione mluví o elektrickém pohonu, u Ferrari. 18 No že jich vyrobí a prodají.Vlastně ani Fiat, Chrysler a další v tom moc zatím neexcelují...no nic nějak to dopadne-

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      194.228.59.XXX
                      Pravdu díš. Organizovat se jim nechce. Ale mají za zády několik společností, které se toho mohou ujmout. Ale jak říkáš, ono to nějak dopadne. 04 Každopádně my jako fanoušci na tom asi biti nebudeme, to je pro nás důležité. 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • Mr.B

                Mr.B

                188.92.15.XXX
                Bolt má nejvíc peněz, protože je nejlepší. Pokud bude Ferrari nejlepší, ať má klidně nejvíc peněz. S tím by problém asi nikdo neměl. Proč ale dostávají nejvíc peněz, když už pěěěknou řádku let nejsou nejlepší?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ferrari unifikace vadí, ale dodávat všechny díly co pravidla dovolují Haasu a od příštího roku asi i Sauberu je v pořádku.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Až budou ty auta úplně stejné, můžeme debatovat o unifikaci. Jo a mimochodem, uifikace je, že všech dvacet aut v poli má stejné díly. A to je trochu rozdíl. Nebo hodně?

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.180.XXX
                Promiň, ale tohle se ti abnormálně nezadařilo, obě dvě první věty jsou nehorázné nesmysly.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Pepan

                  Pepan

                  89.24.157.XXX
                  Pod pojmem uifikace si já představuji třeba bývalou Formuli Škoda. Na trati třeba třicet úplně stejných aut a ne že z dvaceti aut má šest stejné motory, převodovky a snad ještě nápravy.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Přesně....a udělají si Alfu, která je prodejně na tom bídně.Nic proti, ale oni prostě chtějí F1 diktovat, tak to prostě je a není potřeba to okecávat.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                82.144.151.XXX
                Myslím, že vzhledem k době působení Ferrari ve Formuli 1 mají právo do věcí kolem F1 kecat. Podřídili tomu hodně, když to tak vezmeme kolem a kolem, Ferrari si v minulosti investovalo i do Fiorana a Mugella a teď tam můžou prohánět tak akorát silniční vozy. Přišli o možnost využívat něco, co si sami vybudovali. Teď místo toho všichni sedí u drahých kompů a počítají virtuální aero.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama