DISKUZE K ČLÁNKU Nuda v Abú Zabí? "Není vhodné pro závodění," kritizuje nedostatek předjíždění Hamilton

Lewis Hamilton si včera postěžoval na nedostatek předjíždění ve Velké ceně Abú Zabí a na její poměrně nudný průběh, který přičítá konfigurací tamějšího okruhu Jas Marina. Ten se podle něj pro současnou generaci monopostů Formule 1 nehodí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nuda v Abú Zabí? "Není vhodné pro závodění," kritizuje nedostatek předjíždění Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 30.11.2017 20:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 27.11.2017 13:02
Alonso měl výhodu zahřátých pneumatik, Massu… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 27.11.2017 15:49
Nezlobím 04 Podle mě Alonso Massu vzal protože… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Pokud má Hamilton pravdu, pak Alonsův McLaren byl na kolo o 1,4 sec. rychlejší než Massův Williams s nejsilnějším motorem v poli.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Alonso měl výhodu zahřátých pneumatik, Massu předjel když ten vyjížděl z boxů a Alonso se k němu dostal opravdu blízko, což byla nejspíše jediná šance. Obávám se že kdyby se mu to nepodařilo v tu chvíli tak už by neměl nárok. [odkaz na stránku]

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Nezlob se na mě, ale to nebylo nikde v zatáčce ale snad na nejdelší rovince. Tam hraje zahřátí pneumatik menší roli než ve zatáčkovité části trati. A to, že Alonso pak Massovi poodjel bylo způsobeno čím?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nezlobím 04 Podle mě Alonso Massu vzal protože se v těch zatáčkách dokázal udržet hned za ním, být takto blízko bylo pro útok alfa omega.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já mám takový pocit že Massa se už viděl v důchodě a tak moc nebojoval. Navíc - ty gumy se před namonr´továním zahřívají, takže když Massa odjel tři zatáčky, už je měl celkem púodle mě zahřáté. A podívej se na tohle video, jak Alonso po předjetí okamžitě mizel v dáli. To je jiné kafe než bitva S(troll)a s Grosjeanem. Lance to tuším dvakrát Romainovi vrátil, Massa se na to vybodl:
            https://www.youtube.com/watch?v=-qVcIKEx0Qs

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              No taky jsem čekal že Massa do toho dá víc, ale bylo vidět že Alonso v čase na kolo dokáže být rychlejší než Massa, podobně tomu bylo v Brazílii, ale bez pomoci boxů s Hondou předjet Mercedes považuji za nemožné. Tady boxy pomohly.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Blbej okruh na předjíždění a vždycky byl. Nicméně v závodech série F2 se i tu na konci rovinek předjíždělo o 106. A důvodem je, že se vozy vF2 bez problému dokáží těsně následovat v technických sekcích, takže na začátku rovinek nejsou tak daleko od sebe. Takže je to hlavně v aerodynamice aut. Dokud v F1 rapidně neomezí aerodynamiku, tak to bude stát pořád za velký hnědý smradlavý.
    Širší gumy jsou fajn ale chybí tu druhý krok. A jak je vidět, "nové" níže položené zadní křídlo je sice sexy, ale problematiku jízdy za vozem ještě zhoršil.
    Před deseti a více lety byl problém s předjížděním bez DRS, ale když jsem se třeba včera mrknul na nějaké fragmenty ze závodů, tak jezdci mohli za sebou jezdit v odstupu půl sekundy třeba celý závod. A to si už v té době stěžovali, protože v některých aero-zatáčkách, jako třeba ta trojitá levá v Istanbulu to ani v té době nešlo. Dnes je to dvakrát, možná třikrát, horší. :-( Mít v té době DRS tak to byly naprosto úžasné závody. A mohou být i dnes, ale proč na to čekat do roku 2021 jak slíbil Brown?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hurthys

      hurthys

      212.24.155.XXX
      Nesouhlasím, stačí se podívat na spoustu závodů z letošní sezóny. Na některých tratích se předjíždělo jak o život - třeba Austin ukázal, že není problém se držet za jiným vozem i se současnou aerodynamikou. Takže tratě můžou dělat fakt hodně.

      Srovnávat F1 s jinými sériemi nemá smysl, na motokárách by se tam taky předjíždělo. Ale Abu Žabí byla neuvěřitelně debilní a umělá trať od svého počátku...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Nesouhlasit můžeš ale to je tak všechno. V Austinu ani nikdo netuší, proč se tam dá jezdit v závěsu, takže to je dost slabá útěcha. Že začnou přestavovat okruhy, aby seděli současným vozům, když ani netuší proč, v to se asi doufat nedá. V každém případě jezdit s tím, že se musím držet od soupeře ideálně alespoň 1,5 sekundy prostě není závodění. Předjíždět tak mohou jen vozy, které mají velký výkonnostní náskok. Jakmile se k sobě přiblíží vozy stejné kategorie, tak se drží v dostatečném odstupu od sebe.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hurthys

          hurthys

          89.177.136.XXX
          Pokud začneš příspěvek pokusem o invektivu, tak se žádné plodné diskuze nedočkáš 02 Dělat závěry na základě nejhoršího okruhu kalendáře je zcela mimo mísu, až na výjimky se letos závodilo a předjíždělo...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama