DISKUZE K ČLÁNKU Naše výkonnost v Mexiku byla mnohem lepší, než jsme čekali, těší Hondu
Šéf Hondy Jusuke Hasegawa po závodu v Mexiku uvedl, že výkonnost jejich motoru předčila očekávání. Přispěl k tomu také pokrok, který dosáhli na dynamometru v japonské továrně. Vedlo to ke zlepšení korelace a k nalezení správného nastavení.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Naše výkonnost v Mexiku byla mnohem lepší, než jsme čekali, těší Hondu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
uzivatel001890
09:54 31.10.2017 185.137.144.XXX
Vskutku zajímavá kombinace :)))
Nejlepší jezdec + Nejlepší šasi - nejhorší motor = 9 flek
příští rok
Nejlepší jezdec + Nejlepší šasi + Slušnej motor = 4 flek
=> Honda = - 5 ... má tedy za pět a hotovo (A to jsem ještě vmetl Renautu - 4! protože kdyby Renault měl za 1 byl by příští rok Ála mistrem, neb by rovnice zněla:
Nejlepší jezdec + Nejlepší šasi + SkorNejlepší motor = loženej 1 flek
-
Situs
10:21 31.10.2017 85.70.164.XXXNevíme jak to bude příští rok, teda pardon, já to nevím, ale dá se předpokládat že budou v první pětce. Jednotlivé detailní předpovědi se pak můžou lišit, já doufám že nebudou daleko od lídrů a bude se i z jejich strany na co dívat Ostatně proto ten přestup k Renaultu dělaj.-
uzivatel001639
12:10 31.10.2017 89.111.73.XXXJa bych rekl, ze prvni ctyrky je povinnost, jinak nas tady ty leta krmili nejlepsim sasim uplne zbytecne
-
-
jon
12:06 31.10.2017 194.228.59.XXXJsem z toho trochu zmatený.
Lewis se na deváté místo dostal spíš Vettelovým přičiněním, ale motor má Mercedes nejspíš pořád nejlepší. Příští rok toto bude nejspíš nadále platit a jestli vylepší tu šasí, tak vidím Lewise trochu víš než na P4. I když v tom Mexiku člověk nikdy neví, to máš recht.
-
-
-
-
Kaša
08:37 31.10.2017 82.142.123.XXXVýkonnost McL šasi a určité porovnání motorů Honda a Renault uvidíme snad už po konci sezóny v Abu dabi, ne? To samé McL udělal na konci s mercedesem a Hondou.
Zkoušel si tu tragickou Hondu už tehdy po sezóně.
Až teď jsem si přečetl koment od Petra ohledně (ne)testu McL a renaultu, takže to vyjádření bohužel neplatí. -
-
airwar1939
08:17 31.10.2017 176.74.128.XXXO skutečné výkonnosti motoru Honda a šasi McLarenu budeme mít jasno koncem března příštího roku, do té doby je to obou výše zmiňovaných "ničím" nepodložené blábolení.-
uzivatel001639
09:07 31.10.2017 89.111.77.XXX
Jen skoda, ze uz zase vsichni udelaji pokrok a nebude tedy co porovnavat, ted mimo sasek RB a McL
-
-
johnny83
08:14 31.10.2017 193.86.226.XXXzisky na stolici? a to jsem měl za to, že u Hondy ta stolice co neustále vypouštěj z úst už ani větší bejt nemůže ale fandim jim, bohužel pro McLaren to ale vypadá, že se začínaj "zvedat" zrovna ve chvíli, kdy se rozcházejí. A po tom co předvedl Renault v Mexiku asi taky u Mekáče neskáčou do stropu. Aby ještě příští rok nezaplakali, ne že bych jim to přál, takovej tým má být na čele, jen s tou Hondou by jim to tam slušelo víc než s Renaultem. Hold ale nemaj nekonečnou trpělivost, což chápu, jen se obávám, že budou jednou litovat, třeba až RB-Honda vyhraje 2019 titul-
-
uzivatel001639
09:04 31.10.2017 89.111.73.XXXNadmorska vyska, zkrouhla ostatni a jen ne Hondu, te mozna nejake kone pridala, ne? Nedavno se jeste mluvilo, jak nadmorska vysku nejvice zkrouhavala Hondu, protoze mela male turbo. Honda turbo zvetsila a sve vetsi turbo zvetsil i Mercedes a nakonec kdyz tak nejak McL-Honda jede a Honda rika, ze se ji podarilo lepe nastavit motor, tak najednou je nadmorska vyska kamaradka
Tim samozrejme nerikam, ze Honda jela extra zazracne, sasi jde konecne nahoru o tom zadna.
Pokud se nepletu tak jeden novy typ Renault dojel na prvnim miste diky spickovemu sasi RB a druhe dva nove typy Renault nedojeli, takze umrtnost pres u novinek 50%. To vypada na jasny pokrok -
johnny83
11:56 31.10.2017 193.86.226.XXXjá si myslim že určitej progres u Hondy vidět je a nedivil bych se, kdyby se v průběhu příští sezóny dotáhla jak výkoností, tak spolehlivostí na Renault. Nicméně použití 3 komponent na sezónu nebo jak to má bejt nedá bez pentle ani jeden z nich řekl bych
-
-
jon
09:25 31.10.2017 194.228.59.XXXKdyž má doma někdo línou lemru a chce ji vykopnout, tak najednou má doma hned naklizeno a navařeno. Jenže to to stejně vydrží jen chvilku. Nehledě na to, že na každý má ten luxus a jede si každou velkou cenu s novým motorem jak v dobách po miléniu.
-
-
uzivatel001639
07:50 31.10.2017 89.111.77.XXXMotor Hondy stagnuje, mozna drobne ladeni jako u konkurence. Sasi jde nahoru a konecne po tech letech je tam kde melo byt uz davno, ale nebylo, ikdyz se to neustale psalo.
Nedavno se psalo, ze motor Hondy po problemech na zacatku sezony, dosahl stejne vykonove urovne jako mel v roce 2016. Hasegawa rikal, ze motor z 2016 byl vlastne ten z 2015, akorat ze se ho konecne povedlo poradne rozjet a nastavit. Z toho me trochu vyplyva, ze motor v roce 2015,02016 byl relativne slabinou, ale sasi take zrovna nebylo zadny zazrak a podepisovalo se na vysledich, ale postupne se zlepsuje.
V roce 2014 jezdil McL s motorem Mercedes a vysledky byly takove jake byly, byly slabe. To, ze se sice rikalo, ze ma McL super sasi snad celou dobu spoluprace s Hondou bylo hezke, ale pochybuji, ze to tak bylo., Pochybuji, ze z roku 2014 skocil McL zazracne vpred a udelal nejaky zazrak v roce 2015.
Honda ma pred sebou jeste hodne prace, pristi rok na konci by snad mohla byt nekde jinde, ale na zacatku to zatim nevypada nejak extra konkurenceschopne.
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek