10:02 10.10.2017
89.111.77.XXX
Tak ten unik neni tak hrozny, sice vysledek stejne spatny, ale z hlediska spolehlivosti jednotky OK.
Jinak kdyz se porovnaji hodnoty rychlosti McL s ostatnimi spickovymi stajemi, tak nevim co si myslet treba o casech RB, u ktereho se mluvi dlouhodobe o spickovem sasi na konci sezony. Ten v teto zatacce jede o neco nize, ale na rovinkach zase o neco rachleji. To si lze vylozit rovnez tak, ze McL jede s vetsim pritlakem, coz ho pak limituje na rovinkach.
No jsem zvedav na porovnani v pristim roce, kdy jsem zvedav na tyto hodnoty z tohoto okruhu, kam se budou hybat.
Loni jeli McL v Malajsii, coz ukazuje na JINE, jinak nastavene auto:
Ala rychlosti sektor 1,2,3 - 298,147,282
Button rychlosti sektor 1,2,3 - 301, 149, 285
VER rychlosti sektor 1,2,3 - 299, 151, 287
Rici rychlosti sektor 1,2,3 - 298, 150, 288
McL oproti treba RB v sectoru 1 cca 2x zpomalily a v sektoru 2 cca 2x zrychlily. Ja tam proste vidim vetsi pritlak, coz pak znamena na rovince vetsi odpor a nizsi rychlosti. Je otazka , jestli to nastveni ktere el McL v Malajsii, tzn. vetsi pritlak, je vyhodny na vysledny cas. obava, se ze ne.
To mereni v teto zatacce c.10 je tam kazdou sezonu, nebo je pokazde jinde?